Nel Veerkamp feelings
Wel met mooie make-up en ik vind je bril ook vet
Nel Veerkamp feelings
Wel met mooie make-up en ik vind je bril ook vet
Mensen die niet kunnen/willen eten als ze brak zijn snap ik eeeeeecht niet.
Wat eten jullie meestal met carnaval of wat zijn de typische gerechten die in jouw woonplaats gegeten worden?
Ik ben gisteren de hele dag en nacht in de stad geweest en was echt super gezellig!
Niets typisch maar meer het standaard âuitgaans-etenâ, döner, shoarma, pizza, of gewoon een frietje tussendoor. Er wordt gewoon hartstikke ongezond gegeten haha. Mensen hebben voor overdag/tussendoor vaak enorm veel eten bij zich, worstjes, kaasblokjes, zoutjes, om de dag door te komen. En spek met eier natuurlijk
Naast alles wat in vet gebakken wordt: worstenbroodjes! Dat vind ik echt carnavalseten. (En voor na de mis op kerstavond. Maar daar gaat t nu niet over haha).
Ik weet eigenlijk niet wat echt typisch is hier, maar er staat standaard een loempia kraam. Geloof dat zij erg goed draaien en is ook altijd gezellig en typisch carnaval de sfeer die daar dan hangt allemaal wachtend op een te dure snack. Verder is mijn eigen carnavals eten is toch echt kapsalon en als snack een belse sate
In België zijn dat volgens mij frieten en smoutebollen! Smoutebollen zijn jullie oliebollen, maar wij eten dat met meerdere stuks, kleinste pak is denk ik 9 stuks en dat eet je dan alleen op. Met bloemsuiker!
@TheOne mân oog valt mee haha, maar mijn pink daarin tegen is gekneusd denk ik. even vreten, kind wegbrengen en weer door
Yesassggg gefeliciteerd
Opgewarmde frieten uit de magnetron smaken best als je gezopen hebt
Leukste-vastelaovend-ooit!
Heb het alleen maar leuk gehad . En het weer was bij ons ook goed
Perfecte dagen
Nu alleen echt dood.
Nee het voelt echt mee, waarschijnlijk als ik ze nu zou eten zou ik denken Aaah bah haha. Maar vannacht smaakte het goed
Ik ben net wakker en heb 12h geslapen de 2 nachten ervoor maar 3 uurtjes ofzo. Ik ga vanavond naar Maastricht en dan zit het er voor mij weer op!
Ik was van plan om carnaval dit jaar maximaal te vieren. Heb gister overgeslagen. Met mijn pak aan zo op bed in slaap gevallen hahaha
Wel twee leuke dagen gehad.
Carnaval is echt super leuk!
Ik dacht echt dat ons pak en alles fucking lelijk zou worden, was uiteindelijk echt suuuuuper leuk geworden. En nu helemaal klaar mee.
Heb wel al ideeën voor volgend jaar opgeslagen.
Vrijdag t/m maandag geweest, vandaag weer werken maar ik wil vanavond toch nog even de stad in Alleen niet tot laat want ik moet morgen ook weer werken.
Wat vinden jullie de leukste plekken in Den Bosch met carnaval?
korte put en snellestraat!
Heb de hele avond lekker gesjanst met een man die ik al 8 jaar ken, en we worden altijd als magneten naar elkaar toegetrokken, maar hij is al minstens zo lang getrouwd. Goede afsluiter. Alaaf