Ik was net bij Blokker en daar staat overal dat mondkapjes verplicht zijn, maar ik heb daar letterlijk niemand gezien met een mondkapje, zelfs het personeel niet. Ik werd ook echt aangekeken alsof ik een alien was met mijn mondkapje op
Ik had al een tijdje niet meer naar het coronadashboard gekeken maar ik word er wel hoopvol van hoe sterk de dalingen (besmettingen, ic opnames, sterfte) zijn zeg.
Ik wilde bijna zeggen dat het snel gegaan is maar dat is niet bepaald waar met die sterke stijgingen in april zelfs nog en de tweede golf die in oktober is ingezet pfoe. Je vergeet het ook weer snel ofzo.
De Belgen noemen dit versoepelstress, vind ik wel een mooi woord:
Eerste hulp bij versoepelstress: hoe maak je duidelijk dat je nog niet klaar bent voor feestjes of knuffels? | VRT NWS: nieuws
Ik heb er ook last van: hoe kom ik nu uit onder die saaie receptie van een ver familielid? Of al die kringverjaardagen die weer gaan komen
Mijn broertje had lichte klachten, maakte een afspraak bij de GGD voor de dag erna en deed alvast een zelftest. De zelftest was negatief, de test bij de GGD een dag later positief. Dit gaf mij een reminder om extra voorzichtig te zijn (heb hem gelukkig niet gezien dus zelf geen isolatie).
Ik blame gewoon mijn anxiety.
1985
Aargh ik hoopte op 81 & 82 vandaag… dan wist ik zeker dat ik morgen kon…
Ohh wat erg, ik schaam me diep. Dankjewel voor me erop wijzen.
Yessss aftellen naar 1985
In winkels / koffietentje hier hebben ze ineens de spatschermen bij de kassa’s weg gehaald. Is dat logisch? Neem aan dat dat toch nog even nodig is?
Ach. ik dacht vorig jaar nog of zo dat Suriname uit 30+ miljoen mensen bestond. Ik beeldde mij altijd een supergroot land in dat derhalve veel inwoners had en toen bleek het land <600.000 inwoners te hebben.
Ik ga echt huilen als mij winkel dat doet.
Omg ik hoop zo dat dit inderdaad echt zo gaat! Dan zou ik over 10 dagen gewoon al een afspraak kunnen maken. Had echt pas over minstens 3/4 weken verwacht.
Ooh ik hoop het zo! Gaat echt snel dan
Wow dan zou ik binnen 2 weken dus al een afspraak kunnen plannen! Surreal. Ik was wel naar zo’n schema op zoek haha, bedankt voor het maken!
Wow bijna '83 aan de beurt!
Over versoepelstress gesproken…Ik heb echt geen trek om weer op van die vervelende kringverjaardagen van de schoonfamilie te gaan zitten. Vorig jaar vroeg ik mijn schoonvader wie er kwamen " oh alleen 2 anderen" Vervolgens zat de tuin vol toen we binnen kwamen en was er een of andere tante die mij gewoon hoppa op mijn wang zoende, terwijl ik zei nou laten we dat niet doen.
Zou echt chill zijn hoor als het zo loopt, 12 juni lijkt echt dichtbij al zelfs met vertraging is er nog wel ruimte om iedereen voor 1 juli uit te nodigen
Huh waarom dacht ik dat dan ook altijd
Het zou mega chill zijn als dit gaat lukken! En lief dat je dit hebt gemaakt