Caronatopic #10

Ik ben wel zoooo blij dat we eindelijk weer concerten kunnen geven WHOOP! We zijn meteen bezig met een tourtje plannen begin juli. Hupsakee

10 likes

Jaaa fijn ook met de popronde in 't vooruitzicht!
Plan je tourtje ook langs de Willem Twee in Den Bosch, Poppodium of concertzaal, dan kom ik kijken als ik kan :grin: of plan ik een dienst in dan

2 likes

Dat is geen gekke gedachte hoor. Ik ben langzaamaan ook gewend geraakt aan de manier waarop we nu leven. Vooral de nieuwe manier van werken bevalt erg goed dus ik hoop dat veel bedrijven ook gaan inzien dat het echt niet noodzakelijk is dat je fulltime op kantoor moet zijn om productief te zijn.

1 like

AHMET YESEVI MOSKEE
Heeft vaccins beschikbaar
Koornmarkt 20,
4001KW Tiel
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

3 likes

Hier rust Geranium, zij is geëxplodeerd na weer tien supermarktmedewerkers met het mondkapje op de kin te zijn tegengekomen in één winkelbezoek

17 likes

Volgens Diederik Gommers zijn laatste insta bericht hebben jongeren 1.5% kans om Long Covid te krijgen
 ook best fors!

Samenvatting

1 like

@Chili heb je ook een brief gehad dat je 2e vaccin, na je prullenbakvaccin, vervroegd is? Mn vriend mag nu eind juni ipv eind augustus :relaxed:

5 likes

“We zijn er bijna!” :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: ik zou Diederik Gommers willen knuffelen zo lief is ie.

19 likes

Heeft iemand wel eens op zondagavond een testuitslag gekregen? Of moet ik gewoon even rust nemen op de dag van de Here en stoppen met ieder kwartier checken (vanmiddag 14:00 getest)

Jaaa, had mijn post niet bekeken en mijn post nl app ook niet, dus super blij met je berichtje, want heb ook die brief gekregen!! Zooo chill!

En wel grappig hahaha, dat we straks wellicht weer samen in de rij staan

3 likes

Vriendin vna mij wel geloof ik pas geleden! En zou ook niet weten waarom ze zondagavond zouden stoppen eerlijk gezegd

1 like

Ja heb ik wel een keer gehad!

1 like

@PhilDunphy yesss bedankt!

2 likes

Belangrijke informatie!

3 likes

Het is wachten op Hugo, maar Mark hebben we alvast.

57 likes

Haha, ik denk dat een random persoon daar dan mag staan, die eerder op de prikstoel zat.

5 likes

10 likes

Misschien een spiegelpaleis voorstellen als priklocatie voor Hugo?

Verder: mijn school gaat nog niet open, ook na 7 juni niet. Heel blij met het bestuur. Er is naar onze zorgen geluisterd en gehandeld, dat kun je van Arie Slob niet zeggen.

29 likes

Ik ben net vanuit het ziekenhuis gevraagd om mee te doen aan een onderzoek naar covid antistoffen bij een specifieke risicogroep met auto-immuunziekte! Moet een keer voor vaccinatie en na m’n tweede vaccinatie bloedprikken. Ben super benieuwd, hopelijk kan ik zelf ook de uitslag zien en weet ik of ik dan goed beschermd ben haha.

12 likes

Volgens mij hebben Mark en Hugo juist telkens gezegd dat ze geen voorrang willen.

2 likes