Ik krijg omgekeerde fomo van deze vooruitzichten. Nu al stress dat ik weer dingen kan doen ergens en meer mensen zien. Wel blij dat m’n vrijwilligerswerk weer van start kan*
Dat is idd onterecht, met astma behoor je niet tot de risicogroep, tenzij je toevallig ook op de grieppriklijst staat.
Echt jammer, want ik dacht mooi mss krijg ik ook een uitnodiging. Heb alleen helaas een strenge huisarts.
Och nee, wat verschrikkelijk Hopelijk haalt zijn vader het wel.
Ik krijg stress van het opheffen van de regels, nu helpt mijn angst stoornis ook niet. Maar ooit weer fulltime naar kantoor en met zijn alle in een vergaderzaal. Brrr
Iemand die ik ken reageerde op de versoepelingen: ik vind dat het te lang duurt
Hahahaha wat? Op welke planeet leef je dan??
Moet je een negatieve (pcr) test tonen als je naar een dierentuin wil?
Nee
Same,het komt hier niet echt lekker binnen😅
Werd ik vorige week uitgenodigd voor een surprise party, krijg ik net een appje van mijn boomer oom: uitnodiging voor een familie dag inclusief glitterplaatje + verkeerd smiley gebruik.
Dus ik reageer ehm lijkt mij niet zo handig toch? Nee alleen de broers en zussen + nichtjes en aanhang. Ehm ja pik dan zijn wij met 20 mensen. Stuurt hij terug; ja maar wij (hij en mijn ooms en tante) zijn gevaccineerd. Hahah ja en ik niet en mijn nichtjes ook niet
Gelukkig kwam er achter aan dat het op een woensdag middag is. Ik zo ooh ja helaas dan werk ik. Je bent toch eigen baas? (Alsof ik dan niet hoef te werken) nee sorry hele belangrijke meeting die dag. Dikke doei hoor.
Als ik dan weer meer mensen ga zien dan kies ik sowieso 100% eerst voor mijn vriendinnen dan mijn familie die blijkbaar denkt we zijn oud en gevaccineerd yooooloooo
Zoals het er nu uitziet zou het dan ongeveer zo moeten gaan! 2 weken dus voordat je jaartal aan de beurt is de uitnodiging. Al hoor ik hier bij sommigen dat ze dan alsnog pas over 4 weken terecht kunnen dus
Ik kreeg van een collega de tip dat als je merkt dat je pas over drie eeuwen terecht kan, dat je dan even moet bellen en moet vragen om de Jaarbeurs in Utrecht, als dat niet te ver weg voor je is of je het niet erg vindt om wat verder weg te gaan. Blijkbaar hebben die enorme capaciteit die niet helemaal benut wordt.
Zij kon in Amsterdam pas over drie weken terecht en in Utrecht gisteren al.
Begrijp ik nu goed dat je vanaf 5 juni met VIJFTIG mensen mag sporten en geen afstand hoeft te houden…? Dat is nogal een sprong van groepslessen voor max. 2 mensen die afstand moeten houden.
Je hoeft alleen geen afstand te houden tijdens het sporten als het een contactsport is zoals judo of voetbal. Bootcamp of spinnen gewoon op 1,5 meter.
Dat mag zeker! Bij de sportclub van mn man ging de vlag uit, kunnen ze weer lekker zwetend met elkaar rollen en worstelen
Ik heb het per ongeluk met het pinksterweekend op de post gedaan… heeft er echt van zaterdag tot woensdag gelegen dus, oeps
en daar vaccineren ze ook tot laat volgens mij. collega was om 23:30 aan de beurt pas, in een vrijwel lege jaarbeurs.
Haha wat is dat toch dat België zo lekker gaat op dat knuffelen in een pandemie
Idd hier in diep donker friesland kun je op de ene locatie pas met anderhalve week terecht en op andere locaties dezelfde middag nog. Dus echt even goed kijken of t ergens anders sneller kanb
Nee hier ook niet. Heb er een flinke paniekaanval van gehad.
Is dit de Belgische Speld?