Ik krijg zaterdag mijn tweede AZ
Over die beschermingsgraad: vond dit wel een verhelderend filmpje
Het valt me echt niet tegen! Heb zelf ook 2 AstraZeneca gehad, tweede geen enkele bijwerking gehad en dat geef ik ze vaak mee. Vooral jonge vrouwen twijfelen, nou ja misschien is twijfelen niet het goede woord want ze komen toch opdagen maar ze zijn wel een beetje gespannen. Wat ik ook echt wel begrijp, als je de eerste keer goed ziek bent geweest (ikzelf ook). Vaak geef ik ze nog de mogelijkheid om even langs de arts te gaan als ze zich daar prettig bij voelen, maar 80% twijfelt niet of staat achter het vaccin.
Weet je, als ik aan de andere kant zou staan zou ik het ook fijn vinden als iemand mijn zorgen serieus neemt. Je ziet het gauw genoeg als iemand gespannen is. Ik hoop echt dat je collegaâs tot inkeer komen, van de tweede prik zijn overigens ook veel minder gevallen (of helemaal geen) van trombose geconstateerd.
Oh wacht ik denk hier te lang over na, als je daar komt en stel er liggen echt twee bakjes met en ze zeggen âkies er maar eenâ (zonder verdere gevolgen) geef me dan maar Pfizer/moderna
Maar als ik eerst moet weigeren of langer moet wachten oid, dan niet. Geef mij maar gewoon wat er eerst komt, al zit er bijvoorbeeld maar een week/paar dagen tussen
Ik wil Janssen want ik heb prikangst en val altijd flauw
Er is wel een app voor, misschien ga ik die gebruiken en hebben anderen er ook wat aan:
https://ainar.io/
Waarom sla je zoân on-empathisch en polarisend toontje aan?
Defensie heeft een deel Janssen, zorgpersoneel in de ziekenhuizen dat nog niet geprikt was, dak en thuislozen en mensen uit 1967 en 1968. Volgens mij mis ik nog iets?
Ja 1976 ook
Ik denk dat de AZ-weiger-groep veel kleiner is, bij ons denk ik 5-12% max. Heb wel over dramatische opkomsten gehoord in met name de randstad, dus misschien dat je daar wel op 50% komt, maar weigeraars zijn nog geen AZ-weigeraars, het kunnen ook totalitaire weigeraars zijn.
Personeel werkzaam in de ggz!
Wacht anders nog steeds op die uitnodiging dan đ„Č
Maar ik heb die hoop inmiddels opgegeven, als het een beetje meezit ben ik over een aantal weken aan de beurt.
Meh.
Same. Ik was lichtelijk teleurgesteld dat vandaag alleen 81 kan. Nouja nu zijn we (jij ook 84 neem ik aan?) Wrs overmorgen aan de beurt
Nee. Wij hebben geen recht op plezier.
83 hier, dus hopelijk alsnog morgen
Ohja dan heb ik wel goede hoop voor jou morgen hoor! (En stiekem hoop ik ook voor mezelf dat morgen 82 én 83 mogen, zodat ik donderdag mag )
Het voelt alsof ik hele speciale concert kaartjes kan gaan scoren
Er is een locatie beschikbaar in de buurt van mijn broertje. Ik heb hem echt 10x gebeld of zo en hij is nu onderweg. Hopelijk op tijd
Oké hij is al terug gegaan omdat die offline is gehaald. Erg jammer dus.
Woehoeee ik ben geprikt via prullenbakvaccin. Ik was helemaal hyped, hele prik niet eens gevoeld.
De assistente zag nog een beetje te bitchen op iedereen dat we bijna uitgenodigd zouden worden (bv 1993)? Alsof ze alleen 18-jarigen wilde zien?
Ben wel blij dat ik mân prullenbakvaccin obsessie nu eindelijk los kan laten
@SuperCoolePinda ohh ik was misschien wel daar!