Caronatopic #10

Had mij niet uitgemaakt of ik 1 of 2 vaccins zou krijgen, maar toch wel mooi nieuws

3 likes

Dat is goed nieuws, maar ik ben bang dat er hier straks geen consensus over is tussen landen. En ik wil wel makkelijk kunnen reizen straks.

2 likes

Maar als je geregistreerd wordt als volledig gevaccineerd kunnen ze je niks maken toch lijkt me? Of zouden ze echt op je coronapaspoort gaan zetten dat je er maar 1 hebt gehad?

Ja is ook zo. Ben gewoon bang dat het straks weer verandert. Ik heb afgelopen week mijn eerste vaccin gehad bij het ziekenhuis waar ik werk en toen zaten ze nog heel streng op de grens van een half jaar. Ik wacht denk ik maar even af wat zij zeggen.

1 like

Huisartspraktijk de Beer
Heeft vaccins beschikbaar

Esserstraat 54,
4813EK Breda

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

Edit: vinden jullie deze posts over het algemeen

• nuttig
  • irritant

0 stemmers

1 like

Niet per se irritant maar vooral nutteloos
Want op het moment dat je het post moet iemand anders het gelijk zien én daar ook nog in de buurt wonen én al in de startblokken klaarzitten
 want je hebt maar kort de tijd

En als die persoon daar al op zat te azen dan kijkt 'ie waarschijnlijk wel op de website

24 likes

Fair enough ja, het voelde wel nuttig maar dan kan ik er idd beter mee ophouden hahaha. Die pop ups sporen echt aan tot actie bij mij :joy:

2 likes

Enthousiasme gewoon denk ik, ik kreeg vandaag ook wel 5 apps met dat ik aan de beurt was voor mijn vaccin.
Heel lief, maar ik had dat zelf natuurlijk ook al 3x voorbij zien komen :wink:

5 likes

Ik ga straks mn 2e spuit halen. Echt benieuwd naar mn robot arm.

36 likes

Bliep bloep :robot:

35 likes

Zo zo blij als ik ook aan de beurt ben. Ik vroeg wat mijn vader voor Vaderdag wilde en hij zei, met knipoog, een knuffel. Echt naar al meer dan een jaar niet, ook in heftige tijden zoals het overlijden van mijn opa. Maar aangezien mijn vader zelf veel risico loopt durfde we dat echt niet aan.

10 likes

Ja straks zegt bv frankrijk van huh maar 1 vaccin? Dan ben je niet volledig gevaccineerd
! Vind t ook gek want mn pa krijgt er nu maar één maar als hij bij mij in BelgiĂ« had gewoond zou hij er twee krijgen

Iemand die ik volg op instagram had vandaag haar eerste prik astrazeneca gehad, maar ik dacht dat die niet meer gebruikt werden voor vrouwen van rond de 30? Het was volgens mij geen prullenbakvaccin. Wat zou dan toch de reden kunnen zijn geweest dat ze die had?

Je kan jezelf ook zetten op de reservelijst van je eigen huisarts, dus mss zo? Iig zal het haar eigen keuze zijn geweest.

2 likes

Ik heb inderdaad ook laatst AZ gekregen van de reservelijst van de huisarts. Ben ook in de 30. Dus dat wordt dan nog wel bij uitzondering gegeven omdat t anders wordt weggegooid :blush:
Was alleen een beetje grieperig van de prik en een stijve arm maar verder niets!

1 like

Ik vind het echt zo ongelofelijk zuur dat de AZ-weigeraars vandaag weer vooraan in de rij aan mogen sluiten, in plaats van lekker door met de jongere jaartallen. Echt alsof ze beloond worden voor hun wappie-light-gedrag.

18 likes

Mijn moeder heeft vanochtend eindelijk een afspraak kunnen maken, ben echt heel blij!
Ze heeft gebeld en ze wist haar e-mail adres even niet (ze gebruikt altijd die van m’n vader, maar die was niet in de buurt en ze kon het zo snel even niet vinden)
Nu heeft ze dus geen bevestiging kunnen ontvangen, dus ik heb haar mijn e-mail adres doorgegeven en ze belt nu terug om te vragen of de bevestigingsmail naar mijn mail kan.
Hoop dat het lukt :pleading_face: Ben zo bang dat ze straks eindelijk kan en dat het dan alsnog niet door kan gaan omdat er iets mis is gegaan met die afspraak ofzo

6 likes

Ze kan ook zonder de emailbevestiging naar de afspraak, want die is immers gewoon gemaakt. Heeft ze wel haar telefoonnummer doorgegeven? Dan komt hij ook per sms. En als ze zelf goed genoteerd heeft waar en wanneer het is komt het helemaal goed!

1 like

Ik kreeg ook een bevestiging per sms, volgens mij was dat ook voldoende om te laten zien.

2 likes

Hahahah ik zag gister ook ergens een banner hangen uit een raam met ‘Telegraaf, NOS, RTL etc, we zijn jullie leugens ZAT’

Waarom denken al die mensen dat alles een leugen is :weary: en dan als suuuper betrouwbare bron geven ze altijd zo’n sketchy ass website die er voor geen meter uitziet

7 likes