Ja same! Ik word altijd heel naar van prikken en werd daarom liggend geprikt, maar ik voelde niks en kon meteen weer opstaan. Angst om niks
Ja van mij, mijn man had die tip gekregen.
Ik ga het met de tweede ook proberen kijken of het echt een verschil geeft
Ik krijg ook mān vaccinatie! Volgende week woensdag de eerste. Zo zo zo blij.
Ik heb last van vaccinjaloezie.
Ongelofelijk dat we eigenlijk alweer zo āverwendā zijn.
Ik moet morgen naar de huisarts in het coronaspreekuur en het leek eerder of ik drugsdeal aan het bespreken was met de assistente. Ze zei dat ik naar de parkeerplaats moest komen en daarna vroeg ze met wat voor vervoer ik kom, de kleur daarvan en welke kleur jas ik ga dragen .
Ben benieuwd. Alleen nu zie ik dat het morgen gaat regenen dus wil ik misschien wel met de autoš¤¦āāļø Ik zei dat ik met de fiets zou komen.
Geen idee haha. Ik ben ook benieuwd morgen. Maar ik mag het gebouw niet in (omdat ik corona gerelateerde klachten heb) en moet dus op de parkeerplaats wachten totdat ze mij roepen. Daarom willen ze denk ik weten hoe ik eruit zie ofzo. En dan moet ik naar een aparte ruimte.
Same, ik krijg ook soms even het idee dat ik dan misschien ook wel bijna aan de beurt ben, maar dan bedenk ik me dat dat echt totaal het geval is (mijn moeder is nog niet eens aan de beurt en we schelen bijna 30 jaar).
Maar het gaat wel echt snel nu! Ik heb nog steeds wel vertrouwen in eind juno/begin juli. Las vandaag ook op NOS dat voor het vaccinatiepaspoort 1 prik voldoende gaat zijn (waars) voor reizen binnen Europa.
Deze is ook hoopvol!
Raven van dorst postte een foto op ig dat hen het vaccin kreeg en die reacties eronder joh⦠bijna alleen maar mensen die tegen het vaccin zijn en teleurgesteld zijn in Raven en ontvolgen⦠zo irritant dat het nu schijnbaar normaal is om heel erg anti vax te zijn, terwijl dat eerst voor covid maar een kleine groep was (leek?). Ik hoop niet dat deze wakkere mensen nu ook hun (toekomstige) kinderen niet meer laten inenten omdat ze alle vaccins nu wantrouwen.
Zelfs jij? WHY.
Raven staat volgens mij ontzettend nuchter in het leven des te logischer dat je je dan juist laat inenten?
Ik snap die comments echt niet.
Vanmorgen gevaccineerd. Prik viel me alles mee. Maar had al enorm snel enorme last van een stijve bovenarm. Nu lig ik doodmoe te rillen in bed. Ik voel me echt niet lekker. Ik ga maar paracetamol want reageer altijd heel snel op verhoging door de hele nacht wakker te liggen en te ijlen. Was graag hier ook weer fluitend doorheen gewandeld, hopenlijk morgen beter.
Ik heb eindelijk mān datum, 8 juni! In Schotland beginnen ze nu dus met de groep 30+, heel fijn. Ik sta echt even met tranen in mān ogen want het voelt heel symbolisch, er is licht aan het einde van de tunnel, nog even door zetten!
Voor mensen die nog wachten op hun medische risico-brief: ik heb gister contact gehad met dat verzendbedrijf en t/m zaterdag konden er nog brieven komen!
Ja ik word er ook echt gestoord van, āde mediaā is echt totaal niet helpend met hun berichten. En die halen het ook weer ergens vandaan natuurlijk, dus het zal aan de bronnen liggen, maar erger me dood.
Ik las laatst op Facebook nog een reactie van iemand die iedereen waarschuwde om nooit meer vaccinaties te nemen, omdat ze nu in elke vaccinatie het coronavaccin gaan stoppen en daar waren heel veel reacties op van mensen die zeiden dat ze zichzelf en hun kinderen NOOIT meer gaan laten vaccineren. Echt om te janken dit hoor.
Voor mn gevoel denkt echt de halve wereld zo en dat vind ik zoān naar idee
Terwijl ik ook ergens het gevoel heb dat we proefkonijnen zijn. En dan niet zo serieus als in ze weten echt niet wat ze doen. Maar denk dat heel veel mensen wel lichte twijfel hebben maar t toch doen voor het belang van de wereld. Tenminste zo voel ik t. En geloof echt niet dat ik over 5 jaar spontaan doodneerval of iets. Maar toch. Las gister ook allemaal comments bij iemand die blij was geprikt te zijn en t was echt om te janken. Al die mensen bij Filemon en de complotten ook. Ja ik vertrouw op mn lijf, ja joe sorry ik hoop echt dat je lijf je in de steek laat. Sorry frustratie. Hopelijk weinig coronagekkies op t werk vandaag. Als dit nog lang duurt ga ik echt nog een keer los op iemand.
āIk vertrouw op mijn lijf/immuunsysteem, ik hoef die troep niet!!!ā Echt dat soort mensen kan ik wel in elkaar timmeren. Ik was voordat ik corona kreeg ook gezond en ging 3x in de week naar de sportschool. Nu ben ik helemaal buiten adem als ik de trap oploop, 5 maanden na corona. Het meest ironische is ook dat ik waarschijnlijk corona opgelopen heb bij de sportschool, want dat is de enige plek waar ik geen mondkapjes droeg en er lopen daar een flink aantal wappies rond. Sta dus ook niet te springen om nu meteen weer naar de sportschool te gaan
Edit: ik last laats ook een reactie op een nieuwsartikel waar iemand vertelde over zijn long covid ervaring en vooral het snelle buiten adem zijn enzo. En toen reageert er iemand: ja misschien moet je dan even aan je conditie gaan werken, ben je minder snel buiten adem. Echt mensen moeten na gaan denken voordat ze iets typen
Ben gelukkig negatief getest maar kreeg zondagnacht precies dezelfde klachten als toen ik positief getest was 7 maanden geleden (verkouden, beetje verhoging en zelfs ook op zondagnacht). Heb long covid dus mn reuk en smaak is vervormd/weg, brain fog en ben ontzettend snel buiten adem. Was echt even bang dat ik weer vanaf het begin moest gaan beginnenā¦
Ik vind het echt knap (en bovenal ontzettend naĆÆef) hoe mensen zoān vertrouwen in hun immuunsysteem kunnen hebben. Het is gewoon net russian roulette. Ik vraag me af of deze mensen zich ook vrijwaren van andere ziektes, kanker e.d. Of houdt alleen corona rekening met vertrouwen hebben?
Gisteren had ik alleen een beetje last van duizeligheid en wat spierpijn, maar helaas ben ik vannacht echt niet lekker geworden (gisteren AZ gehad). Wist dat dit kon komen maar vind het toch een beetje spannend. Ben onwijs misselijk etc en weet dat dat erbij kan horen, maar heb ook wat steken/druk op mān borst en een beetje het gevoel alsof er soms opeens, kort, een band om mijn lichaam wordt getrokken. Heeft iemand enig idee of dat een normale bijwerking is? Opzich heb ik vaker druk op de borst (hoort bij mijn afwijking), maar die steken zijn wel nieuw. Nadat ik de huisarts zo ongeveer heb gestalkt om uberhaupt een vaccin te krijgen wil ik die eigenlijk niet zo snel bellen. Ben er pas āpatientā (?) en heb ze in die weken al meer gebeld dan mijn vorige huisarts in heel mijn leven.