Caronatopic #10

Ik lees net dit:

Zij heeft (bijna) altijd gelijk toch?

3 likes

Noooooo
 Maar ze gingen toch van de zestiger ook zo door naar de zeventiger jaren? Ging toch ineens zo snel

Ben ook wel benieuwd wat de reden is. Misschien toch een combinatie van die tegenvaller van Janssen (en er was ook iets met Pfizer toch?) en dat de weigeraars tussendoor moeten
 Gewoon even niet genoeg voorraad denk ik?

Ze reageert inderdaad op iemand dat er te weinig vaccins beschikbaar zijn. Echt super balen!

2 likes

wie is die vrouw nou eigenlijk van twitter? hoe komt zij aan haar informatie?

3 likes

Kirsten geeft idd aan dat er niet genoeg voorraad is. Gisteren (of eergisteren) gaf ze natuurlijk ook al aan dat krap ging worden met de tegenvallende leveringen van Pfizer en Janssen. Hopelijk gaan ze snel weer door!

———————
Ik hoop trouwens dat sommige dingen wel blijven als deze pandemie straks zo goed als voorbij is en de maatregelen nog meer afgebouwd kunnen worden. Mijn docenten zijn nu vaak heel meedenkend en ik mag zelfs één van de belangrijkste dingen van mijn opleiding online doen, ook al mogen we wel weer naar school. Vind ik echt super fijn, want ik besef wel dat het voor docenten makkelijker is als iedereen er is. Toch hoop ik dat deze opties blijven, niet per se voor mezelf want ik ben bijna klaar met school, maar wel voor andere chronisch zieken bv. Ik ben heel vaak lichamelijke grenzen over gegaan omdat ik per se een bepaalde les wilde volgen, terwijl het (in combi met reizen naar school) eigenlijk niet lukte. Het thuis lessen volgen heeft mijn lichaam echt zoveel goed gedaan, dus ik zou het echt goed vinden als die mogelijkheid blijft bestaan voor mensen voor wie het eigenlijk veel beter is.

13 likes

Ben je eindelijk gevaccineerd? Wat fijn!!

Vind dit wel een forumava waard hoor, in plaats van een kerstmuts of paashaasoren allemaal een spuit in onze avatar

23 likes

Kunnen we het hebben over onze superkrachten daar.

5 likes

“Wat doe jij allemaal met je derde arm? Deel je tips!”

6 likes

Ja het is wel balen! En dan mogen de AZ weigeraars nu ook even tussendoor. Paar vriendinnen zeiden al dat hun ouders nu balen en boos zijn want ze wilde AZ helemaal niet (maar toch gedaan) en nu krijgen weigeraars toch wat anders.

Snap dat het met de voorraad lastig is maar doordat het zo lekker ging met die jaartallen dacht ik oh we gaan als een trein en had ik me er op verheugd.

3 likes

Eerst: JaNsEn & JaNsEn proud to be dutch :netherlands: :orange_heart:
Nu: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :syringe: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

7 likes

Oh my! :sweat_smile: Ik trek de conclusie dus dat er zeker nog meer vertraging gaat komen
 Want Jansen was toch mega veel besteld voor de jongeren eigenlijk?
Lees wel dat Moderna hier in Geleen gaat produceren, dat is mooi. Ga wel even helpen! :+1:

1 like

Ik ben wel op dag 3 na m’n vaccinatie flink moe geweest, maar wist niet zeker of het door m’n vaccin kwam of door iets anders (had het ook best druk gehad met werk, al vond ik het daar wel heftig voor), maar nu op dag 5 voel ik me eigenlijk weer prima.

1 like

Ik las 1 week extra vertraging nog. En er was al 2 weken vertraging waardoor het midden juli werd ipv 1 juli. Dus dan zal het nu alsnog wel voor eind juli zijn denk

2 likes

Ja het zal bij jou ongetwijfeld heftiger zijn! Maar ik ben maandag ook uit m’n werk een dutje gedaan van 2 uur, want lukte me gewoon niet om eten te gaan koken, en toen heb ik 's nachts ook de hele nacht geslapen, dat is voor mij wel vrij abnormaal. Maar het was dus ook wel weer snel weg na die nacht dus weet niet precies wat er nou aan de hand was, want de dagen daarvoor had ik er ook geen last van.

3 likes

Ja die conclusie trek ik ook. We waren bijna aan de beurt en nu heb ik gelijk weer het idee dat het alsnog half juni wordt voordat we een afspraak kunnen maken :sob:
Ik hoopte sowieso op janssen omdat je dan na 1 prik klaar bent

Half juni is al over twee weken! Had zelf ook gehoopt dat we wat meer opties hadden dan alleen Pfizer/moderna, met janssen erbij zou het lekker op schieten.

2 likes

Dit is voor mensen met prikangst echt verschrikkelijk nieuws :sob:

2 likes

Half juni is idd heel snel, heb je gelijk in! Maar ik had dus afgelopen maandag nog de hoop dat ik vandaag een afspraak zou kunnen maken en als het dan 2wk uitgesteld wordt vind ik toch wel een tegenvaller.

Dat heeft niks met dit land te maken hoor

32 likes