Caronatopic #10

Die heeft iemand in mijn postwijk ook op de brievenbus. En ergens anders hebben ze met verf ‘RIVM = fraude’ gespoten.

1 like

28% toch? :laughing:

2 likes

In Epe is nu trouwens een vaccin beschikbaar :relaxed:

Alleen Pfizer heeft een advies uitgebracht om na vaccinatie twee maanden te wachten met zwangerschap. Ik ben wel benieuwd waarom eigenlijk, uit voorzorg of omdat er gegronde medische redenen voor zijn. Info van de verloskundige.nl:

Heeft het krijgen van een coronavaccinatie gevolgen voor mijn kinderwens?
In de bijsluiter van Pfizer staat het advies om de eerste twee maanden niet zwanger te worden na vaccinatie. In de bijsluiter van het Moderna vaccin staat geen advies om een zwangerschap uit te stellen na vaccinatie.

De beroepsverenigingen in de geboortezorg geven aan dat vaccineren kan, omdat er niet met levend virus gevaccineerd wordt. Toekomstige studies moeten de veiligheid definitief bevestigen.

2 likes

Ik ben vorig jaar gewisseld van huisarts en viel altijd in de griepprikgroep, maar kreeg nu maar geen uitnodiging. Gisteren even mijn nieuwe huisarts gebeld en ik bleek inderdaad niet op de grieppriklijst te staan daar. Maar ze hebben me nu aangemeld dus ik krijg hopelijk binnen enkele dagen de brief!
De assistente adviseerde overigens om alvast een afspraak te maken dus dat heb ik braaf gedaan haha, nu hopen dat de brief ook daadwerkelijk voor die tijd komt :star_struck:

7 likes

Ik heb gewoon locaties geprobeerd waarvan ik wist dat het aan te reizen was voor mensen die ik kende. Vlissingen was er toevallig 1 van. Voor de rest kan ik ook niet meer zien dan mogelijk zoveel locaties. Je ziet pas welke locatie als je echt op een plaats zoekt.

1 like

In Dordrecht is er nu ook eentje!

2 likes

Nou dan hoop ik dat ze bij mijn Pfizer vaccinatie vd week een 5G chip gedaan hebben
Ga ik een stuk sneller zonder me red bull :rofl::wink:

3 likes

Hoewel ik thuis vaak problemen met het wifi heb, verliep mijn digitale afstudeerbijeenkomst zonder problemen. Volgens mij heb ik dat te danken aan 5G dankzij mijn BioNTech/Pfizer-prik van afgelopen zaterdag. :slight_smile:

17 likes

Joe mensen in Dordrecht jullie hebben 5 minuten voor jullie vaccin. 16.40-16.50 10 prikken beschikbaar

@DoeMaar weet niet of het moment al geweest is maar nu niks meer helaas in Rotterdam bedoel ik dan

2 likes

Yes! Pfizer nummer 1 binnen! Voelde me helemaal emo toen ik m kreeg, liep ik buiten, wist ik eigenlijk niet of ik moderna of Pfizer had gekregen. :see_no_evil: Ik weer terug en de man voorin zei dat ze daar Pfizer hadden vandaag dus ik ga er maar vanuit dat dat klopt. Op mijn bewijs staat het ook niet. Maar belangrijkste is dat ik m heb. Wat een moment.

20 likes

Staat op de site zodra het prikmoment beschikbaar is. Even zonder praktijk en adresgegevens stond dit er dus:
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

2 likes

Ben benieuwd hoeveel mensen al een prik hebben ontvangen via dat Prullenbakvaccin, want je moet echt mega snel zijn

• Ja ik
  • Ik niet
  • Ik niet maar ik ken wel iemand die een prullebakvaccin heeft gekregen

0 stemmers

1 like

Fijn dat je je vaccinatie hebt gehad! Ik zou denken dat ze het soort vaccin moeten vermelden, ook zodat ze dat kunnen controleren bij je tweede prik. Bij mijn vader stond het op de sticker (Comirnaty).

2 likes

Ja dat staat er idd maar ik wist niet dat dat Pfizer was. Amai.

2 likes

Ja ik dacht dat al een beetje, daarom zette ik het er subtiel(?) bij :grin:

2 likes

Haha mag ook minder subtiel hoor! Heb even die memo gemist maar dank voor je reactie, dan weet ik het nu zeker!

1 like

Geloof er niks van, zij zit ook in het complot!

1 like

Ik wil dit heel graag naar iemand doorsturen maar durf gewoon niet omdat ik dan bang denk dat ze mij als gek gaat zien. Terwijl ze niet anti vaccin is op zich maar “nog even aankijken” en t liefst eerst kinderen. Terwijl ik denk zwangeren hebben toch hoger risico neem t juist nu je t nog niet bent.

Ben ook heel benieuwd, doe ook mee. Nu ben ik al vrij snel aan de beurt voor vaccin, en moet me dan melden. Dan hoor ik wat ik had.
Had al gevraagd of je ook een vaccinatie bewijs krijgt als je de echte had. Maar dat komt pas na het onderzoek of als het is goedgekeurd, 1 van de 2, weet het even niet meer hoe het nu zit.
Maar wil in september op vakantie dus wil ook het andere vaccin.