20 juni en 26 juli woohooo
Ik erger me er zo aan dat er in mijn omgeving nu al verjaardagen gevierd worden in te grote groepen en uitnodigingen voor bbqâs openstaan. Echt superfijn dat de cijfers naar beneden gaan en dat iedereen afspraken kan maken voor vaccinaties, maar onze leeftijdsgroep is nog helemaal niet gevaccineerd? Dus nee, ik wil niet naar je verjaardagsbbq komend weekend. Echt, wacht gewoon nog even. Het lijkt me zo fucked up om in dit stadium nog corona te krijgen en er dan echt flink/lang ziek van zijn.
Maar kennelijk zijn mijn vriend en ik de enigen die zo denken in de familie en vriendengroep 
Yay! 23 juni en 23 juli 
Wel moet ik vanavond met mân dochter naar de teststraat want die heeft weer eens wat opgelopen op het KDV. Hopelijk geen covid en kan het hele feest wel doorgaanâŠ
Misschien een domme vraag maar heb het niet goed genoeg bijgehouden. Komen er in het weekend ook jaartallen bij die een afspraak mogen maken (dus bijv morgen 84 en zondag 85), of gaan ze nu maandag pas weer verder?
In het weekend kunnen er ook jaartallen bijkomen.
Maar zal denk ik dit weekend niet gebeuren toch omdat de AZ weigeraars morgen een afspraak mogen maken
Dat zou kunnen, kan niet in de agenda kijken. Maar over het algemeen kunnen er ook jaartallen bijkomen in het weekend.
Hugoâs twitter blijven checken. 
Huisartsenpraktijk Oost
Heeft vaccins beschikbaar
Stationsweg 5,
8096AV Oldebroek
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Had mij niet uitgemaakt of ik 1 of 2 vaccins zou krijgen, maar toch wel mooi nieuws
Dat is goed nieuws, maar ik ben bang dat er hier straks geen consensus over is tussen landen. En ik wil wel makkelijk kunnen reizen straks.
Maar als je geregistreerd wordt als volledig gevaccineerd kunnen ze je niks maken toch lijkt me? Of zouden ze echt op je coronapaspoort gaan zetten dat je er maar 1 hebt gehad?
Ja is ook zo. Ben gewoon bang dat het straks weer verandert. Ik heb afgelopen week mijn eerste vaccin gehad bij het ziekenhuis waar ik werk en toen zaten ze nog heel streng op de grens van een half jaar. Ik wacht denk ik maar even af wat zij zeggen.
Huisartspraktijk de Beer
Heeft vaccins beschikbaar
Esserstraat 54,
4813EK Breda
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Edit: vinden jullie deze posts over het algemeen
- nuttig
- irritant
0 stemmers
Niet per se irritant maar vooral nutteloos
Want op het moment dat je het post moet iemand anders het gelijk zien én daar ook nog in de buurt wonen én al in de startblokken klaarzitten⊠want je hebt maar kort de tijd
En als die persoon daar al op zat te azen dan kijkt 'ie waarschijnlijk wel op de website
Fair enough ja, het voelde wel nuttig maar dan kan ik er idd beter mee ophouden hahaha. Die pop ups sporen echt aan tot actie bij mij 
Enthousiasme gewoon denk ik, ik kreeg vandaag ook wel 5 apps met dat ik aan de beurt was voor mijn vaccin.
Heel lief, maar ik had dat zelf natuurlijk ook al 3x voorbij zien komen 
Ik ga straks mn 2e spuit halen. Echt benieuwd naar mn robot arm.
Bliep bloep 
Zo zo blij als ik ook aan de beurt ben. Ik vroeg wat mijn vader voor Vaderdag wilde en hij zei, met knipoog, een knuffel. Echt naar al meer dan een jaar niet, ook in heftige tijden zoals het overlijden van mijn opa. Maar aangezien mijn vader zelf veel risico loopt durfde we dat echt niet aan.