Dat viel mij ook op ja, ze hebben nog geen nieuwe flyers gedrukt.
Joh, ik ben ook niet Roomser dan de paus en ik begrijp ook dat het vervelend is als ze je testresultaten kwijt raken. Maar bij de ggd doen ze dat ook niet expres en dat was mijn hele punt. En natuurlijk is sukkel heel mild, maar ik vind het onnodig voor een menselijke fout
Ik heb de brief helaas ook nog niet, echt jammer ik kijk er zooo naar uit. Maar je bent dus zeker niet de enige haha! Ik wacht denk ik af tot dinsdag of ik iets in de postnl app zie en daarna ga ik toch maar bellen.
Haha maar echt, deze krijg je ook meteen na je prik in je handen geduwd Zo maak je idd geen afspraak als dit er nog staat!
Ik had vandaag de eerste heftige coronagekkie. En ik vind t echt gewoon stom. Hij vroeg waarom t restaurant niet open was (winkel met de tompoucen). Dus ik dacht nog dom dat hij dom was maar hij had geen mondkapje op dus had beter moeten weten. Ik gaf netjes antwoord dat horeca binnen niet open mocht nog. Ging ie helemaal los dat zoân groot bedrijf daar niet aan mee moet werken en dat t onzin was. En dat we toch niet in Cuba woonden.
Ik heb gewoon maar mn mond gehouden want wat moet je ermee. Maar was voor t eerst dat ik t in t echt zo heftig zag en t maakt me echt een beetje verdrietig dat mensen zo zijn. Ik bedoel ik zie aan je gebrek aan mondkapje ook wel dat je waarschijnlijk een coronawappie bent, maar hou gewoon lekker je bek dicht. Ik ga toch ook niet tegen jou lopen zeggen dat ik hoop dat je zwaar corona krijgt. Kan er zo met mn hoofd niet bij dat mensen zo zijn he.
Hier ook nog niets!
Er staat echt een draak van een artikel nu in het AD (incognito modus als je niet verder kan lezen).
Dan lees je die titel en denk je, och jee, komt die arme ziel dan toch niet in aanmerking? Nee nee, deze boomer klaagt over het feit dat haar 2e prik precies tijdens haar vakantie in Zuid-Limburg valtâŠ
En dan is er dus ook nog na huilen aan de telefoon bij hoge uitzondering wat anders geregeld, en dan nog is het blijkbaar de moeite waard om hier een artikel over te publiceren. Nou Mieke, denk dat sinds maart 2020 er wel meer mensen zitten met plannen die een beetje in de soep lopen. Echt gĂȘnant dit.
Kut Mieke
Och jee ja nou, dit is toch inderdaad tĂ© dolâŠ
Echt Mieke, a u b
Omg (ik haal dit denk ik zo weg ivm herkenbaarheid), maar ik heb deze mevrouw bij mijn balie op de vaccinatie locatie gehad Met precies deze vraag en toen moesten we haar mededelen dat ze toch bij de huisarts moest zijn omdat we geen uitzondering mogen maken.
Dat je dan ook zo overtuigd bent van jezelf en met je verhaal in het AD wil dat je echt zĂł graag wil (ipv je schamen). Blijkbaar wil je niet zoooo graag dus.
Ik kan er niet bij.
Fuck Mieke! Ik ken haar niet maar dit is zo een type die waarschijnlijk ook ergens jankend in de krant of op tv heeft gestaan omdat ze vorig jaar een voucher voor haar zomervakantie heeft gekregen. Want het is heel vreemd dat de wereld niet om Mieke draait tijdens een pandemie
@Whoopdidoo misschien moet deze meneer maar even een paar weken in cuba of een ander communistisch land gaan wonen en zich daar ook zo gedragen. Zal hij zien hoe hij vanuit zijn cel om Nederland zit te huilen.
En dat het AD hier ook zoveel nieuwswaarde in ziet dat ze zoân artikel publiceren
Ik vraag me wel af hoe het kan dat ze dit jaar nog maar 1 week vakantie heeft? Heeft ze de rest van haar dagen al opgenomen? Werkt ze zo weinig dat ze in totaal maar een week opbouwt? Anders is het toch wel apart dat je in mei al weet dat je tot 1 januari helemaal geen vrij meer kunt nemen en niet meer weg kan
Ja dat is ook zo raar. Publiceer het dan met een titel waarbij je mensen waarschuwt dat ze niet op vakantie moeten als ze nog een tweede prik krijgen?
Nu is het oh wat zielig!!! Echt zo vreemd.
Deze voor jou Mieke (ik bedoel natuurlijk Kim (thereâs people dying)).
In mân hoofd schreeuwt meteen een stemmetje nu, Ă la KUD, heel hard 'AaNDacHT!!!
Dat vraag ik me af, zonder teveel details te geven maar mevrouw was zodanig over de zeik dat het me niks zou verbazen. Dit gebeurd overigens dagelijks hoor, dit soort verhalen. Vooral in het begin van het vaccineren en voor sluitingstijd.
Mijn beide grootouders zijn sinds vandaag volledig gevaccineerd
En mijn beide ouders hebben al hun eerste prik gehad. Zo blij.
Al werk je maar 1 dag dan heb je alsnog de wettelijke weken vrij want die bouw je evenredig op. Je hebt natuurlijk ook minder uren nodig om een week vrij te nemen. Tis nederland rij gewoon terug. En dan denk je ze komt uit groningen. Maar nee hoor gelderland. Nou das max 2 uurtjes denk? Wat een kut. Sorry.