Ik heb vaccin-oproep-stress, Belgen hier die me wat meer info kunnen geven over de gang van zaken?
Context: ik heb kennissen die een jaar ouder zijn, die opgeroepen werden via de reservelijst van QVAX. Waaronder één kennis die geboren is op 31/12. Het is dus echt bijna aan mijn geboortejaar via de reservelijst, en er wonen hier sowieso niet zo heel veel mensen geboren in mijn jaar.
Woensdag moet ik echter ergens naartoe, 2u heen rijden en 2u terug. Ik heb dus aangegeven in QVAX dat ik woensdag niet beschikbaar ben. MAAR. Een vriendin van me haar moeder kreeg een melding van QVAX in de namiddag, om zich te laten vaccineren de dag erop in de voormiddag. Ik vroeg me dus af of ik woensdag wel opgeroepen kan worden voor donderdag? In de auto ga ik niet kunnen antwoorden, dus ik ben al aan het twijfelen om elk half uur aan een tankstation te stoppen om zeker te zijn… wil echt mijn vaccin niet missen pff
Eind juni moet ik naar het buitenland en zou mooi zijn mocht ik dan al mijn eerste prik gekregen hebben.

.
.

of ik lowlands kaarten moet fixen ofzo