Caronatopic #10

Ik kwam net bovenstaande tegen op Nu.nl. Ben benieuwd of de tweede prik van Pfizer nu ook uitgesteld gaat worden of dat we gewoon doorgaan zoals we nu doorgaan. Zelf heb ik bv liever Pfizer dan bv AZ omdat je dan sneller ‘volledig’ beschermt bent, omdat er tussen twee prikken minder tijd zit. Maar nu blijkt dus dat het bij Pfizer ook beter is om wat langer te wachten.

Wat stom. Al zitten we in nl al op een interval van 5 weken omdat dat beter leek. Denk niet dat dit gaat veranderen.

In Arnhem is een prullenbakvaccin!

5 likes

Mn vaccinatieafspraken staan ingepland, ik ben voor de zomer gevaccineerd :pleading_face: wat een pak van mn hart dit (niet dat het voor de zomer is hoor hahahah, maar dat ik ingeënt word, ben zo bang voor corona en de nasleep)

47 likes

Ik sprak vandaag een Britse expat, vroeg hem of hij nu hier of in de UK gevaccineerd werd. Hij zei dat ie helemaal gefrustreerd was, omdat ie vanaf maart al continu smsjes en mails krijgt dat ie zich kan laten vaccineren in de UK, maarja hij is in NL en voorlopig niet daar. Ik zei: ahhh je bent bijna hier aan de beurt in NL (1967), komt goed. Zei die: well yeah, October probably. :joy::joy::joy: Was grappig.

25 likes

Mijn vriend heeft dit ook. Hij is Amerikaans en als hij daar was geweest, had hij inmiddels al twee prikken gehad. Ze delen daar nu cadeautjes uit bij het vaccin, zodat mensen komen opdagen. Je hoeft niet eens een afspraak te maken.

4 likes

Thanks. Die heb ik ff geprintscreend…! Mocht ik ooit mn familielid tegenkomen die kleding draagt met “zelf nadenken” erop heb ik tenminste goede argumenten. (Naast dat ik weet hoe het eraan toegaat op een covid afdeling…)

1 like

“zelf nadenken”
En dan zelf als makke “schapen” (kut term) met z’n allen dezelfde trui dragen. Gisteren ook zo’n vrijheidsdemonstratie hier. Klere volk ('t zit hoog)

3 likes

En met zijn alle met dezelfde paraplu :roll_eyes: ik word zo moe van die mensen

1 like

Brief is binnen, afspraken staan gepland! Whoop whoop.
:syringe:

26 likes

Haha, ik ben zo’n forum oma :sweat_smile: :sweat_smile:
1969 meldt zich :raising_hand_woman:
Wacht met smart op oproep voor vaccin.
Ook al ben ik proefpersoon voor Curevac, en had ik denk ik de echte.

49 likes

De anti-vaxers hadden anti-vaxstickers op de boodschappenkarretjes geplakt bij de Ap. :see_no_evil:

Ahhh mijn ouders zijn net allebei geprikt, hier zo naar toegeleefd met z’n allen!

Ook wel spanning over de bijwerkingen (koorts etc) bij mijn kwetsbare vader, maar ik sta het hele weekend stand by mocht er iets gebeuren. En mijn moeder houdt hem goed in de gaten.

Over 5 weken alweer de volgende en dan kan ik echt geruster slapen :heart:

48 likes

Iemand dit al eens gehad. Ik ben vandaag getest. Maar als ik nu inlog dan zie ik staan dat ik 13-05 ben getest. Dit klopt ook. Maar die van vandaag is nergens zichtbaar. Ik verwacht nog geen uitslag maar normaal staat we dan uw uitslag is nog niet bekend. Nu zie ik niks over vandaag.

1 like

Me eerste prik (Pfizer) zit erin :partying_face:
Nu hopen op geen ‘bijwerkingen’ :pray:t2:

27 likes

Ze zijn mijn test uitslag kwijt. Wat een sukkels daar

Vervelend maar met tienduizenden testen per dag die ze afnemen en analyseren kan het een keertje gebeuren toch? Beetje onaardig en mijns inziens onnodig om mensen dan gelijk sukkels te noemen.

10 likes

Nou mijn eigen ggd zij ook dat ik een klacht in moest dienen want het was echt te slordig voor woorden. Er is geen formulier niks ingevuld. Ik stond opgeschreven als niet geweest.

Oké, dat is inderdaad slordig. Maar het blijft natuurlijk mensenwerk, ook al is het natuurlijk vervelend voor jou.

Het is inderdaad even de druppel van een zwaar weekend. Zoontje had buikgriep. En kan niet naar mijn ex en zware nachten erbij. Ik ben gewoon gesloopt.