Ja ik bedoelde ook als ze bijv 1 dag zou werken, dan hoeft ze ook weinig dagen vrij te nemen om nog ergens een week vrij te zijn.
En als zij in heerde woont, volgens google maps is dat 217km tot Maastricht (om maar een plaats in zuid limburg te noemen) en dat is retour dus nog geen 450km ipv de 600 die in het stuk staat. Dus mevrouw overdrijft rijkelijk en moet idd niet zeuren
En je kunt je vaccinatie ook op een andere locatie krijgen dan waar je woont toch
Oh oke dan snapte je verkeerd. Je zou toch wat meer flexibiliteit van iemand verwachten die bijna stond te huilen dat ze eindelijk mocht. Je kan die vakantie ook cancellen.
Ik erger me ook aan dat ik lees dat er zo’n run is op vakanties naar aruba enzo. Ja ik snap dat je op vakantie wil, ik wil ook niets liever (en besef wat voor verwende nesten we dan zijn, als dat hetgene is waar we niet zonder kunnen). En als ik een auto had zou ik t waarschijnlijk wel doen eind van de zomer, maar mijn tweede prik is 10 juni. Maar heb niet zoveel zin om 12 uur met mondkapje te zitten in de trein, maar vind ook alles nog te onzeker ofzo. Als je nog niet weet hoe en wanneer je geprikt wordt. En t niet bent dus t virus nog lekker mee kan nemen. Dan vind ik t zo aso om te gaan vliegen. Maar zal wel aan mij liggen.
Nee deze gaat via dr huisarts. Ze valt in de astrazeneca groep.
Mijn beide ouders zijn volledig gevaccineerd
Ja wat jij allemaal zegt bedoel ik ook, je weet niet wat er gaat gebeuren. Bij ons hangen briefjes dat t voor jezelf is. Wat ik ook wel logisch vind. Beetje egoistisch om je werkgever daarmee op te zadelen. Wat je alsnog doet, maar t kost je in ieder geval je eigen uren.
Zeggen ze nogsteeds dat voor juli iedereen een prik heeft gehad? Zie dat echt niet gebeuren hoor.
Vriendin van me is gister ook geprikt en die hoeft er maar 1 omdat ze t al gehad heb. Ben zo blij dat we elkaar veilig kunnen zien straks. Ze was de enige die ik t afgelopen jaar uberhaupt heb gezien, en sinds zij het had gehad voelde t al veiliger. Maar straks is t gewoon echt wel veilig.
@Totoro ik vind t gewoon echt te privileged voor woorden. Ik snap echt dat je op vakantie wil. Wil ik ook. Maar miljarden mensen kunnen zonder dus je doet maar een beetje je best. En anders doe je t binnen nederland. Desnoods europa als je eigen vervoer heb of oke bent met zolang mondkapje in de trein. En probeer t een beetje zonder mensen te houden. Ik wil ook heeel graag weer bergen zien. En marmotten en hamsters en eekhoorns. En mn favo broodje eten. Maar al die dingen zijn er volgend jaar ook nog.
Big fucking boohoo, een paar km moeten rijden voor een vaccinatie. Er zijn genoeg mensen die het vandaag nog zouden doen om nu al gevaccineerd te worden. (En ja dit is helemaal niet lief van mij, maar voor zo’n type mensen maak ik nooit uitzonderingen ookal zou daar wel ruimte voor zijn)
Ik heb eerlijk gezegd wel ook al even rondgekeken voor vakanties maar het is me nog te onduidelijk en onzeker allemaal. Zo moet je in Portugal 14 dagen in quarantaine maar ze bieden wel vakanties aan van een week stel dat je zo’n vakantie zou willen dan kan je niet uit je quarantaine om terug te vliegen
1963 en 1964 kan nu afspraak maken!
Ik ga ook graag op vakantie maar zowel vorig jaar als dit jaar denk ik doe maar ff niet in een vliegtuig stappen. Ik snap ook niet wat het is. Twee vriendinnen van mij hebben ook al iets geboekt. Dus ik zei maar je hebt dan misschien je vaccinatie niet gehad.
Hele rant over hoe ze het nodig hadden. Euh ja met jullie en mij heeft de rest van de wereld het ook nodig. Maar goed boek maar lekker, moet je straks ook niet zeuren als je ineens niet kan gaan.
Ik zat even op de website te kijken omdat mijn moeder van 1964 is. Maar zie dat het daar nu niet kan? Of heb jij het ergens anders gezien?
Hier heb ik het van! Er staat ook een postcode bij dat je vandaag nog terecht kan & wat je moet doen als het niet lukt
Maar op de website van de overheid staat 1963 en 1964 er niet tussen?
Ik heb het zojuist geprobeerd en kan gewoon afspraak maken
Voor 1964 lukt het mij ook niet. Misschien alleen 1963?
Hier lukt 1964 ook niet via de website. Hopelijk volgt het snel
Jaaaaa zo fijn, gelijk tegen m’n ouders gezegd dat ze moeten bellen
Ja absoluut! En vooral de mensen die het op papier/op het oog ‘makkelijk’ hebben, die gillen het hardst dat ze het zo zwaar hebben/ het nodig hebben.
Een van die vriendinnen gaat sowieso bijna elke maand wel een weekend weg en is vorig jaar zomer ook gewoon op vakantie geweest. Betekend niet dat ze niet mag gaan maar doe ff chill met je zelf verdedigen waarom je gaat.
Huh wat raar…hier lukte het wel gewoon
Probeer via andere browser als het niet lukt! En er is voor vandaag nog plek in in postcode 2964