Caronatopic #10

Ik kan me ook nog niet goed voorstellen hoe het moet zijn om weer terug te gaan naar normaal, vind dat ook een beetje eng. Het gekke is dat ik een jaar geleden vooral dacht “als alles weer kan ga ik veel meer reizen en socializen!” en nu denk ik vooral “kut, straks moet ik weer naar al die kringetjesverjaardagen” :sweat_smile:

En aanhakend bij wat hierboven geschreven werd door @kleinmeisje over hoezeer mensen reageren vanuit het idee van de maakbaarheid van het leven: ik snap dat mensen schrikken als iemand die ogenschijnlijk relatief weinig risico loopt een zeer ernstig verloop van corona ervaart, maar ik vind het echt naar als mensen schrijven “deze persoon was gewoon gezond, geen overgewicht of onderliggend lijden”. Dat klinkt voor mij alsof het voor mensen in de risicogroep minder erg is om een ernstig verloop door te maken. Het klinkt ook een klein beetje alsof het te verwachten was/die mensen het er zelf naar gemaakt hebben. Disclaimer: dit is een algemene constatering over het discours van de afgelopen anderhalf jaar en niet over het forum. Ik word daar als semi-risicogroep een beetje naar van.

@Fishing ik las toevallig vandaag in de NRC dat Markie nog helemaal niet ingeënt is, ondanks zijn geboortejaar. Hij heeft een afspraak voor komende week!

10 likes

Hoewel ik er niet aan moet denken dat de mondkapjes afgaan, hou je vieze klodders lekker bij je, vrees ik echt voor de zomer. Onze winkel wordt op warme dagen gerust net zo warm worden als buiten. Denk echt dat t een wedje leggen wordt wie het eerst van zn stokske gaat.

4 likes

Oh man echt zin in die prik. Op het werk van mijn vriend wordt nu zelfs alweer een trip naar de VS gepland, dus in oktober ben ik voor het eerst in twee jaar tijd ook weer eens eindelijk een week alleen thuis haha.

Hopelijk mag mijn vriend volgende week de afspraak gaan plannen en een paar dagen later ben ik dan :crossed_fingers:t2:

8 likes

Ik ben wel zoooo blij dat we eindelijk weer concerten kunnen geven WHOOP! We zijn meteen bezig met een tourtje plannen begin juli. Hupsakee

10 likes

Jaaa fijn ook met de popronde in 't vooruitzicht!
Plan je tourtje ook langs de Willem Twee in Den Bosch, Poppodium of concertzaal, dan kom ik kijken als ik kan :grin: of plan ik een dienst in dan

2 likes

Dat is geen gekke gedachte hoor. Ik ben langzaamaan ook gewend geraakt aan de manier waarop we nu leven. Vooral de nieuwe manier van werken bevalt erg goed dus ik hoop dat veel bedrijven ook gaan inzien dat het echt niet noodzakelijk is dat je fulltime op kantoor moet zijn om productief te zijn.

1 like

AHMET YESEVI MOSKEE
Heeft vaccins beschikbaar
Koornmarkt 20,
4001KW Tiel
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

3 likes

Hier rust Geranium, zij is geëxplodeerd na weer tien supermarktmedewerkers met het mondkapje op de kin te zijn tegengekomen in één winkelbezoek

17 likes

Volgens Diederik Gommers zijn laatste insta bericht hebben jongeren 1.5% kans om Long Covid te krijgen… ook best fors!

Samenvatting

1 like

@Chili heb je ook een brief gehad dat je 2e vaccin, na je prullenbakvaccin, vervroegd is? Mn vriend mag nu eind juni ipv eind augustus :relaxed:

5 likes

“We zijn er bijna!” :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: ik zou Diederik Gommers willen knuffelen zo lief is ie.

19 likes

Heeft iemand wel eens op zondagavond een testuitslag gekregen? Of moet ik gewoon even rust nemen op de dag van de Here en stoppen met ieder kwartier checken (vanmiddag 14:00 getest)

Jaaa, had mijn post niet bekeken en mijn post nl app ook niet, dus super blij met je berichtje, want heb ook die brief gekregen!! Zooo chill!

En wel grappig hahaha, dat we straks wellicht weer samen in de rij staan

3 likes

Vriendin vna mij wel geloof ik pas geleden! En zou ook niet weten waarom ze zondagavond zouden stoppen eerlijk gezegd

1 like

Ja heb ik wel een keer gehad!

1 like

@PhilDunphy yesss bedankt!

2 likes

Belangrijke informatie!

3 likes

Het is wachten op Hugo, maar Mark hebben we alvast.

57 likes

Haha, ik denk dat een random persoon daar dan mag staan, die eerder op de prikstoel zat.

5 likes

10 likes