Misschien een spiegelpaleis voorstellen als priklocatie voor Hugo?
Verder: mijn school gaat nog niet open, ook na 7 juni niet. Heel blij met het bestuur. Er is naar onze zorgen geluisterd en gehandeld, dat kun je van Arie Slob niet zeggen.
Misschien een spiegelpaleis voorstellen als priklocatie voor Hugo?
Verder: mijn school gaat nog niet open, ook na 7 juni niet. Heel blij met het bestuur. Er is naar onze zorgen geluisterd en gehandeld, dat kun je van Arie Slob niet zeggen.
Ik ben net vanuit het ziekenhuis gevraagd om mee te doen aan een onderzoek naar covid antistoffen bij een specifieke risicogroep met auto-immuunziekte! Moet een keer voor vaccinatie en na mān tweede vaccinatie bloedprikken. Ben super benieuwd, hopelijk kan ik zelf ook de uitslag zien en weet ik of ik dan goed beschermd ben haha.
Volgens mij hebben Mark en Hugo juist telkens gezegd dat ze geen voorrang willen.
Ah fijn! Ja echt grappig dat je dan opeens elkaars pad kruist he?
Ik ben benieuwd of vandaag ā80 en ā81 mogen!
Haha ik las net al dat de wappies niet geloven dat hij het vaccin echt gehad had, omdat je de naald niet kan zien. Laatst ook al bij Freek Vonk, omdat degene die hem prikte geen handschoenen aan had. Echt waarom zou je net alsof doen of je je laat vaccineren
Haha ja, zag al van alles op Twitter. Ook dat ie waarschijnlijk in december als eerste al gevaccineerd is en hij nu zoutoplossing krijgt voor de show. Of dat de reden dat enkel cohort 1967-1968 Janssen krijgt is omdat Rutte dan nu ook direct klaar is (geboren 1967).
Ja en op de fotoās waar je de naald er wel in ziet gaan zou water ingespoten worden, ze verzinnen elk kwartier wel weer een nieuwe smoes
Onze toetsweek komt er snel aan, het zou vanaf 7 juni maar om enkele dagen gaan. Qua reacties ouders: ik ben vandaag vrij en geen mentor, ik ben benieuwd wat ik morgen via collegaās te horen krijg. Op twitter in ieder geval ƩƩn boze ouder gezien.
Jaaa we zijn bij de jaren 80 hoor
Maar je krijgt toch 2 weken van tevoren een uitnodiging? Of is dat niet
Wow ik dacht bel even van of dit een probleem is (want het gaat nu zo rap!!) en die vrouw begon te dreigen dat ze mijn afspraak moet annuleren en dat deze ZEKER wel geannuleerd ging worden want ik heb er GEEN recht op en dat ze mij mogen weigeren op de locatie zelfs al is mijn jaar aan de beurt. Dus ik uitleggen nou officieel heb ik er wel recht op maar mān huisarts heeft iets verkeerd gedaan en is bezig het recht te trekken. Heb mijn BSN niet doorgegeven dus denk dat ze niet veel kan doen maar ben er wel beetje beduusd van.
Ja het is helaas niet zo dat als je nu belt je morgen een afspraak hebt. Er worden nu veel mensen uitgenodigd dus is het ook druk met plannen, vroegste dat gisteren kon was 8 juni en vaak pas nog een stuk later. Verschilt ook wel per locatie maar sommige locaties zitten met plannen al helemaal vol de komende weken
Mijn man heeft zondag afspraak gemaakt en die kon 16 juni voor de eerste prik. Niet erg in de buurt maar dat maakt niet uit. (Vond het wel opvallend dat toen ik paar weken eerder mijn eerste prik kreeg de sporthal bijna leeg was. Dus daar kan het niet aan liggen.)
Mijn vader inderdaad ook, met lupus en nierfalen. Hij moest bloedprikken na zān tweede prik, dacht dat het voor zān transplantatie was maar hij zei net dat het ook voor een onderzoek was. Goed dat je dat doet!!
Je krijgt altijd een uitnodiging, want daar zit ook de gezondheidsverklaring bij die je moet invullen. Uitnodiging is niet noodzakelijk als je uitgenodigd bent op basis van leeftijd want dan weten we al dat je aan de beurt bent als we naar het ID bewijs kijken. Bij medisch risico konden we dat niet weten, vandaar dat deze mensen wel een uitnodiging moeten laten zien.
Het voelde nog zo ver weg een paar dagen terug maar nu toch wel dichtbij!!
Nog maar 16 jaar! Letās gooo
Maar in de praktijk zou je dan nu al een afspraak kunnen maken voor 30 juni, wanneer de 90s kids waarschijnlijk aan de beurt zijn?
Online iig niet want je komt er niet door als je een geboortejaar invult dat nog niet aan de beurt is. Tenzij je online aangeeft dat je de afspraak maakt ivm medische indicatie maar ik weet niet of die afspraak dan blijft staan als blijkt dat je geen medische indicatie hebt maar āalvastā een afspraak wil hebben staan
Nee, want die geboorte jaren staat nog niet open op coronatest.nl. Tenzij je een ander geboorte jaar invult (oftewel, je liegt over je leeftijd), dan moet je erop gokken dat je tegen die tijd aan de beurt bent. Denk eerlijk gezegd dat 30 juni nog wel aan de vroege kant is voor de ā90 kids. Ik zie nu vooral eind 50-ers op de locatie.