Worden de vaccinaties door jullie wel in bv pharmacom ingevoerd? Zie dat de ggd dat namelijk hier doet. Dan staat het dus tussen alle aangeschreven medicatie die ik zie in de apotheek en ik kan zien dat het door de ggd is gedaan.
We moeten ze een voor een afboeken (gevaccineerd, geweigerd, no show, elders gevaccineerd), inclusief batch-nummer en de opt-in-registratie. Als je dit doet komt het met een receptregel in ons systeem, maar het gaat volgens mij niet naar de apotheek dan⦠Misschien dat dat āonder waterā wel gebeurt, maar onze regio is niet aangesloten bij het LSP (uit principieel oogpunt, tsja), dus denk het niet.
Ligt hier ook ergens bedolven tussen papierenš¤£. Gelukkig is het geen officieel bewijs. Vond t wel een goed systeem. Ze scannen of voeren je id kaart in en het staat er binnen 13 uur op zei de mevrouw van het vaccinatiecentrum. Niet dat ik het snel nodig heb voor iets, maar toch prettig dat het ergens geregistreerd staat.
Ik denk dat het hier is omdat de ggd ook aangesloten is bij het cluster. Dan kan je ook zien welke medicatie er is aangeschreven bij de apotheken die op hetzelfde cluster zitten.
Ik had het wel al als kind! De 9 maanden vaccinaties staan erin.
Maar echt in het gele boekje? Voor kindervsccinaties is er namelijk een ander boekje
Ik heb een paar jaar terug gele koorts en dtp gehaald en daar kreeg ik het gele vaccinatieboekje bij. Mijn vriend had zijn vaccinatieboekje die hij als kind kreeg ook mee, maar die was wel anders (1993).
@Grace @Merel ik vind zelf ook niet dat het niet goed was om het vaccin destijds te nemen, in tegendeel juist, ik ben trots op bijvoorbeeld mijn moeder die het gewoon nam. Maar ik vind wel dat de overheid met dit soort zaken het verkeerde beeld afgeeft.
@grace betreft weigerende mannen:
Haha ja, of mijn moeder heeft het ooit bij elkaar geniet
Ik had vandaag klanten met zoān āzelf nadenkenā shirt aan š„²š¤¢
Ook best ironisch, aangezien de meeste wappies juist elkaar de hele tijd napraten en zelf geen onderzoek doen
Haha! Ja echt dit! Elkaar napraten en bang maken maar echt weten hoe de vork in de steel zit, ho maar
Is er eigenlijk al een systeem waar de huisarts automatisch doorkrijgt of je gevaccineerd bent?
Omdat ik met coronapatiĆ«nten werk heb ik mijn vaccinatie aan het begin van dit jaar al ontvangen op het werk. Ik zal dus logischerwijs geen gehoor geven aan de uitnodiging geven als ik die krijg, maar hoop wel dat ik dan niet als āweigeraarā geregistreerd sta?
Ik herken precies wat je zegt. In mijn geval heb ik een spillage vaccin gehad, ik had ook Pfizer kunnen krijgen maar heb het eerst aangeboden vaccin genomen wat over was die werkdag. Geen moment getwijfeld over AstraZeneca en ondanks dat ik flink ziek ben geworden van de eerste prik nog steeds geen spijt van mān ākeuzeā.
Alleen de groep die de huisartsen moesten vaccineren wordt door huisartsen geregistreerd (dus: 1956-1960, BMI>40, Down). We krijgen wel terugkoppelingen van de GGD wie er daar zijn gevaccineerd, maar niet wie niet, zeg maar. Als je wilt kun je je huisarts laten weten dat je al gevaccineerd bent en waarmee, dan staat het zeker in je dossier.
13 juni al eerste afspraak
Afspraak maken voelde echt alsof ik kaartjes voor een festival aan t kopen was, lukt niet, foutmelding, stress, alles
Jaaa afspraken gepland! Wel pas eind juni en juli, maar goed. 2e prik ruim een week voor ik op vakantie ga dus nog even tijd mocht ik klachten krijgen van de prikken.
Moest er trouwens nog een andere browser voor installeren, maar uiteindelijk lukte het.
Hahaha hier hetzelfde
Spanning in coronatijd
Stomme vraag waarschijnlijk maar in de bevestiging staat dat je ook de uitnodigingsbrief mee moet nemen naar de afspraak. Maar dat hoefde niet toch als je jaartal aan de beurt is?
Edit: laat maar, ik keek niet goed
Ja ik heb ook zoān groene nog met de vaccinaties in de flap en dan nog verdere info lengte/gewicht bij die bezoeken en dat soort dingetjes.
Oooh hopelijk morgen 1985