Kwam net een oud klasgenoot van de basisschool tegen. Droeg natúúrlijk geen mondkapje in de winkel. Verbaast me allemaal niks want ze is zo dom als het achtereind van een varken, pro zwarte piet, pro pvv/fvd etcetcetc. maar echt, dit soort mensen moeten gewoon optyfen vind ik? Wat heb jij nu in een winkel te zoeken als je een mondkapje weigert te dragen? Rot een pleureseind op en bestel lekker je dierenshit online.
Tuurlijk is er een storing. Daar ga ik van uit tot ik wat anders hoor.
Zou het weer dan echt zo’n grote rol spelen? Andere verklaring heb ik niet namelijk.
Ja dit is ook echt een n=1 verhaal, maar onze buurvrouw is categorie 80+ en haar zoon (ook 60+ En best wel onhandig met computers) zou haar helpen een afspraak te maken. En heeft toen (ik gok per abuis) met z’n eigen DIGID ingelogd . Hij met z’n moeder mee naar die afspraak maar daar pas ontdekte hij dat niet haar maar zijn gegevens daar dus stonden en dus alles op zijn BSN. Hij was helemaal niet aan de beurt (dit is wat maanden terug) maar is wel gevaccineerd :’) en zn moedertje niet, die heeft een nieuwe afspraak gemaakt…
Ze zeiden daar: we hebben toch een vaccin voor iemand nu dus tja…
Mijn huisarts doet nog steeds alsof hij van niets weet en blijft mij naar het RIVM verwijzen. Dus net weer een mail gestuurd, inclusief printscreen die ik net hier voorbij zag komen tussen RIVM en iemand die ook nog geen uitnodiging heeft gehad. Ga nu wel weer met mijn cardioloog contact opnemen desnoods dat zij hem ook mailt want ik weet nu echt niet meer zo goed wat te doen. (ja wachten tot mijn leeftijdsgroep opgeroepen wordt maar hoe lang kan dat nog wel niet duren).
Hoog tijd voor het Zuiderzeemuseum!
Storing dus…
Oh uiteraard! Ook regelmatig geweest. En verkleed als klein marker meisje.
Ze gaan daar ook regelmatig met school heen. Ze hebben leuke educatieve thema’s. Ook over de prehistorie!
Bij de nos
1965 mag nu ook al! Kijk, als we nou op dit tempo verder gaan…
Waar zie je dit?
Volgens mij werden de tweets van haar wel vaker gedeeld hier en klopte het ook, in haar bio zie ik niet zo snel waar zij van is.
Dank je!! Ik zie op Rijksoverheid alleen nog 1963 en 1964 staan maar hopelijk heeft ze idd gelijk en wordt het snel aangepast
Ik heb het net even geprobeerd en het kan inderdaad.
Ik ben met terugwerkende kracht boos dat Hugo de Jonge blijkbaar dit heeft geroepen (had het even gemist)
De minachting ook…
Wat heeft de cultuursector de overheid ooit misdaan
Linkse hobby.
Ja ik vind het echt zo bizar dit. De musea hadden het vorig jaar zo goed voor elkaar met tijdsloten en op inschrijving werken. En stiekem; ik vond het ook heerlijk om rustig naar een tentoonstelling te kunnen kijken zonder mensenhoofden in de weg. Dan lijken die fieldlabs met feestende mensen me toch een stuk risicovoller.
Wacht gaan musea niet open? Ik kom er nooit want cultuurbarbaar, maar zou 100x liever naar een museum gaan qua veiligheid dan de gemiddelde action of de fuckin sportschool waar iedereen loopt te hijgen en te doen.
Smaak en hersens hebben.