Caronatopic #10

hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Die baby blijft als het goed is nog lange tijd leven, de vriend van @Daria loopt gewoon een duidelijk risico nu. Als Daria’s voorzichtigheid door zou werken in de band tussen haar en haar stiefzusje (wat ik me niet kan voorstellen), dan heeft Daria daar absoluut geen schuld aan.
Ik zie in dit geval echt niet het verschil tussen in Australië wonen en daarom niet meteen op bezoek kunnen gaan, of voorzichtig zijn om goede redenen vanwege corona en daarom niet meteen op bezoek kunnen gaan.

10 likes

Ik word zo boos vd reacties onder artikel over een dikke rave in 't park hier (al meerdere dagen schijnbaar) van “gun de jeugd een feestje”, met 2300 man in een park :sob::sob::sob: dan denk je dat 't einde in zicht is en dan zulke dingen

2 likes

Haha dit deed ik ook altijd, gewoon uit principe! Zin in als dat weer kan :heart:

2 likes

AstraZeneca lijkt niet heel effecfief tegen de Indiase variant na 1 prik toch? Of was dat niet de reden? In het VK is bijna alleen maar met AZ geprikt.

2 likes

Ohh we zijn de 40% voorbij :partying_face::partying_face:

24 likes

Bij mij werd ook gezegd dat ik mocht kiezen hoeveel ik er wilde. Ik vroeg hoeveel effect die tweede had. Volgens de dame die mij hielp niet bewezen beter maar kon ze me wel prikken voor mij eigen gevoel. Gekozen voor een prik.

1 like

Haar naam en titel passen meer en meer bij haar persoonlijkheid.
@Baron aso gonna aso, daar is geen leeftijd aan verbonden. Deal with it.

Weet iemand waar ik het rivm gele vaccinatie boekje kan kopen? Ik zie overal andere dingen staan namelijk😂 en stempelt de huisarts ook de vaccinatie?

Ik heb 'm bij de GGD gekocht, tegelijk met mijn reizigersvaccinaties.

Ik heb erop gegoogled en krijg er een toegestuurd als het goed is. Mijn vaccinaties bij de huisarts heb ik volgens mij nergens in laten stempelen.

Edit: ik krijg een vaccinatiebewijs, denk niet het gele boekje. Heb die laatste net gekocht bij SDU.

Mijn collega wil graag telefonisch een afspraak maken voor zijn vaccinatie, maar we kunnen het telefoonnummer nergens vinden? Er staat overal: het nummer staat in de uitnodiging. Maar die heeft hij niet gehad, omdat hij gewoon van geboortejaar 1982 is. Super irritant.

0800-7070!

1 like

Oh haha, dankjewel! Maar ik vind het toch irritant dat ik het nergens kan vinden :smiley:

Maar dat is volgens mij ook de bedoeling omdat anders mensen gaan bellen die geen uitnodiging hebben. Op basis van geboortejaar kan je sowieso online altijd een afspraak maken en dan hoef je de brief niet af te wachten

3 likes

Ja, het probleem is alleen dat als je online boekt er maar heel weinig slots zijn en vooral ver weg en via de telefoon er veel meer beschikbaar is. Dus dat heeft dan de voorkeur.

1 like

Ik heb het nieuws even een paar dagen ontweken, maar ik ben opeens helemaal vrolijk door het idee dat we al zo ver zijn met prikken en dat ‘onze’ generatie ook echt bijna mag! Wat is dat snel gegaan! Ik was heel argwanend, maar het lijkt echt goed te gaan met de vaccinaties :blush:

3 likes

Lang geleden een theatervoorstelling geboekt, die door Covid (gelukkig) steeds werd uitgeschoven. Nu krijg ik een mail dat het nu volgende maand is. Ik geloof niet dat dit weer verzet gaat worden gezien de steeds verdere versoepelingen. Ik ben echt toe aan zoiets leuks maar ik durf gewoon nog niet in een (vol) theater te gaan zitten. De persoon met wie ik zou gaan is nou ook niet echt iemand die zich goed aan de regels houdt, helaas. Baal echt dat het niet wat later is, als meer mensen gevaccinneerd zijn en het aantal besmettingen nog wat gunstiger zijn :frowning:

Huisartsenpraktijk Sanders

Heeft vaccins beschikbaar

van Akenstraat 9,
6164 BB Geleen

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

2 likes

Jeetje wat treurig zeg :frowning:

@Oprah

1 like