Kirsten geeft idd aan dat er niet genoeg voorraad is. Gisteren (of eergisteren) gaf ze natuurlijk ook al aan dat krap ging worden met de tegenvallende leveringen van Pfizer en Janssen. Hopelijk gaan ze snel weer door!
———————
Ik hoop trouwens dat sommige dingen wel blijven als deze pandemie straks zo goed als voorbij is en de maatregelen nog meer afgebouwd kunnen worden. Mijn docenten zijn nu vaak heel meedenkend en ik mag zelfs één van de belangrijkste dingen van mijn opleiding online doen, ook al mogen we wel weer naar school. Vind ik echt super fijn, want ik besef wel dat het voor docenten makkelijker is als iedereen er is. Toch hoop ik dat deze opties blijven, niet per se voor mezelf want ik ben bijna klaar met school, maar wel voor andere chronisch zieken bv. Ik ben heel vaak lichamelijke grenzen over gegaan omdat ik per se een bepaalde les wilde volgen, terwijl het (in combi met reizen naar school) eigenlijk niet lukte. Het thuis lessen volgen heeft mijn lichaam echt zoveel goed gedaan, dus ik zou het echt goed vinden als die mogelijkheid blijft bestaan voor mensen voor wie het eigenlijk veel beter is.

Ik trek de conclusie dus dat er zeker nog meer vertraging gaat komen… Want Jansen was toch mega veel besteld voor de jongeren eigenlijk?