Ja online weet ik niet exact, maar volgens mij beantwoord je dan ook allerlei vragen…
En op je gezondheidsverklaring vul je ook nog een keer in of je zwanger bent volgens mij, dus misschien krijg je anders ter plekke nog een andere
Ja precies! Hier weet ook niemand (qua medische zorg) dat ik nu nog klachten heb. Ja, de huisarts heb ik het een paar maanden geleden verteld maar die deed er absoluut niks mee. Als ik die cijfers hoor kan ik alleen maar denken van ja hoor, hier klopt niks van want ik zit er zelf bv niet eens bij.
Ik dacht ook van ja kut heb corona maar komt wel goed. Maar ik heb er nog iedere dag last van als voorheen gezonde twintiger terwijl mijn rokende en overgewicht vriend (weliswaar sinds onze quarantaine gestopt) nergens last meer van heeft terwijl hij juist zieker was (meer koorts).
Het is zo kut en frustrerend soms.
Ja vooralsnog lijkt het willekeurig! Ben je geen revalidatie traject ingegaan bij een fysiotherapeut? Kan je dat echt van harte aanraden, het is even door de zure appel heen bijten maar op lange termijn zal je herstel wel beter gaan. Ik hoop oprecht dat je je snel beter voelt
Oh, goed nieuws?! Ga het direct tegen mijn man zeggen. Kan hij om 10.30 klaar zitten. Soort concertkaarten maar dan anders
Het vaccin biedt geen 100% bescherming, dus de kans dat je erg ziek wordt van corona als je bent gevaccineerd is weliswaar klein maar niet nul.
Haha, ik dacht huh hoezo is 1977 ineens prachtig? Even googlen en ja hoor, is het geboortejaar van Hugo himself
Ah zo. Dan liepen er twee gesprekken langs elkaar. Ergens is het simpele antwoord op al dit soort vragen natuurlijk ook gewoon: we weten het nog niet (helaas).
Zouden we dan nu eindelijk een foto krijgen van Hugo op stoel ipv Hugo die ernaast staat en toekijkt haha.
Lijkt me ook frustrerend om telkens toe te kijken hoe iedereen ingeënt mag worden en jij niet
Edit: is Markie al aan de beurt geweest dan? Ja toch
Ik ben de hele pandemie bang geweest om ouderen in mijn omgeving te besmetten en nu zijn er sinds kort opeens aanwijzingen dat ik zelf al die tijd een verhoogde kans heb op zo’n heftige reactie. Voortschrijdend inzicht; heerlijk. Gelukkig schiet het op met die vaccinaties.
Wat kan een fysio precies voor je doen? Heb nu vooral last van geur en smaakverlies/vervorming, kortademigheid (maar ik weet dat ik dit bij de sportschool zelf heel goed kan verbeteren) en vergeetachtig. Had me ook ooit aangemeld voor csupport maar uiteraard nooit meer wat van gehoord. Moet ik eig vanmiddag even opnieuw voor aanmelden.
So close yet so far away
Hoe fantastisch het natuurlijk ook is dat de crisis echt bijna voorbij lijkt en we straks echt weer zonder beschermende maatregelen ons leven kunnen leiden, vind ik het ook een beetje een gek/ongemakkelijk idee? Het lijkt me heel raar om straks weer terug naar ‘normaal’ te gaan.
Ik kijk er wel naar uit hoor dus bedoel het echt niet zo special snowflakey als dat het misschien overkomt, maar moet nog wennen aan het idee merk ik.
De kantoortuin mag van mij voor eeuwig uitgeroeid worden, ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik daarin 40u per week kan werken met maximale bezetting.
Same! Aan de ene kant kan ik niet wachten om vrienden en familie weer te knuffelen en weer te zien. Aan de andere kant krijg ik een onwijze error in mijn hoofd als ik er aan denk
Ik raak nu al een beetje in paniek van dat vooruitzicht of zo. Hoezeer ik meerdere dingen ook mis, tegelijkertijd mis ik ze ook niet.
Heb ik ook hoor! Zo zie je ook maar, hoe hard we ook roepen met z’n allen over alles, hoe snel je (al dan niet onbewust) ook went aan iets en een ander ‘normaal’
wel fijn dat dadelijk iedere henk en gerda weer lekker in je nek kan hoesten in de trein <3
( )
Ik krijg zelf erg veel stress van deze periode nu waarin versoepeling op versoepeling volgt, maar ik nog steeds doodsbang ben corona te krijgen. Ik kan niet wachten om aan de beurt te komen voor een afspraak, maar met al die versoepelingen vind ik mensen nu zo mogelijk nog enger en ik vind het gewoon een heel naar idee dat ik dan dalijk naar een vaccinatielocatie moet waar zoveel andere mensen ook zijn enzo. En het kan ook gewoon niet anders dus het moet gewoon zo, maar ik vind het echt heel eng dat nu alles zo snel losgelaten wordt.
Hehe ik had in de verwachting een uitnodiging te krijgen vanwege mijn hart alvast een vaccinatie afspraak gemaakt. De brief is nooit gekomen maar als het zo doorgaat is mijn ‘jaar’ volgende week aan de beurt en kan mijn al gemaakte afspraak gewoon doorgaan
Ik bedoel over sept mochten de kapjes afgaan
Maar nee, 1,5 meter who?