Carnaval

Jongens, ik mis het nu al :sob::sob:

4 likes

Ik ook!! Ben wel echt helemaal gesloopt.

Jaa anders ik wel, hahah

1 like

Ja ik las je berichtjes idd, klote situatie zeg :(:frowning_face:
Ik weet bij deze man gelukkig dat we geen grenzen over gaan, zijn vrouw vind het prima als wij 2 x per jaar met wat woorden en blikken flirten, anders zou ik dat ook nooit doen en hun weten allebei dat ik niet in zijn huwelijk wil stoken oid en dat we niks doen, dus gelukkig zijn we allemaal oke met deze situatie haha :sweat_smile:

1 like

Mogen we alweer?

1 like

Speel die liedjes net af en voel direct zo’n gekke kriebel in mijn lichaam :heart::yellow_heart::green_heart:

4 likes

Het begint alweer op te schieten… zijn er al mensen aan het aftellen hier op het forum?

1 like

Natuurlijk :dancer:t3: Zin innn

Jaaaaaa echt intens veel zin in.
Paar dingen op m’n jasje er bij en wat laten vermaken en wat accessoires en klaar om te gaan
Vandaag al begonnen met de nieuwe liedjes van dit jaar van 't kwekfestijn luisteren

1 like

Avocado!

5 likes
1 like

Heb helemaal geen zin om nog 5 weken te wachten
En heb nog minder zin als de winter dan ineens wel aan is
Ik ga voor twaalf graden en zon :grimacing:

Buiten carnaval is het beste, dus 12 graden en zon is perfectie! Waar vieren jullie het? Limburg/Brabant/??

Oeteldonk! Jij?

1 like

Oh dan woon je vlakbij mij denk ik. Ik ben er nog nooit geweest. Ging vroeger altijd in mn eigen dorp (ben hier niet geboren) en sinds 9 jaar ofzo naar Brabant. Dit jaar Eindhoven

Ik stuur je wel een pb

1 like

Is er bij jullie ook een plaatselijke liedjeswedstrijd/plaatselijke muziek? Of veel ā€œalgemeneā€ carnavalsmuziek?

Gaaf!
Hier is 't van eigen stad, vind ik ook wel leuk. Gaat ook vaak over tradities, Oeteldonk en in Bosch dialect. Heeft een Tilburger natuurlijk geen kont mee (en omgekeerd)

Wij kennen dat helemaal niet zo’n liedjes wedstrijd. We hebben pronkzitting, een soort toneel/tonproaten/dans, vaak slappe klets. :wink:
Weet nog niet wat ik dit jaar doe, iemand een idee voor kostuum?

1 like

Kielegat!