En dan moet ik nog wachten tot eind jaren 90 aan de beurt is
Maar ik kom tenminste nog uit de jaren 90, vind het echt bizar dat er mensen uit het jaar 2003 straks ook opgeroepen worden omdat die blijkbaar ook al 18 zijn/worden
Cries in 3 maanden avondklok
Ik vroeg me af bij de landen die op geel zijn, geldt er dan geen quarantaine advies als je terug komt?
Ik dacht dat dat vorig jaar geadviseerd werd om na thuiskomst uit een geel land alsnog in quarantaine te gaan? Maar ik weet het dus niet meer.
Ik vraag dit omdat ik 28 augustus mijn trouwfeest heb en oa mijn getuigen 27 augustus terug komen van vakantie.
We hebben besloten dat we gewoon de RIVM regels gaan volgen dus als ze er niet bij kunnen zijn dan is dat zo (het formele deel is al geweest).
En ja we weten uiteraard niet of regels die nu gelden in augustus ook gelden, en een land kan op oranje gaan terwijl je er bent, maar dat is een risico dat we graag nemen.
Ik zit in een soortgelijke situatie. In mei een positieve test gehad, 2 dagen lichtjes verkouden gevoeld. “Voor de zekerheid” toch maar een 2e prik ingepland, want stel dat ik door die lichte klachten ook maar weinig antistoffen heb aangemaakt. Maar ik twijfel. En ik denk eigenlijk dat niemand kan vertellen waar je/we goed aan doet. De officiele lijn is dat 1 prik voldoende is, en dat kan ik me ook helemaal voorstellen als je lijf goed in actie is gekomen door een coronabesmetting. Maar ik, en jij dus ook, hebben helemaal niet zo’n heftige reactie gehad.
Ik heb ondertussen de 1e prik al gehad, en afgezien van een beetje een stijve arm heb ik daar geen last van gehad. Mijn afweersysteem ging in ieder geval dus ook niet over z’n toeren door een tweede kennismaking met corona binnen een ruime maand.
Yes eindelijk 1988! 29 juni en 3 augustus. Helemaal blij haha
In 1988 zijn we kampioen geworden
Toen had Nederland het ek gewonnen en dat begint zondag weer
Ja klopt, er geldt dan geen quarantaine advies! Je kan ook nog op nederlandwereldwijd kijken voor de exacte regels per land.
Ik denk ook de hele tijd “ohh als ik al bijna aan de beurt ben dan zijn we er ook bijna”
Maar tussen 18 en 30 zit toch helaas nog 12 jaar
Het voelt als 2 zullen we maar zeggen en alsnog is het einde in zicht natuurlijk!
Wil je delen waar? Ik zoek een locatie waar ik voor 22 juni terecht kan omdat ik 23 juni op vakantie ga. Heb al als een gek allerlei postcodes in zitten typen
Ik dacht huh hoezo is je collega van 83 nog niet met pensioen maar ik snap ‘m nu
Voor mezelf hoef ik niet meer te wachten (morgen tweede Astra) maar ik wacht op 1990 voor mijn vriend
Yes, gelijk afspraak gemaakt! Kan de 29ste pas terecht maar dat mag de pret niet drukken
Neheee 20 JUNO !
als je belt kan je bijna altijd eerder terecht en dan kunnen ze jou ook helpen met een locatie zoeken waar je zsm terecht kan. Ik las pas in dit topic ook dat je op locaties met moderna ook veel sneller terecht kan, daar werden er ook een aantal van genoemd dus die post kan je even terugzoeken evt
oh da’s iets te ver, hihi. Heb uiteindelijk 21 juni gevonden hier in de buurt! Hopen dat ik op 23 juni weer fit genoeg ben om auto te rijden
@Lemongrab ja heb ook gebeld en die jongen heeft mee gezocht maar die had ook niet meer opties! In mijn eigen stad zit de planning helemaal vol Nou ja, fijn dat zoveel mensen 'm willen halen
Jaaa! M’n zus appte ook dat ze steeds dacht oh ze zijn bijna bij kusjessoldaat in 1992 dus dan zijn we klaar. Maar ze moeten dan nog door tot 2002 :’).
Ik heb al helemaal bedacht dat het me niet boeit waar ik terecht kan als 't maar snel is, en dat ik daar best m’n werk voor af kan zeggen. I want that vaccineee
@George dankje! Das wel een geruststelling. Gaat ook echt om 8 vd 15 daggasten die uit het buitenland komen.
Hier ook iemand uit 1988! 21 juni en 26 juli, was extra vroeg wakker omdat vandaag eindelijk de dag was voor het maken van een afspraak haha.
Edit: @anon53137221 ik zit in de provincie Groningen en heb gebeld voor een afspraak, hopelijk lukt het jou ook om voor de 23e een afspraak te krijgen! Edit2: Oh lees nu dat je al een afspraak hebt, mooi !