Ja wat jij allemaal zegt bedoel ik ook, je weet niet wat er gaat gebeuren. Bij ons hangen briefjes dat t voor jezelf is. Wat ik ook wel logisch vind. Beetje egoistisch om je werkgever daarmee op te zadelen. Wat je alsnog doet, maar t kost je in ieder geval je eigen uren.
Zeggen ze nogsteeds dat voor juli iedereen een prik heeft gehad? Zie dat echt niet gebeuren hoor.
Vriendin van me is gister ook geprikt en die hoeft er maar 1 omdat ze t al gehad heb. Ben zo blij dat we elkaar veilig kunnen zien straks. Ze was de enige die ik t afgelopen jaar uberhaupt heb gezien, en sinds zij het had gehad voelde t al veiliger. Maar straks is t gewoon echt wel veilig.
@Totoro ik vind t gewoon echt te privileged voor woorden. Ik snap echt dat je op vakantie wil. Wil ik ook. Maar miljarden mensen kunnen zonder dus je doet maar een beetje je best. En anders doe je t binnen nederland. Desnoods europa als je eigen vervoer heb of oke bent met zolang mondkapje in de trein. En probeer t een beetje zonder mensen te houden. Ik wil ook heeel graag weer bergen zien. En marmotten en hamsters en eekhoorns. En mn favo broodje eten. Maar al die dingen zijn er volgend jaar ook nog.