Ik hou van carnaval, ik deed dit jaar zelfs mee met een optocht (beetje laat, dat weet ik wel
)
Ik wil graag een kiel kopen voor Oeteldonk, maar ben even confused, hoort ie blauw of kan zwart ook?
blauw!!!
nee ja blauw is wel de echte kleur (en dan echt een boerenkiel en niet zo’n stijf jasje), alle liedjes gaan ook over blauwe kielen. je ziet ook wel veel zwarte jasjes, maar persoonlijk vind ik die stom.
Thanks!!
Ja ik ga na m’n jasje ook weer voor een kiel, zie steeds meer mensen w.eer terugstappen op kiel.
zie dat dit topic niet nog heel recent actief is, maar ga het toch proberen! ik vier carnaval in het buitenland en daar is altijd een thema, dit jaar het iets van liefde in paniek/nood. ik ga altijd met een groepje vriendinnen en je kunt leuke prijzen winnen voor originele kostuums etc. nu zaten we te denken om als depressieve cupido gaan, dus met zwarte tutu’s, zwarte vleugels, gebroken pijlen etc. hij ziet de liefde niet meer zitten, dus op de vleugels rode gebroken hartjes en pleisters. verder dan dit komen we eigenlijk niet, dus ik dacht misschien heeft iemand hier nog een leuk idee om dit op te leuken, of zelfs een heel ander kostuum? pinterest en insta helpen me niet echt verder haha
Weet iemand een beetje kwalitatief goede maar niet al Te prijzige schmink? Ik ben absoluut geen kei erin dus het betreft hooguit wat streepjes en krulletjes op mijn gezicht, maar met Action schmink kom je niet heel ver tho. Ik wil er dus niet teveel geld aan uit geven, maar dus ook niet het goedkoopste van het goedkoopste
Woon je toevallig in de buurt van de grens met Duitsland? Ik heb bij DM schmink gehaald en die vind ik heel fijn en ook niet zo duur.
Goede schmink is gewoon duur, maar je kan er echt jaren en jaren mee doen. Die kleinste potjes van PXP kosten 4 euro ofzo, is wel te doen.
Oke en ongevraagde tip, maar kijk eens naar de PXP chunky glitter cream, hoef je niks voor te kunnen en ziet er meteen goed uit als je dat op doet. ![]()
Run away bride squad / bruidssluiers met hardloop kleding combineren of bruidsjurk met sneakers
Nee helaas woon ik daar erg ver van weg!!
@Krabsalade kleine potjes voor €4 vind ik een prima bedrag!! En die andere tip klinkt ook goed!! Thx
Vraag aan chat!!!
Ik wil eigenlijk pas zomdagochtend beginnen. Maja ben vanaf donderdag 12.30 vrij dus zal wel eerder worden ![]()
Hahaha OMG ik zie de Carnaval Countdown op NPO1, wat een barre ellende die Brabantse muziek haha sorry voor de shaming. Er hangen ook Limburgse vlaggen zie ik, maar ik hoor er niets van. ![]()
![]()
![]()
Zal nu stoppen met de Brabantse carnaval-shaming. Ik wens jullie allemaal een leuke carnaval en een mooie vastelaovend! ![]()
![]()
![]()
In mijn stad hebben we een redelijke mix tussen traditionele en populaire liedjes. Maar stiekem ook best veel plaatselijke carnavalsclubjes die een liedje schrijven gebaseerd op het motto die goed scoren. Maar ben wel een beetje klaar met al die (grote) commerciële partijen die alles op alles zetten om maar een carnavalshit te kunnen scoren, maar voor mij de carnavalsfeeling niet goed weten vast te grijpen. heb wel het idee dat zij steeds meer terrein winnen. Volgens mij is berk music (ofzoiets) daar ook zo’n typisch voorbeeld van.
Ik las dat binnenstad Den Bosch de commerciele muziek en feestjes echt wilde gaan weren, wel grappig.
Ja, carnaval in de Brabantse steden is echt niet leuk meer voor de Brabanders zelf. Wat dat betreft kan je idd beter in Limburg wonen, ver van de Randstad.
Ik vier het zelf in een klein dorp in Brabant, dat vind ik nog wel anders. Maar alsnog veel verschillen met Limburg natuurlijk.
Ik heb er zin innn ![]()
![]()
. Vandaag de kinderoptocht yeey
Jongens, this koudddd brrrrr
Mer toch eine sjoone vastelaovend
![]()