Carnaval

Ik was van plan om carnaval dit jaar maximaal te vieren. Heb gister overgeslagen. Met mijn pak aan zo op bed in slaap gevallen hahaha

Wel twee leuke dagen gehad.

Ik had gisteren echt moeite om te gaan, maar toen ik er eenmaal was, was het vet gezellig.
Nu is iedereen vandaag weer aan t werk en het normale leven begint weer, alleen ik zit er net zo lekker in. Wil eigenlijk vanavond ook nog wel gaan. Of in ieder geval iets gezelligers doen dan maar gewoon netflixen op de bank (saai).

Carnaval is echt super leuk!

Ik dacht echt dat ons pak en alles fucking lelijk zou worden, was uiteindelijk echt suuuuuper leuk geworden. En nu helemaal klaar mee.

Heb wel al ideeën voor volgend jaar opgeslagen.

Laatste dagje!

4 likes

Vrijdag t/m maandag geweest, vandaag weer werken maar ik wil vanavond toch nog even de stad in :see_no_evil: Alleen niet tot laat want ik moet morgen ook weer werken.

Wat vinden jullie de leukste plekken in Den Bosch met carnaval?

korte put en snellestraat!

1 like

We gaan nog 1 dagje, ofja ik ben er al

tralla biet en tieten

2 likes

Heb de hele avond lekker gesjanst met een man die ik al 8 jaar ken, en we worden altijd als magneten naar elkaar toegetrokken, maar hij is al minstens zo lang getrouwd. Goede afsluiter. Alaaf

2 likes

Jongens, ik mis het nu al :sob::sob:

4 likes

Ik ook!! Ben wel echt helemaal gesloopt.

Jaa anders ik wel, hahah

1 like

Ja ik las je berichtjes idd, klote situatie zeg :(:frowning_face:
Ik weet bij deze man gelukkig dat we geen grenzen over gaan, zijn vrouw vind het prima als wij 2 x per jaar met wat woorden en blikken flirten, anders zou ik dat ook nooit doen en hun weten allebei dat ik niet in zijn huwelijk wil stoken oid en dat we niks doen, dus gelukkig zijn we allemaal oke met deze situatie haha :sweat_smile:

1 like

Mogen we alweer?

1 like

Speel die liedjes net af en voel direct zo’n gekke kriebel in mijn lichaam :heart::yellow_heart::green_heart:

4 likes

Het begint alweer op te schieten… zijn er al mensen aan het aftellen hier op het forum?

1 like

Natuurlijk :dancer:t3: Zin innn

Jaaaaaa echt intens veel zin in.
Paar dingen op m’n jasje er bij en wat laten vermaken en wat accessoires en klaar om te gaan
Vandaag al begonnen met de nieuwe liedjes van dit jaar van 't kwekfestijn luisteren

1 like

Avocado!

5 likes
1 like