Caronatopic #10

Kirsten Verdel (@locuta) Tweeted:
Ja, je kunt een afspraak nog verzetten. Dit kan alleen telefonisch via 08007070. Tip: bel vóór 10:00 in de ochtend en vraag bijv naar deze locaties, die vaak eerder kunnen: https://twitter.com/locuta/status/1398978785308033027?s=21

Kirsten Verdel (@locuta) Tweeted:
Tip: op de locaties die Janssen of Moderna hebben, kun je veel eerder terecht dan op de Pfizerlocaties. Moderna = oa Raalte, Wijhe, Helmond, Jaarbeurs, Gorinchem, Den Bosch, Ridderkerk, Groningen, Rijswijk, Franeker, RAI, Meppel, Veghel, Almkerk, Leeuwarden, Herten, Appingedam.

Handig om te weten! (Ben zelf nog lang niet helaas)

5 likes

Hoezo is het niet verplicht? Dat is het toch gewoon?

ondanks dat ik echt heel blij ben dat het de goede kant op gaat, zie ik net op onze portal een bericht dat we een stap dichterbij weer naar kantoor gaan zijn, en meh
echt geen zin om weer te reizen, me aan te kleden, opmaken, en de hele dag op een kantoor te zitten

10 likes

Hallo allemaal,
Eerste berichtje hier en ik hoop dat ik het goed doe!
Moet dit even van me afschrijven.
Mijn moeder is van '69 en heeft een uitnodiging gekregen maar weigert pertinent zich te laten vaccineren maar wilt wel op vakantie binnenkort naar de Balkan.
We hebben er nooit zo over gesproken maar het blijkt dat ze een echt ‘wappie’ is, elke conspiracy theorie die rondgaat gelooft ze wel.
Dat ‘ze’ dit virus hebben gemaakt, dat je onvruchtbaar wordt van vaccin itd.
Hoe haal ik haar in hemelsnaam over? Want ik wil wel een vaccin :frowning:

Huisartsenpraktijk Rijckehoef

Heeft vaccins beschikbaar

van Rijckevorsel van Kessellaan 1A,
5491 GD Sint-Oedenrode

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

1 like

Jij kan toch gewoon een vaccin halen? Echte wappies haal je niet zomaar over helaas.

2 likes

Dichtbij, maar niet dichtbij genoeg.

Ik ben de jaartallen doorgever in m’n vriendengroep, gelukkig zit er bijna dertig jaar tussen de oudste en de jongste dus ik heb nog ff te gaan met m’n taakje

6 likes

Als je nu een afspraak kan maken vanwege je geboortejaar, maak je die dan ook gelijk voor je 2e vaccinatie? En kun je daar ook nog in kiezen oid?

Bij mij was dat aan elkaar gekoppeld. Dus je kreeg bij de afspraak-opties zowel de eerste als de tweede prik te zien. Tijdstip was dan wel voor allebei hetzelfde.

1 like

Ah OK thanks, het zou namelijk jammer zijn als die 2e dan precies valt wanneer ik op vakantie ben, maar dat kun je dus wel een beetje sturen.

Ik begreep trouwens dat dat als je even wacht tot in de avond er dan weer meer tijdsvakken vrij zijn, omdat in de ochtend ze bezet worden gehouden door iedereen die gelijk een afspraak probeert te maken.

Afhankelijk van het vaccin dat je krijgt zit er een vast aantal dagen tussen de eerste en de tweede (voor mRNA 5-6 weken), dus met goed puzzelen moet om je vakantie heen wel lukken haha tenzij je heeel lang weggaat

1 like

Huisartsenpraktijk Rijnlaan
Heeft vaccins beschikbaar
Rijnlaan 2,
5691 JH Son en Breugel
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

Omg kijkt iemand nu BEAU?
Ik val bijna m’n stoel. Er is een zeer streng christelijke uitgenodigd en die heeft over dat wij de zwakkere mens zijn omdat wij gevaccineerd zijn. Die man is echt raar. Iedereen is het daar zo oneens met hem en lacht heel schaapachtig. Ik krijg echt sekte vibes bij hem. Hij heeft het steeds over dat het bij de bron aangepakt moet worden (betere immuunsysteem kweken), maar dat station is al lang passé!

4 likes

Ja ik heb het gezien! Mijn hoofd :exploding_head::exploding_head::exploding_head: Waarom krijgt zo iemand zoveel tijd om zulke dingen te verkondigen ook
Edit; ook gezien Beau’s reactie die helemaal loco werd ervan. Echt wat heb ik net gezien

1 like

Heb het niet gezien maar is Florens van der Spek zeker? Dat is zo’n Jezus Leeft-gekkie, snap niet waarom die maar aandacht blijft krijgen

2 likes

Heel gevaarlijk dit! Gelukkig sprong iedereen er bovenop en gaven er meerdere aan dat zij ook christelijk zijn en niet achter zijn punt staan “laat het over aan God”. Dat zij het geloof op een andere manier belijden. Ben nog steeds in shock haha.

1 like

Nee die zit bij Op1 vanavond volgens mij dacht dat te hebben gehoord in de vooraankondiging

Jawel dat is hij wel. Is misschien doorgeschoven naar de volgende programma.

1 like

Oké Op1 heeft heel andere gasten. Gewoon niet in de gaten gehad dat de tv op mijn werk op RTL stond en niet op de NPO

Ik heb weer coronaklachten en ben door mijn zelftests heen. Een beetje kut om de laatste normale lesdag vanuit huis les te moeten geven. :upside_down_face: