Caronatopic #10

volgende keer gewoon wel naar toe laten gaan en dan daar even kijken. Ik kan me goed voorstellen dat locaties er snel weer af worden gehaald, ook als er nog geen 10 mensen zijn, omdat anders de halve stad voor de deur staat. Kan dus ook tactiek zijn…

Ja bij mij kwamen er nog heel veel mensen en er was genoeg, dat was toen denk ik al wel 30 minuten nadat het online stond @SuperCoolePinda

1 like

Ja ik had dat ook tegen hem gezegd maar toen was die alweer thuis toen die het las. Erg jammer. Ik zei ook al in een grote stad halen ze hem snel offline ga gewoon maar ja omdat die alweer thuis was had die er geen zin meer in. Heb hem nu gestuurd van volgende keer gewoon doorreizen en dan zie je het wel. Ik had al gezien dat die offline was en bewust niks gezegd. Ook @kringel

2 likes

Welk vaccin was het? Volgens mij woon ik bij geen enkele locatie 10 min. vandaan :sweat_smile:

Staat er eigenlijk bij zo’n oproep welk vaccin je krijgt? Of wanneer weet je dat @kringel ?

Ik was vandaag ook bijna gegaan alleen toen bedacht ik mij dat mijn fiets nog bij het station stond en ik binnen 10 minuten niet meer zou halen. Twee dagen geleden twijfelde ik ook te erg omdat het 12 minuten fietsen was haha. Maar als ik het zo lees moet ik volgende keer gewoon gaan.

3 likes

Ik hoopte ook op 2 jaartallen :frowning: Had gehoopt op donderdag voor mij, maar helaas (1986).

1 like

Astrazeneca, @Moskou nee je hoort het ter plekke.
Ik woon ook verder weg hoor, maar dacht ik probeer het gewoon. die 10 minuten is volgens mij niet perse zo, maar meer om te voorkomen dat er een half dorp voor de deur gaat staan.
@Vaski ja gewoon gaan volgende x! Ik was 1 x eerder gegaan en toen was ik te laat, maar nu dus op tijd en ze hadden nog veel over!

5 likes

Kan ik het ergens zien? Ik probeer naar boven te scrollen maar kom nog niet tegen hoe ik kan volgen waar nog iets over is!

Het is geloof ik altijd AstraZeneca bij een prullebakvaccin, omdat dat het vaccin is waar huisartsen mee prikken :slight_smile:

2 likes

Nee je hoort het pas bij de huisarts. Maar wat @kleinmaargroot en @midheavenmoon klinkt wel logisch, misschien is het wel altijd az

3 likes

Heb geen idee hoe ik moet citeren of reageren op iemand dus even een algemeen berichtje om te bedanken voor de reacties!
Ik ga zelf sowieso een vaccin halen als ik aan de beurt ben.
Ik maak me gewoon zorgen om mijn moeder, ze gaat naar een land waar de zorg gewoon minimaal is, een familielid van mijn man is nota bene nog kort geleden overleden ad gevolgen van corona.
Maar haar beredenering is: als ik ziek wordt dan zei het zo, maar ik wil geen kanker krijgen van het vaccin bla bla bla.
Nou ja het scheelt al heel erg wanneer ik dit van mij af typ…

3 likes

Ik ben ook geprikt met het prullenbak vaccin. Ik woon er 12 minuten vandaan ongeveer. De eerste keer ook te laat, maar bij de tweede keer proberen was ik gelukkig op tijd. Ze hadden er ook ziek veel, stonden denk ik een stuk of 30 man in de rij. Kan het alleen niet aanraden als je de volgende dag iets belangrijks hebt, ik was toch wel flink ziek. Was blij dat m’n partner niet mee was, kon die mooi voor me zorgen haha.

4 likes

Yeeeeesssss prik nummer 2 zit erin!!!

Ik heb een vrolijke jurk aan voor dit hippe festival.

53 likes

Same energy

56 likes

Wel alle instrumenten zelf bespelen want je mag niemand meenemen😙

(& pictures please :sunglasses:)

3 likes

Oh shit ik zag dit plaatje en dacht meteen ik heb nog een ongedragen pailletten jumpsuit!! Maar die heeft lange mouwen, niet de beste keuze :thinking::sweat_smile:

1 like

Hugo wordt wakker aub om '82 en '83 aan te kondigen! Ik wil een prik! Zit twitter te hele tijd te vernieuwen… :sweat_smile:

11 likes

Ja had ik al een beetje door, maarja wie weet is hij eerder wakker vandaag… Haha…

2 likes

Ben gevaccineerd!! :dancingbanana: wel al 4 dagen koorts en hoofdpijn. Maar als ik me beter voel dan kan mijn leven beginnen!! Hopelijk is m’n man snel aan de beurt.

21 likes