Heb geen idee hoe ik moet citeren of reageren op iemand dus even een algemeen berichtje om te bedanken voor de reacties!
Ik ga zelf sowieso een vaccin halen als ik aan de beurt ben.
Ik maak me gewoon zorgen om mijn moeder, ze gaat naar een land waar de zorg gewoon minimaal is, een familielid van mijn man is nota bene nog kort geleden overleden ad gevolgen van corona.
Maar haar beredenering is: als ik ziek wordt dan zei het zo, maar ik wil geen kanker krijgen van het vaccin bla bla bla.
Nou ja het scheelt al heel erg wanneer ik dit van mij af typ…
Ik ben ook geprikt met het prullenbak vaccin. Ik woon er 12 minuten vandaan ongeveer. De eerste keer ook te laat, maar bij de tweede keer proberen was ik gelukkig op tijd. Ze hadden er ook ziek veel, stonden denk ik een stuk of 30 man in de rij. Kan het alleen niet aanraden als je de volgende dag iets belangrijks hebt, ik was toch wel flink ziek. Was blij dat m’n partner niet mee was, kon die mooi voor me zorgen haha.
Yeeeeesssss prik nummer 2 zit erin!!!
Ik heb een vrolijke jurk aan voor dit hippe festival.
Wel alle instrumenten zelf bespelen want je mag niemand meenemen😙
(& pictures please
)
Oh shit ik zag dit plaatje en dacht meteen ik heb nog een ongedragen pailletten jumpsuit!! Maar die heeft lange mouwen, niet de beste keuze 

Hugo wordt wakker aub om '82 en '83 aan te kondigen! Ik wil een prik! Zit twitter te hele tijd te vernieuwen… 
Ja had ik al een beetje door, maarja wie weet is hij eerder wakker vandaag… Haha…
Ben gevaccineerd!!
wel al 4 dagen koorts en hoofdpijn. Maar als ik me beter voel dan kan mijn leven beginnen!! Hopelijk is m’n man snel aan de beurt.
Ik lees net dit:
Zij heeft (bijna) altijd gelijk toch?
Noooooo… Maar ze gingen toch van de zestiger ook zo door naar de zeventiger jaren? Ging toch ineens zo snel…
Ben ook wel benieuwd wat de reden is. Misschien toch een combinatie van die tegenvaller van Janssen (en er was ook iets met Pfizer toch?) en dat de weigeraars tussendoor moeten… Gewoon even niet genoeg voorraad denk ik?
Ze reageert inderdaad op iemand dat er te weinig vaccins beschikbaar zijn. Echt super balen!
wie is die vrouw nou eigenlijk van twitter? hoe komt zij aan haar informatie?
Kirsten geeft idd aan dat er niet genoeg voorraad is. Gisteren (of eergisteren) gaf ze natuurlijk ook al aan dat krap ging worden met de tegenvallende leveringen van Pfizer en Janssen. Hopelijk gaan ze snel weer door!
———————
Ik hoop trouwens dat sommige dingen wel blijven als deze pandemie straks zo goed als voorbij is en de maatregelen nog meer afgebouwd kunnen worden. Mijn docenten zijn nu vaak heel meedenkend en ik mag zelfs één van de belangrijkste dingen van mijn opleiding online doen, ook al mogen we wel weer naar school. Vind ik echt super fijn, want ik besef wel dat het voor docenten makkelijker is als iedereen er is. Toch hoop ik dat deze opties blijven, niet per se voor mezelf want ik ben bijna klaar met school, maar wel voor andere chronisch zieken bv. Ik ben heel vaak lichamelijke grenzen over gegaan omdat ik per se een bepaalde les wilde volgen, terwijl het (in combi met reizen naar school) eigenlijk niet lukte. Het thuis lessen volgen heeft mijn lichaam echt zoveel goed gedaan, dus ik zou het echt goed vinden als die mogelijkheid blijft bestaan voor mensen voor wie het eigenlijk veel beter is.
Ben je eindelijk gevaccineerd? Wat fijn!!
Vind dit wel een forumava waard hoor, in plaats van een kerstmuts of paashaasoren allemaal een spuit in onze avatar
Kunnen we het hebben over onze superkrachten daar.
“Wat doe jij allemaal met je derde arm? Deel je tips!”
Ja het is wel balen! En dan mogen de AZ weigeraars nu ook even tussendoor. Paar vriendinnen zeiden al dat hun ouders nu balen en boos zijn want ze wilde AZ helemaal niet (maar toch gedaan) en nu krijgen weigeraars toch wat anders.
Snap dat het met de voorraad lastig is maar doordat het zo lekker ging met die jaartallen dacht ik oh we gaan als een trein en had ik me er op verheugd.
Eerst: JaNsEn & JaNsEn proud to be dutch

Nu: