Caronatopic #10

Ah ik vind dit echt zo’n feestelijke week! Vandaag is mijn eerste vriendin aan de beurt die niet al gevaccineerd is door werk. Ik hoorde mezelf laatst de zin zeggen: ‘ja nadat ik mijn vaccinatie gehad heb’ en wow dat is gewoon realiteit nu?

4 likes

Whoopwhoop nr 2 zit erin! Dit was een slechtere prik want deze voelde ik wel. Het was wat drukker. Heb t idee dat ze de mensen nu minder in de gaten houden dan de vorige keer.

12 likes

? Dat ligt niet per definitie aan de prikker.

2 likes

Joe nou de prik zelf dan. Niet meteen zo geirriteerd.

3 likes

Ik heb echt geen concentratie om te werken vanochtend haha, helemaal zenuwachtig. Ik wil gewoon die afspraken plannen :weary:

1 like

Lees op Twitter net dat het geen 1990 wordt vandaag :sob:

Dat ik jou ergens op wijs houdt niet in dat ik geïrriteerd ben.

5 likes

Joepie, ik heb vanochtend mijn eerste prik gehad! Pfizer, bij mijn huisarts.
Echt bizar, mijn leeftijdscategorie is in mijn regio nog niet aan de beurt om een afspraak te maken, maar in mijn kleine dorp waar voornamelijk al gevaccineerde bejaarden wonen is mijn huisarts alle jonge mensen al aan het prikken! Mijn zusje deed vandaag met mij mee en mijn gen-z broertje is volgende week aan de beurt.
Bijna al mijn vrienden zijn inmiddels via hun werk of AstraZeneca open weeks ook al gevaccineerd, mijn vader krijgt vandaag zijn tweede prik en mijn moeder over twee weken. Heel fijn om minder zorgen te hebben, ik kan bijna niet meer bedenken hoe gestrest ik was wanneer ik ook maar voor iets kleins naar buiten moest en ik mijn vader blootstelde aan een risico.

18 likes

Hoe komt jouw huisarts aan Pfizer?!

1 like

@anon28710462 woont toch in Italië misschien is 't daar anders

2 likes

Ik weet er het fijne niet van, maar in mijn regio (Lazio, Italië) vaccineren huisartsen op het moment met Moderna en Pfizer!

2 likes

Je hebt toch eenmaal gewoon goede prikkers en minder goede prikkers? Wat is nou t probleem als ik denk dat deze medewerker geen goede prikker was? Of dat ie er gewoon net niet lekker ingeramd werd? Kan toch. Al zou ik r vanmiddag zien zou ik dr niet eens herkennen denk. En na mn vorige ervaring en wat ik van veel mensen hoor en lees (je voelt m niet eens) vond ik ook wel dat er gedeeld mag worden dat ie wel pijn deed.

Verder vind ik de prikkers wel erg aardig. Nu ook weer.

Oh haha @anon28710462 dat wist ik niet.

1 like

yes!!!

18 likes

Ik zit alleen maar te refreshen om afspraak te maken haha

2 likes

Ohh ik hoop zo morgen 1990+1991

Voor het weekend een vaccinatieafspraak? Hoe onwerkelijk?

10 likes

ik he net gebeld, was het nog te vroeg want ze had nog geen akkoord voor '89 in haar systeem omg
het was toen 11:31 voel me echt veel te gretig

Online lukt ook nog niet, maar t staat al wel op nu.nl

Haha ja ik ben van 1990 en morgen 11.30 heb ik met koeienletters in mijn werkagenda staan dat ik dan ff bezig ben met vaccinatie plannen. Omg eindelijk :sob:

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Caronatopic #10 (Deel 5).