Caronatopic #10

Als je ingeschreven staat bij de gemeente krijg je een oproep lees ik.

Of gaat ze echt al bijna weg dat ze m liever zsm wil? Of wacht je moet er wel twee dus dat duurt allemaal langer natuurlijk

Ik word zo vrolijk van alle prullenbakvaccin berichten :partying_face: :partying_face:

2 likes

Ik ging weer eens testen en ik was een drive through gewend, maar ze hebben hier nu een nieuwe teststraat en die was zó groot… Ook met dikke ingangen enzo, het was net alsof ik op een festival was. De parkeermedewerker was ook vet aardig hahaha, want hij zei:ā€œJa speciaal voor jullie hebben we hier een soort pretpark gebouwd, lekker tussen de lijnen doorlopen en even wachten op het groene lampje, have fun!!ā€

22 likes

Wat top :sunglasses:! En wat een gekke toestand joh iedereen in de rij haha!

Moest je die eigen verklaring ingevuld bij je hebben? Die staat op de site, maar heb thuis geen printer. Dus wil alles bij de voordeur klaar hebben liggen :joy:

3 likes

Ik heb vandaag een prik gehaald op een hele grote vaccinatielocatie en kreeg ook helemaal festivalvibes door alle grote tenten en de ingang.

5 likes

@Krabsalade @Floepsie Oh thanks voor de reacties! Ze staat niet ingeschreven bij de gemeente helaas, haar kamer is onderhuur dus dat kon niet. (Natuurlijk zou een kamer met inschrijving beter zijn, maar het is al zo moeilijk om als international een kamer te krijgen dat ze moest aannemen wat ze kon krijgen, snap ik ook wel).

1 like

Eigenlijk zouden ze gewoon er een game van kunnen maken dat je zo veel mogelijk vaccins van een prullenbakdood moet zien te redden maar dat je onderweg wordt tegen gehouden door wappies etc. die je tegenwerken. En als boss battle moet je salsa dansen tegen die waanzinwappie. Bonuspunten als je onderweg ook nog de koekenpan uit de vijver vist en inzet om waanzinwappie te verslaan. En verder staat Hugo regelmatig in de weg maar als je ze opvallende schoenen steelt ben je eventjes minder vatbaar voor het virus.

43 likes

Ik had helemaal niet meer aan die eigen verklaring gedacht, super stom. Wilde hem van de week op werk uitprinten, maar helemaal vergeten. Maar hoefde hem gelukkig niet te hebben op deze locatie (misschien moet het een volgende keer wel hoor), maar ze vroegen er nu niet naar.
Moest bij de deur een formuliertje invullen met mijn gegevens.

1 like

@Stofdoek @cremeinyourcoffee @Ikgebruiklievergeennaam
Ik heb een aantal weken geleden corona gehad. En sinds vorige week erachter gekomen dat mijn klachten erg lijken op brain fog. Ik las ook dat jullie minder tot geen reuk hebben. Al die tijd heb ik het gevoel dat mijn neus verstopt zit/minder lucht krijg door mijn neus. Hebben jullie dat ook?

Edit: okƩ vergeet ik toch jou nog te taggen @soarin. Want ik herkende veel in je verhaal :hugs:

2 likes

Ik heb geen last gehad van verlies van reuk of smaak gelukkig, maar dat verstopte gevoel herken ik wel, vaak ook gepaard met barstende hoofdpijn. Ik heb hier gelukkig niet lang last van gehad, dus hoop dat dat voor jou ook het geval is. Ik ben nog wel vaak benauwd, vooral als ik bijvoorbeeld heel lang gepraat heb of tijdens mijn wandelingen, maar dat geeft mij vooral een drukkend gevoel op mijn borst en/of kortademigheid. Het is wel een stuk minder dan de laatste paar weken, dus ik heb hoop dat ik daar binnenkort ook geen last meer van heb

1 like

@cremeinyourcoffee
De bekende hoofdpijn had ik een dag en daarna niet meer teruggekomen.
Lastig hoor dat je zo snel buiten adem bent, word je dan ook licht in je hoofd?
@Ikgebruiklievergeennaam alsof je ineens te veel lucht binnenkrijgt?

Ooh dit zou echt top zijn, mocht het niet zoveel uit maken qua bescherming percentage! Al denk ik niet dat mijn prik wordt vervroegd. Zie mijn huisarts niet iedereen bellen om te zeggen dat ze eerder moeten komen :sweat_smile:

1 like

Toch koorts van mijn tweede prik… jammer

Ik heb juist geen verstopte neus maar wel reukverlies. Er is een groep op fb met lotgenoten, die vind ik wel heel fijn. Las ook iets over Physiomer om je neus te spoelen en dat sommigen daardoor iig een paar uur weer iets (normaals) konden ruiken. Ik heb daar zelf niet voor gekozen omdat mn neus niet verstopt is, maar je zou het kunnen proberen!

1 like

Ik word heel zelden licht in mijn hoofd als ik benauwd ben, is gelukkig al een aantal weken niet meer voorgekomen, dus ik hoop dat het zo blijft

2 likes

Ja! Zo fijn dat er eindelijk perspectief is :blush:

2 likes

Nou, toch maar goed dat ik net de huisarts heb gebeld, want ik stond inderdaad niet op de lijst van de griepprik. Nu wachten tot ik m’n brief krijg!

4 likes

Die staan nu voor 28 mei toch?
Edit : ik zie dat het op 9 juni staat, mijn bios mailde me dat het op z’n vroegst 28 mei zou zijn.
Ik hoop het, ik zou het zo leuk vinden weer naar het theater te kunnen!
Ik vraag me af wat ze bedoelen met horeca voor uit eten mogelijk, zouden ze dan langer open mogen blijven?

Also: ik word zooo geĆÆrriteerd van al dat geroep dat de terrassen open moesten want daar kon je prima afstand houden en 2 mensen per tafel. En dat daarna iedereen met z’n 4en naar een terras gaat. Je weet dat het niet mag en dan doe je 't toch omdat die plekken toch wel ja zeggen.
Vriendin van me vertelde dat ze met 4 aan een tafel zat en was echt beetje zelfingenomen aan het lachen daarbij toen ik zei dat dat niet mocht.

2 likes

Ik denk dat je dan ook weer binnen mag zitten in de horeca, maar dus wel alleen met eten, niet biertjes drinken in de kroeg.

4 likes

Ik kijk hier wel echt naar uit met dit kloteweer. Ik bedoel geen tornado die me tegen houdt mijn drankje te drinken met bitterballen, maar ik zou liegen als het mijn favoriet was.

10 likes