Volgens mij is dezelfde dag ziek worden voor 24-48 uur wel een beetje het meest voorkomend als je klachten krijgt. Maar zoals je hierboven leest kan het variëren blijkbaar.
Ik heb via via doorgekregen dat je vanavond tot 22:00 Janssen kan laten prikken in Nieuwegein.
Zelf heb ik er niks aan want ik heb al 1 prik gehad en de tweede staat volgende week in de planning.
Ze hebben nog 1200 vaccins weg te prikken.
Ik heb aan de desbetreffende persoon ook gevraagd of ik dit op grotere schaal mocht delen.
Ik wil best het nummer doorgeven maar dan via PM.
Edit: lijn werkt weer
Ik zou tegen die tijd dan even kijken. Ik heb ook een datum afgesproken met mijn zus in augustus met als voorwaarden dat mijn vriend ook volledig gevaccineerd is en de quarantaine bij binnenkomst er niet is. Die weken heb ik wel alvast vrijgehouden van werk maar tegen die tijd zie ik wel hoe de regels zijn.
What do you do for living?
Dealing in vaccins
Nee sociale sibling die graag ziet dat mensen zich laten vaccineren en aan mij dit doorgeeft.
Deal with it anti-vaxxers
Edit: mij quoten heeft geen zin.
Ja ik word op deze manier vanavond gevaccineerd!! Omg
Ah wat balen!! Ja ik heb denk ik heel veel geluk gehad want kwam er vrij snel doorheen (dat ik te horen kreeg dat er 5 wachtenden voor me waren en dat ik aan de lijn kon blijven). Vriendin van me heeft het ook de hele avond geprobeerd en is het ook niet gelukt helaas
Ja ik zie het wel. De overtocht met de boot vanaf Calais is altijd wel te boeken en we hebben ook niet een bestemming waar we per sé heen willen. Ergens in Dorset zou leuk zijn. En anders wachten we nog een jaar.
Lijn schijnt weer te werken. Er schijnen best wat mensen uit andere provincies af te dalen naar het pittoreske Nieuwegein voor een prikkie. Still a better love story than Woerden.
Ah noh ik was er net doorheen en ze hebben geen prikken meer
Oh, never mind. Dan hoef ik het niet meer te proberen.
Ahhh shit
Jammer dat sommige mensen blij worden gemaakt met een dode veenmolcavia.
Maar wel mooi dat zo snel nog zo veel vaccines een goede bestemming kregen.
Nou inderdaad! Ik was ook net te laat maar ook mooi om te zien dat de vaccinatiebereidheid zo groot is. Het forum liep er zelfs even van vast.
Ik heb vaccin-oproep-stress, Belgen hier die me wat meer info kunnen geven over de gang van zaken?
Context: ik heb kennissen die een jaar ouder zijn, die opgeroepen werden via de reservelijst van QVAX. Waaronder één kennis die geboren is op 31/12. Het is dus echt bijna aan mijn geboortejaar via de reservelijst, en er wonen hier sowieso niet zo heel veel mensen geboren in mijn jaar.
Woensdag moet ik echter ergens naartoe, 2u heen rijden en 2u terug. Ik heb dus aangegeven in QVAX dat ik woensdag niet beschikbaar ben. MAAR. Een vriendin van me haar moeder kreeg een melding van QVAX in de namiddag, om zich te laten vaccineren de dag erop in de voormiddag. Ik vroeg me dus af of ik woensdag wel opgeroepen kan worden voor donderdag? In de auto ga ik niet kunnen antwoorden, dus ik ben al aan het twijfelen om elk half uur aan een tankstation te stoppen om zeker te zijn… wil echt mijn vaccin niet missen pff Eind juni moet ik naar het buitenland en zou mooi zijn mocht ik dan al mijn eerste prik gekregen hebben.
Ik heb mijn eerste prik AZ in maart gehad en krijg a.s. vrijdag m’n tweede.
Weet iemand hoe het zit met AZ nu? Ik dacht dat ik gehoord had dat de EU ermee stopt, maar wat dan? Ik ga er vanuit dat er nog wel een derde/vierde vaccin gaat zijn.
Ik ben niet zeker maar ik denk dat je dan woensdag gewoon kan worden opgeroepen voor donderdag hoor! De beschikbaarheden gaan toch om wanneer je beschikbaar bent om het vaccin zelf te gaan halen? Komt best goed !
(Oh en welk geboortejaar ben je? Ik check elke dag myhealthviewer want ik heb 0 geduld)
Heerlijk!
Hier lopen we voor. Ik ben van ‘92. Ken al redelijk wat mensen uit ‘91 die deze week gevaccineerd werden via QVAX…
Ik kende die applicatie niet, goeie tip. Komt het daar eerder op dan je de brief ontvangt?
Ik dacht altijd dat ik in mijn e-box moest kijken.
Hij zit erin!!