Huisartsenpraktijk Klarendal
Heeft vaccins beschikbaar
Onder de Linden 21-5,
6822kg Arnhem
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Heeft vaccins beschikbaar
Onder de Linden 21-5,
6822kg Arnhem
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Nou ik had inderdaad een placebo gehad bij de trial zoals ik al dacht! Dus heb vanmiddag m’n eerste Moderna-vaccinatie gehad yayyy thank u science
Het is bij mij vastgesteld toen ik allang volwassen was, dus nee, ik ben er niet overheen gegroeid. En ik heb er zeker wel last van, maar niet minder als ik medicijnen gebruik (en ja, die heb ik een aantal jaar gebruikt en toen kreeg ik ook geen uitnodiging voor de griepprik). Puffers gebruik ik overigens nog wel met enige regelmaat en heb ook nogal eens een longontsteking.
Je hebt puffers als je het benauwd hebt (waar Ventolin in zit), maar je hebt ook onderhoudsmedicatie (in meerdere gradaties en varianten) en die gebruik ik dus niet meer.
Nee, gewoon in Nederland. Maar op de RIVM-site stond dat het nu geen risicogroep meer is, tenzij je bij een longarts loopt. Was een update van april, geloof ik.
Destijds heb ik gewoon een soort gehad, maar verder niet echt iets uitgeprobeerd. Ik gebruik het nu al een aantal jaar niet echt meer vanwege mijn werk (is nogal fysiek), behalve puffers zo nu en dan.
Hierom zijn ze in Frankrijk niet zo dol op hun regering als t om verplicht vaccineren gaat (eenzelfde verhaal in Japan blijkbaar)
Helaas is dit niet zo ik heb bv geen uitnodiging gehad en ik gebruik op dit moment alleen puffer met ventolin/salbutamol. Ik las hier volgens mij dat huisartsen soms een onderscheid maken tussen mensen die ventolin (geen uitnodiging) gebruiken en mensen die andere astmapuffers gebruiken (wel een uitnodiging). En sommige huisartsen gooien al die mensen op een hoop en iedereen krijgt dan een uitnodiging. Dus dat ik ‘m niet heb, ligt denk ik aan de striktheid van mijn huisarts.
Edit: ik zeg hierboven ‘helaas’, maar ik vertrouw wel op de beslissing van mijn huisarts en vind het fijn dat zij het doet zoals het blijkbaar hoort, alleen voelt het soms een beetje zuur dat je mensen die al lang geen astma meer hebben een uitnodiging ziet krijgen en je zelf ook graag wilt en nog niet kan
@Viooltjes had al een keer gezegd dat dat niet zo hoort. Je hoort geen uitnodiging te krijgen voor de griepprik als je alleen je puffer voor aanvallen gebruikt in plaats van daarnaast nog onderhoudsmedicatie. Het ligt aan de grondigheid van je huisarts en hoe precies die is met het jaarlijks updaten ervan.
Hier dus precies hetzelfde verhaal. Heeft de assistente ook precies zo gezegd. Ik heb onderhoudsmedicatie gehad, maar nu dus alleen nog Ventolin. Officieel zou ik de onderhoudsmedicatie wel moeten gebruiken trouwens.
Ah top! Dat ik niet 5 min de grens over mag voor booschappen, nou vooruit. Maar dat hier dan wel alles compleet overspoeld werd met duitsers, vond ik echt vervelend.
Ik ben nu al overwhelmed door alle opties van alles wat je straks weer kunt doen help.
De moeder van een goede vriend is vandaag overleden aan corona en ik vind het zo erg. Ze werd een week voor ze haar vaccinatie zou krijgen ziek . Dat voelt dan toch driedubbel oneerlijk. Dan ben je zo dichtbij en alsnog te laat. Zijn vader ligt ook nog op de ic en ik hoop zo zo zo ontzettend hard dat hij het wel gaat halen.
Ohnee wat verdrietig, sterkte
Oh Mark, how generous. Een extra weekend voor de culturele sector/musea. Lul.
En mijn baas die belt dat het hele programma NU METEEN moet worden omgegooid in 3…2…1…
Oh ja wij hadden uiteraard al 100 scenario’s voorbereid dus hier geen verrassingen
Gewoon een dvd opzetten.
Daar is Irma gelukkig weer
Lul niet met je anderhalf miljoen prikken, Huge O. Want er zijn vertragingen.
Jaja 30 juno