Caronatopic #10

Ik zag gisteravond op mijn fitbit dat ik gister gewoon 38 actieve minuten had gehad. Dat was dus letterlijk de stress vanaf dat 1986 bekendgemaakt werd tot aan mijn bevestigde afspraak. Verder heb ik namelijk alleen maar gelegen/gezeten :joy:

30 likes
19 likes

Ik ga er echt vanuit dat 1991 ook deze week nog een afspraak kan maken. Ik kan niet wachten!

8 likes

Ik hoop zo dat ik (‘95) volgende week een afspraak kan maken! Het voelt als aftellen tot Kerstmis
afbeelding

18 likes

omg ik heb een van harte gevaccineerd glittergifje nodig in mijn leven

2 likes

Jullie al gelukt om afspraak te maken?

19 juni en 24 juli doordat iemand had gecancelled

8 likes

Ik heb gebeld, dan gaan ze ook voor je zoeken. Ik heb gezegd dat 't buiten m’n woonplaats mag want heb toch een auto

1 like

Ik las ergens dat het vaccin potentieel positieve gevolgen heeft als je long covid hebt :slight_smile: was wel een hele kleine studie

1 like

Ja! Via de website. Ik mag maandag :cheer:
Zit alleen nog even te wachten op de bevestigingsmail

Edit: omdat eerder iemand hier naar vroeg: mijn bevestigingsmail kwam ongeveer 40min later

2 likes

Wow helemaal snel! M’n vriend moet maandag en misschien dat ik meega (want bang) en er was geen plek maar door ggd vrouw zei dat ik 't altijd ter plekke kon proberen

1 like

Jij woont zeker in Veendam? Haha chill zo snel!

Nee haha, aan de andere kant van de Afsluitdijk. Mocht iemand (@DoeMaar ?) een stukje willen rijden dan wil ik in pb wel helpen met wat postcodes hier. Ik kreeg ook nog suggesties voor dinsdag en woensdag.

1 like

Ben ik dan… toch geen kind van mijn ouders?

9 likes

ik heb gisteren mijn afspraken ingepland, mijn vriendin mocht vandaag en we hebben telefonisch gevraagd of ze toevallig tegelijk met mij ingepland kon worden. En dat ging, superfijn! Nu zijn we tegelijk volledig beschermd, een heerlijk vooruitzicht!

41 likes

Ik mag nu volgende week zaterdag dus ook relatief snel (en twintig minuten rijden) en m’n tweede krijg ik op de dag dat onze vakantie begint, goed begin wel

2 likes

dit moet toch ook wel de date van het decennium zijn denk ik zo.

8 likes

Rare vriendin wil toch niet t vaccin. Heb nog een vriendin die m niet wel en die zie ik nog wel af en toe. Maar bij rare vriendin heb ik echt zoiets van nee.

Merk dat ik t contrast van hoe graag mensen t hier willen en mn omgeving zo groot af en toe. En lastig. Vooral als t argument is vrije keuze. Nee de wereld gaat naar de tyfus en we dragen allemaal ons steentje bij door ons met een “eng” vaccin te laten prikken.

2 likes

Een vriendin begon opeens over dat er niks bekend is over de lange termijneffecten op de vruchtbaarheid van vrouwen.

Mijn hoofd meteen: ok. It was nice knowing you.

15 likes