Er kunnen vandaag weer 2 jaren omdat er dit weekend weinig afspraken zijn gemaakt. (Volgens die ene vrouw op Twitter is dag de reden iig) Bijzonder…
Wow dat is wel heel weinig toch Misschien toch veel weigeraars en mensen die Pfizer via andere weg hebben gekregen?
Offff de data kloppen weer niet bij het ministerie
Maar een deel van die 1 miljoen heeft toch gewoon astra zenica genomen? Of via werk ofzo een vaccinatie.
Ik bedoel te zeggen dat die 1 miljoen mensen de hoeveelheid is die in die geboortejaren valt, niet het aantal AZ weigeraars.
Ja is ook zo inderdaad, maar dan alsnog lijkt 21.000 me wel echt weinig.
Zie op de Twitter van die statistieken gast de verschillen in noord en zuid qua terecht kunnen met vaccinatie, woonde ik maar wat noordelijker tering zeg. Ik rijd wel naar een andere stad. In Emmen kun je morgen en in Den Bosch 2 juli
Volgens mij wel
Voor de mensen die de tweede van AZ ná juni zouden krijgen; is jouw prik naar eerder verschoven? Tijdje geleden zei Hugo de Jonge dat je nu max eind juni de tweede prik krijgt, maar mijne staat nog voor augustus gepland. Gezien ik de huisarts destijds half heb gestalkt voor een prik (ivm fout) voelt het zo lullig om ze hierover te bellen want ze hebben wel meer te doen. En ik weet ook dat hij wel dingen zegt waarvan bv huisartsen zeggen; eeeuh hallo?! Maar ik wil natuurlijk ook niet m’n prik mis lopen, dus ben benieuwd hoe dat bij anderen zit.
Oh heb je die afbeelding ergens? Ben ook benieuwd
Mijn vader had hierover gebeld met z’n huisarts en kwam op de wachtlijst. Na een week ongeveer werd 'ie gebeld dat 'ie alsnog eerder mag komen. Dus is het proberen waard
Yorick Bleijenberg (@YorickB) Tweeted:
Mensen in,
het noorden: het zuiden:
morgen max 2 juli 🥲 https://twitter.com/YorickB/status/1401816846630854658/photo/1 https://twitter.com/YorickB/status/1401816846630854658?s=20
Hahah ik ben serieus wel in staat om hiervoor een uur ofzo te rijden. Maar is zeker niet netjes
Jaa same!
M’n baas was ook geïrriteerd dat m’n stagiaire die zelfstandig staat volgende week niet kan werken omdat ze dan gevaccineerd wordt.
Ik heb hem even heel duidelijk gemaakt dat vaccinaties voorrang hebben op ons werk, en als ik op een werkdag gevaccineerd kan worden ik ook daarvoor ga en we maar wat regelen!!
Ja ik ook hoor, heb toch een auto, zat mensen die afhankelijk zijn v ov of fiets en dus wel in eigen woonplaats willen. Die help ik dan mooi
Sowieso niet werken op de dag dat je een vaccinatie krijgt maar taart eten toch
Zou 't dan morgen zo ver zijn. Ik voel me alsof ik op examenuitslag wacht…
it’s meeeee
Eindelijk!! Post hier nooit maar ben erg blij dat ik mag
Nog 10 jaar en dan mag ik!!! Aftellen
Ga ook proberen of ik kan aansluiten bij afspraak van m’n vriend. Morgen (hoop ik) laptop, telefoon, alles gereed
hahaha ik belde net gelijk voor een afspraak, maar mevrouw aan de telefoon was erg duidelijk: ik mocht pas vanaf 11:30. Ok dan. Ik zei is goed, dan bel ik zometeen gewoon weer terug