Caronatopic #10

wat een bizarre taferelen eigenlijk zeg!

ik denk dat ik het niet zou geloven als men dit 2 jaar geleden aan me zou vertellen :eek: :crazy_face:

21 likes

Nou he? Moet zeggen dat het veel jongeren zijn, maar wel alle leeftijden eigenlijk.

2 likes
Huisartsen Mariastraat

Heeft vaccins beschikbaar

Prikmoment: 17:00 - 17:10 .
Sint-mariastraat 75,
3014SH Rotterdam

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

Staat er weer op!
Wel random aangezien er nog zoveel mensen stonden, of ze hebben echt veeeel over

6 likes

Waaauw wat fijn dat het is gelukt!!

Ik zou ook echt graag willen maar in Frieland staan er maar 2 huisjes en beide niet waar ik woon :weary:

1 like

Als ik het zo lees krijgen toch veel van jullie nog astrazeneca, hoe zit dat dan? Ga er maar even vanuit dat jullie geen 60 plussers zijn haha

1 like

dit staat erbij op de site!

‘Het gebruik van AstraZeneca voor genoemde individuele uitzonderingsgevallen, is dan ook allĂ©en mogelijk met vaccins die anders aan het eind van de dag zouden moeten worden weggegooid. Overschotten in de voorraad dienen te worden geretourneerd aan het RIVM/de GGD of bewaard te worden voor een ‘tweede prik’-ronde.’

1 like

Ah dankje!

1 like

Zo typisch weer dat mensen van 60+ Astra wel mogen maar nu niet meer willen, en dat nu terecht komt bij 60- (maar wel alleen die vaccins die zouden moeten worden weggegooid dan).

Jaa man baal ik ook van, Noord-Nederland is echt een vaccinatiegat op die kaart

2 likes

Nou als er iemand nog in oene woont

17 likes

Mn vriend heeft een prullenbakvaccin gekregen!! AstraZeneca. Ik was helaas niet thuis en ben erg blij maar een beetje verdrietig voor mezelf :see_no_evil:

@Chili je stond in de rij met mn vriend hahaha

Ik was vanmiddag naar een andere praktijk gerend maar helaas alles al vol. Ik krijg hier zoveel stress van, misschien beter voor mn hart om nog een paar weken te wachten :joy:

44 likes

Oeh ik zag net prullenbak vaccins in dit topic in Oosterbeek, Wijchen en Arnhem. Super dichtbij! Ook al ben ik al gevaccineerd, genoeg vrienden die dat nog niet zijn.

1 like

Haha, zo grappig.

Volgens mij gaan ze dinsdag bij dezelfde praktijk weer vaccineren, want belde vanochtend om een afspraak te maken voor iets heel anders en de assistent snapte eerst niet waarom ze dinsdag niks kon inplannen en toen zei ze: “ooh waarschijnlijk vanwege de vaccinaties”. Maar geen idee of dat dus echt zo is.

2 likes

Ik ben echt blij dat #salsapandemie al de hele dag trending is op Twitter.

28 likes

wow wat super!

love alle prullenbakvaccinberichten

7 likes

Weet iemand of je voor Prullenbakvaccin een Nederlands paspoort moet hebben? Of mag buitenlands (maar uiteraard wel geldig) ook? Op de website kan ik het niet vinden maar misschien heeft iemand er al eens mee te maken gehad.

Een vriendin is hier als uitwisselingsstudent en in haar thuisland wordt nu niet gevaccineerd, de vraag is of dat ĂŒberhaupt ooit gaat gebeuren. Voor haar zou dit natuurlijk een hele mooie kans zijn als ze dan hier toch gevaccineerd kan worden!

1 like

Waahh een vriendin en haar partner zijn ook gerend en zijn nu ook gevaccineerd. Hahaha ze heeft gefilmd hoe vlug ze ernaartoe gingen.
Damn dit lijkt allemaal wel een slechte film :sweat_smile::joy:

48 likes

Ik moest net mijn BSN invullen op het formulier, maar misschien kan zoiets ook van het paspoort? Daar staat het BSN natuurlijk ook op.

1 like

Ik vind het wel jammer dat er niet een duidelijkere datum/week wordt aangegeven wanneer je aan de beurt bent. Dat zullen ze inmiddels toch wel beter weten? Nu staat er “midden juni” of “eind juni”.

1 like

Niet-ingeschreven patiënten moest ik op basis van BSN-nummer registreren bij het RIVM. Dus ik weet niet wat er gebeurt bij internationals (omdat je je vaccin digitaal ook alleen door middel van DigID kan zien).

1 like