Caronatopic #10

Huisartsenpraktijk de Campus
Heeft vaccins beschikbaar
Campuslaan 6,
6602 HX Wijchen
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

't komt al dichterbij, maar niet dichtbij genoeg. Twee aangesloten praktijken binnen 20 km van m’n postcode

10 likes

Jaa ik kan me voorstellen dat jij dat ook best irritant vindt! Ik vind het vooral echt mega frustrerend omdat het dus gewoon wèl kon en ik nu 12 weken moet wachten op een tweede prik ipv 5 weken (wist ik ook wel door jou oa, maarja ik kan ze natuurlijk niet vertellen hoe). En ik dacht ook van eeuh je hebt toch wel collega praktijken ofzo die je desnoods kan bellen om te vragen hoe iets zit? Of een organisatie bij wie je terecht kan met vragen ofzo? Leek mij ook niet dat ik de enigste was. Maargoed blijkbaar weten ze nu hoe het moet. Alleen voor mij wel te laat.

1 like

Ik ga zo ff spontaan terrassen, dus even geen prullenbakvaccin updates van mij :sweat_smile::joy:

5 likes

Ik neem het wel even over :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sint-mariastraat 75,
3014SH Rotterdam

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

5 likes

Ik sta in deze rij!! Ben gerend naaf mijn fiets

79 likes

Nice! Hou ons op de hoogte haha

3 likes

Ooh wat spannend!! Zijn er veel mensen voor je?

1 like

Coool! Ik duim voor je!

1 like

Aaah ik hoop het voor je! :four_leaf_clover:

De Dennenkamp Oost

Generaal Urquhartlaan 18b,
6861 GG Oosterbeek

Niet bellen!

:running_woman: :running_woman: :running_woman:
let’s goooo (niet ik want ver)

7 likes

Het lijkt erop dat het wij mog aan de beurt zijn. Het is astra zeneca. Er zijn er 34, megaaa lange rij achter me. Zooo spannend wel

53 likes

Woooww wat fijn!!!

Huisartsenpraktijk Minken

Bronkhorststraat 43,
2316 SZ Leiden

Niet bellen!

5 likes

Wow wat veel! Op de site stond minder dan 10? Zouden ze dat expres doen?

Edit:
Zaltbommel nu ook! Gaat hard!

Toevallig is het mijn eigen huisartsenpraktijk, dus kon hem snel vinden haha. Nou hij zit erin! Ben semi in shock ofzo hahaha. Tweede is ook al ingepland.

Meisje zei dat dit de eerste keer was dat ze meedoen.

167 likes

Wajooooo! Wat snel! Wat goed!

2 likes

Wat super fijn :partying_face::partying_face:

2 likes

Jaaa wat goed! Ben je toevallig tevreden over deze praktijk? Ik zit op 20 minuten lopen zie ik en zoek er nog 1 haha. Net te laat om ook te rennen vandaag.

Jaa, vind het een prima praktijk. Nou kom ik niet megavaak bij de huisarts, maar ook de vervangende artsen vind ik prettig.

1 like

Het is wel echt lopende band werk zeg, gaat als een trein. Ben nu die 15 min. Aan het wachten

6 likes