Ik denk dat het aan de website ligt of aan de browser inderdaad. Ik probeerde namelijk net 1962 (waarvan ik zeker wist dat ze mochten) en die deed het ook niet.
Oh goeie tip! Thanks!
Ik durf nu ook echt niet met het vliegtuig. Al die mensen zoveel uur bij elkaar in zoān afgesloten ruimte⦠Ik geloof wel dat sommige landen āveiligerā zijn qua besmetting dan Nederland. Maar stel je raakt toch besmet en je mag dan niet terug. Zit je daar in een ander land. Als je pech hebt moet je ook nog naar het ziekenhuis daar. No, thankyou. Die verre reis die we vorig jaar hadden geboekt komt wel weer als het allemaal veiliger is. Vind mān gezondheid toch wel āietsā belangrijker.
Ik ga wel een paar dagen weg, maar gewoon in Nederland. Als het goed is ben ik tegen die tijd volledig gevaccineerd en anders minimaal 1 keer. Nederland is ook mooi.
Ik heb t naar mn moeder doorgestuurd en die zegt dat t nu ook gelukt lijkt te zijn.
Niet zien tot ik zelf een vaccin heb. Mijn oma wil het niet nemen, dus daar ga ik niet naartoe tot wij zelf gevaccineerd zijn.
Sommige familie zag ik de hele tijd al wel, maar dan natuurlijk met afstand houden, dus op zich kan dat natuurlijk ook.
Nee, ik ben pro vaccinatie maar uiteindelijk respecteer ik toch iedereen zijn keus. En als iemand het echt niet wilt dan ga ik ze niet uit mijn leven verwijderen
Ik heb eigenlijk alleen maar mensen in mijn omgeving die pro vaccineren zijn, zowel mensen van mijn leeftijd (midden 20) maar broers/zussen van mijn oma bij wijze van spreken ook allemaal. Ik denk dat ik het wel heel erg moeilijk zou vinden om begrip op te brengen voor zijn/haar keuze, omdat diegene anderen in gevaar brengt door die keuze te maken. Ik denk dat ik dan automatisch afstand zou nemen voor een bepaalde tijd. Hoe sta je hier zelf in?
Hhaha dat zou pas top zijnš
ā63 en ā64 zijn aan de beurt!
Mijn vader heeft eindelijk een afspraakš„ŗ zo blij
Mn moeder zegt dat in de bevestigingsmail wel staat dat het zonder die uitnodigingsbrief niet doorgaat, weet iemand hoe dat zit? Ik las al op twitter dat dat geen probleem is zolang je uit het goede jaartal komt en zoān gezondheidsverklaring print en invult
Edit: oh op nos staat al dat de brief niet nodig is
Alleen bij medische indicatie is een uitnodigingsbrief noodzakelijk, omdat zij leeftijd technisch officieel nog niet aan de beurt zijn. Verder kijken we naar geboortedatum en of het de 1e of 2e prik is. Bij allebei de prikken moet je een nieuwe gezondheidsverklaring invullen!
Mijn vader heeft op 21 mei zijn eerste vacciantie staan, vanwege zijn leeftijd, en ik op 25 mei vanwege de medische indicatie!
Heel fijn dat we samen zo tegelijkertijd mogen.
Ik snap op zich de irritatie wel, uiteindelijk zijn mensen uit 1961, 1962 (en denk ook nog wel t/m 1969 misschien zelfs) eerder volledig gevaccineerd met 2x Pfizer Ć 4 weken dan die mensen uit 1958, 1959 en 1960 met nu de eerste AstraZeneca en de tweede pas Ć 12 weken.
En de tweede Pfizer bij de GGD ligt meteen vast en kun je zelf vrij flexibel inplannen, die tweede AstraZeneca hangt weer af of de levering bij de huisarts op tijd komt en of die praktijk nog dicht is in de zomer etc⦠Veel grilliger allemaal.
Maar goed: het is zo besloten en het is een enorm luxeprobleem om je zo druk te kunnen maken om het hoe, zullen we maar zeggen.
Haha ja compleet mee eens dat dat veel te ver gaat.
Thanks voor de tip over 1963/1964 en vooral de postcode! Wij wonen daar in de buurt, voor vandaag helaas geen plek meer. Maar mān vader wordt gewoon morgen al gevaccineerd
Mijn vader heeft vandaag zijn eerste prik gehad, ben zo blij!
Wow, wat snel allemaal! Mijn moeder heeft haar twijfels overwonnen en een afspraak ingepland, maar ze kan pas 9 juni. Wel hoeft ze maar 1x!
Er zijn niet meer dan 7 miljoen mensen gevaccineerd, er zijn meer dan 7 miljoen prikken gezet. Daar tellen eerste en tweede prikken in mee, dus dat komt nog lang niet op 7 miljoen mensen.
Ik stuur elke keer de tips van hier over nieuwe jaartallen die aan de beurt zijn door aan mijn moeder, die kent iedereens geboortedatum uit haar hoofd en gaat dan random alle vrienden/kennissen/(oud-)buren/(oud-)collegaās/familieleden uit dat jaartal appen dat ze aan de beurt zijn, inclusief over de streep trekken van twijfelaars, mijn persoonlijke propaganda-apparaat