Carnaval

Oh wat rot! Kan me er wel iets bij voorstellen. Heb je je uiteindelijk nog wel kunnen vermaken?

Ik ga zometeen me schminken/opmaken. Kan me niet zo mooi schminken en wil me eigenlijk gewoon ‘lelijk’ en overdreven opmaken. Omdat ik veel roze ga dragen wil ik ook mijn ogen roze maken, maar ik heb geen roze oogschaduw. Ga lippenstift gebruiken en hoop echt dat het een beetje gaat lukken :sweat_smile:

Hahah elk jaar denk ik weer: volgend jaar niet meer. Maarja dan gaan we weer met alle meiden samen outfitje uitzoeken en dan ga ik weer overstag.

1 like

Wow, wat mooi gedaan!

1 like

Ik had het gezien op je insta en vind het superleuk. Wou ook dat ik me zo kon schminken als jij dat kan. Zie er steeds heel mooi uit.

1 like

@GEEZ @Krabsalade jullie zagen er heel mooi uit van wat ik zag op insta!

@GEEZ jij een blauw oog las ik? Jeetje beterschap!

1 like

Hahahaha, ik heb dat liedje nu al de HELE tijd in mijn hoofd.

Veel plezier nog vandaag!

1 like

Ja, maar wel goed bij elkaar gezocht, netjes gezet en symmetrisch. Dat lukt me niet :joy:

1 like

Oh jongens, ik zie eruit… ik zocht iets warms en mijn moeder had opeens nog allemaal nepbont:

Vind mijn ooglook nog best goed gelukt met de lippenstift haha

19 likes

Nel Veerkamp feelings

Wel met mooie make-up en ik vind je bril ook vet

1 like

Mensen die niet kunnen/willen eten als ze brak zijn snap ik eeeeeecht niet.
Wat eten jullie meestal met carnaval of wat zijn de typische gerechten die in jouw woonplaats gegeten worden?
Ik ben gisteren de hele dag en nacht in de stad geweest en was echt super gezellig!

Niets typisch maar meer het standaard “uitgaans-eten”, döner, shoarma, pizza, of gewoon een frietje tussendoor. Er wordt gewoon hartstikke ongezond gegeten haha. Mensen hebben voor overdag/tussendoor vaak enorm veel eten bij zich, worstjes, kaasblokjes, zoutjes, om de dag door te komen. En spek met eier natuurlijk :+1:

Naast alles wat in vet gebakken wordt: worstenbroodjes! Dat vind ik echt carnavalseten. (En voor na de mis op kerstavond. Maar daar gaat t nu niet over haha).

Ik weet eigenlijk niet wat echt typisch is hier, maar er staat standaard een loempia kraam. Geloof dat zij erg goed draaien en is ook altijd gezellig en typisch carnaval de sfeer die daar dan hangt allemaal wachtend op een te dure snack. Verder is mijn eigen carnavals eten is toch echt kapsalon en als snack een belse sate :drooling_face:

In België zijn dat volgens mij frieten en smoutebollen! Smoutebollen zijn jullie oliebollen, maar wij eten dat met meerdere stuks, kleinste pak is denk ik 9 stuks en dat eet je dan alleen op. Met bloemsuiker!

@TheOne m’n oog valt mee haha, maar mijn pink daarin tegen is gekneusd denk ik. :joy: even vreten, kind wegbrengen en weer door

1 like

Yesassggg gefeliciteerd :heart::green_heart::yellow_heart:

Opgewarmde frieten uit de magnetron smaken best als je gezopen hebt :drooling_face:

1 like

Leukste-vastelaovend-ooit!
Heb het alleen maar leuk gehad :smiling_face_with_three_hearts:. En het weer was bij ons ook goed :pray: :partly_sunny: Perfecte dagen :ok_hand:
Nu alleen echt dood.

2 likes

Nee het voelt echt mee, waarschijnlijk als ik ze nu zou eten zou ik denken Aaah bah haha. Maar vannacht smaakte het goed

1 like

Ik ben net wakker en heb 12h geslapen :joy_cat: de 2 nachten ervoor maar 3 uurtjes ofzo. Ik ga vanavond naar Maastricht en dan zit het er voor mij weer op!

1 like