Ja bij mij zit de tweede er ook in!
Yes, had het echte Curevac vaccin! Zo fijn om te weten. Komt niet echt als een verrassing omdat ik best veel bijwerkingen had, maar toch.
Blijf ook in het onderzoek nu.
Ik wil wel graag het vaccinatiebewijs en waar dat eerst wat vaag was ontkomen ze daar nu niet aan om te geven omdat anders veel mensen uit het onderzoek gaan stappen.
Focus ligt nu bij goedkeur van het vaccin in juni, en ergens eind juni/begin juli hopen ze bewijzen te kunnen geven. Ik ga pas half september op vakantie (als het goed is) en heb de tijd.
Mijn moeder is in november overleden (niet aan Corona overigens) en vind het fijn dat ik voor mijn vader dus al lang niet echt een groot gevaar ben geweest, hoewel we altijd afstand hebben gehouden en nu nog.
Frustrerend. M’n moeder is altijd al heel sceptisch (en alternatief) geweest, maar ze kwam nog wel met redelijke argumenten (dat ze er te weinig van kent en liever op veilig speelt, berichten van huisartsen en bv. ook een nobelprijswinnaar (Montagnier)) (die ook best moeilijk te weerleggen waren, omdat ik ook geen kenner ben en er meestal wel een kern van waarheid in zat). Nu heeft ze het over “intuïtie volgen”, chakra’s en angst, dus ik geef het op .
Afgelopen week zijn we 5 jaar verder gekomen met vaccineren, vorige week maandag 64/65 en nu 69/70. Als het in dit tempo doorgaat ben ik over 2wk aan de beurt. Zin in
Edit: oh wacht, ik wil te graag, over 3wk pas denk ik
En die zondag ervoor waren ook twee jaartallen aan de beurt, dus 8 jaartallen in 9 dagen
Edit: 10 dagen denk ik
Prullenbakvaccin:
Huisartsenpraktijk Ettenheim
Heeft vaccins beschikbaar
Drostenraai 33,
7914RT Noordscheschut
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Ik heb een afspraak voor morgen
!! Pfizer, halfuurtje rijden, via het systeem hier in Frankrijk dat iedereen nu een afspraak kan maken voor de dag erop (als er nog plaatsen zijn).
Ik had dit wel eens met een reisvaccinatie! Het bleef maar bloeden, echt gek. Schijnbaar is er dan een bloedvaatje geraakt.
Dat klinkt als een geweldig systeem!
Hoef je bij CureVac ook maar 1 prik? Of heb je er 2 gehad in de trial?
Huisartsenpraktijk Dikker
Heeft vaccins beschikbaar
Bankastraat 99,
2585 EJ Den Haag
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Weer eentje! Zou het eigenlijk gewoon toeval zijn dat in het westen van NL veel over lijkt te zijn? Ik heb hier (midden) nog nooit wat gezien.
Hah shoot hij is net te ver voor mij, jammer
Curevac is twee!
Ik heb antwoord van de GGD op mijn klacht (allergieën en anafylaxi maar niet naar de arts doorgestuurd)
———-
Als reactie op uw klacht kan ik u het volgende melden:
Uw klacht is besproken met mevrouw ********* (teamleider vaccinatie).
U had inderdaad via de arts gemoeten.
Uw klacht wordt (anoniem) meegenomen in de dagstart van de locaties dat men hier extra alert op moet zijn.
————
Netjes! Dit wilde ik, even alerter worden.
Net mijn eerste corona vaccinatie gehad!
Moet wel een halfuur wachten (allergie en stollingsziekte) maar zooozoooo blij
Deze is ook niet populair…
In het westen van het land wonen de meeste mensen, dus daar zitten ook meer huisartsenpraktijken en dus grotere kans dat er iets overblijft.
Inmiddels hadden mensen al een uur de tijd d’r voor, kei zonde als je dan dacht laat maar met die toen minuten
Maar is dit dan een race tegen elkaar? De eerste 10 die aankomen, worden gevaccineerd?