Caronatopic #10

Oh uiteraard! Ook regelmatig geweest. En verkleed als klein marker meisje.
Ze gaan daar ook regelmatig met school heen. Ze hebben leuke educatieve thema’s. Ook over de prehistorie!

5 likes

Bij de nos

1 like

1965 mag nu ook al! Kijk, als we nou op dit tempo verder gaan…

7 likes

Waar zie je dit?

Volgens mij werden de tweets van haar wel vaker gedeeld hier en klopte het ook, in haar bio zie ik niet zo snel waar zij van is.

3 likes

Dank je!! Ik zie op Rijksoverheid alleen nog 1963 en 1964 staan maar hopelijk heeft ze idd gelijk en wordt het snel aangepast

Ik heb het net even geprobeerd en het kan inderdaad.

1 like

Ik ben met terugwerkende kracht boos dat Hugo de Jonge blijkbaar dit heeft geroepen (had het even gemist)

image

11 likes

De minachting ook…

3 likes

Wat heeft de cultuursector de overheid ooit misdaan :frowning:

13 likes

Linkse hobby.

23 likes

Ja ik vind het echt zo bizar dit. De musea hadden het vorig jaar zo goed voor elkaar met tijdsloten en op inschrijving werken. En stiekem; ik vond het ook heerlijk om rustig naar een tentoonstelling te kunnen kijken zonder mensenhoofden in de weg. Dan lijken die fieldlabs met feestende mensen me toch een stuk risicovoller.

15 likes

Wacht gaan musea niet open? Ik kom er nooit want cultuurbarbaar, maar zou 100x liever naar een museum gaan qua veiligheid dan de gemiddelde action :joy: of de fuckin sportschool waar iedereen loopt te hijgen en te doen.

7 likes

Smaak en hersens hebben.

2 likes

Nee valt onder doorstroom binnen en dat is blijkbaar een versoepeling later. Echt scheef he?

Klopt echt van geen kant idd. Heeft er denk ik ook mee te maken dat de cultuursector niet hard genoeg ‘schreeuwt’. De lobby vanuit de horeca is bijvoorbeeld sterker. En de toerismesector, tja, daar zitten grote bedrijven achter die meer invloed kunnen uitoefenen op politiek Den Haag.

2 likes

Ik heb net mijn eerste vaccinatie gehad!:partying_face: Hopelijk blijft de baby nog even zitten en kan ze straks genieten van de anti stoffen!

Ben wel tikkeltje zenuwachtig voor eventuele bijwerkingen (Pfizer). Maar vooral heel erg blij!

En @Ovenschaal nog heel erg bedankt voor je advies laatst!

32 likes

Wij hebben dus een online voorstelling gemaakt en grappen dus al best wel een tijd of we dat naar hem op moeten sturen op een dvd omdat het nu meer een film is geworden met veel hogere uitgevallen kosten.

2 likes

Fijn die Engelse vertaling erbij :joy:

2 likes

Ik kreeg een zelfde soort mail. Je volgt je eigen les waarbij de docent je begeleid. Ben er wel blij mee. En je kan er nog voor kiezen om de les online bij te wonen. Op zich voelt yoga op je eigen matje nog wel soort van ‘veilig genoeg’.

2 likes