Jaaa 1987, benieuwd wat de astra weigeraars voor invloed hebben, als 't 1 jaar per dag blijft nu dan mogen we dinsdag een afspraak maken, zin in!
21 juni de eerste en de 26 juli de 2de! 
Kan het gewoon even niet geloven hoor! Yeah…
Hou eens ff op joh, bluh
Hier 22 juni en 27 juli 
Was niet op jou gericht maar op 't bericht, sorry nu ook ik 't terug lees zie ik de lompheid. Bedoelde meh weer bijwerkingen ellende
Ik was net ook wel even een beetje ontroerd na het maken van mijn afspraak. Oh zo fijn dat het nu gewoon zover is 
20 juni en 26 juli woohooo
Ik erger me er zo aan dat er in mijn omgeving nu al verjaardagen gevierd worden in te grote groepen en uitnodigingen voor bbq’s openstaan. Echt superfijn dat de cijfers naar beneden gaan en dat iedereen afspraken kan maken voor vaccinaties, maar onze leeftijdsgroep is nog helemaal niet gevaccineerd? Dus nee, ik wil niet naar je verjaardagsbbq komend weekend. Echt, wacht gewoon nog even. Het lijkt me zo fucked up om in dit stadium nog corona te krijgen en er dan echt flink/lang ziek van zijn.
Maar kennelijk zijn mijn vriend en ik de enigen die zo denken in de familie en vriendengroep 
Yay! 23 juni en 23 juli 
Wel moet ik vanavond met m’n dochter naar de teststraat want die heeft weer eens wat opgelopen op het KDV. Hopelijk geen covid en kan het hele feest wel doorgaan…
Misschien een domme vraag maar heb het niet goed genoeg bijgehouden. Komen er in het weekend ook jaartallen bij die een afspraak mogen maken (dus bijv morgen 84 en zondag 85), of gaan ze nu maandag pas weer verder?
In het weekend kunnen er ook jaartallen bijkomen.
Maar zal denk ik dit weekend niet gebeuren toch omdat de AZ weigeraars morgen een afspraak mogen maken
Dat zou kunnen, kan niet in de agenda kijken. Maar over het algemeen kunnen er ook jaartallen bijkomen in het weekend.
Hugo’s twitter blijven checken. 
Huisartsenpraktijk Oost
Heeft vaccins beschikbaar
Stationsweg 5,
8096AV Oldebroek
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Had mij niet uitgemaakt of ik 1 of 2 vaccins zou krijgen, maar toch wel mooi nieuws
Dat is goed nieuws, maar ik ben bang dat er hier straks geen consensus over is tussen landen. En ik wil wel makkelijk kunnen reizen straks.
Maar als je geregistreerd wordt als volledig gevaccineerd kunnen ze je niks maken toch lijkt me? Of zouden ze echt op je coronapaspoort gaan zetten dat je er maar 1 hebt gehad?
Ja is ook zo. Ben gewoon bang dat het straks weer verandert. Ik heb afgelopen week mijn eerste vaccin gehad bij het ziekenhuis waar ik werk en toen zaten ze nog heel streng op de grens van een half jaar. Ik wacht denk ik maar even af wat zij zeggen.