Nooit gedacht dat ik dit ging meemaken maar zon leuke middag kindercarnaval gevierd.
Hopelijk is het morgen droog met de optocht!
Hier was het lawaaioptocht en mijn kind van net 4 heeft het gepresteerd om tijdens het lawaai in slaap te vallen. Prins carnaval zei in zijn toespraak aan het einde dat āiedereen wel wakker was nuā, niet dus ![]()
Hier zou t maandag heel de dag regenen en nu niet meer, dus hopelijk droge optocht.
Misschien een tip als je vandaag ook de kou gaat trotseren. Bij de Action hebben ze inlegzooltjes die verwarmen (bij de sportspullen) en ik heb gisteren van 17 tot 01:00 buiten gestaan en geen koude tenen gehad!
Ik heb nu al een paar mensen gehoord die door deze zooltjes brandwonden hebben opgelopen, dus ik zou ze niet aanraden
Dus bingokaart bijna vol. Hij is vandaag bij de optocht ook in slaap gevallen hahaha. Morgen limonadebal, hopelijk blijft hij daar wel wakker.
Ughhhh moet ik zo nu echt door de vallende natte sneeuw gaan fietsen?!
Wat afschuwelijk.
Mijn god ik liep voor de eerste keer mee in de optocht (in Belgie- ) en het sneeuwde ZO hard haha. Iedereen is bij mij komen opwarmen naderhand, jeetje!
Ik heb met zoveel mensen gezoend deze carnaval de tering. Ik krijg of een superweerstand of ik word superziek.
De laatste keer dat ik dit deed kwam covid naar Nederland
Waar ben jij geweest? Kende je al die mensen ook of nieuwe mensen ontmoet?
Zowel bekenden als nieuwe mensen. Overigens heb ik nu wel keelpijn en een verstopte neus. Dus het was geen meesterzet.