Caronatopic #10

Ik lees op twitter nu dat 1987 er waarschijnlijk aankomt maar volgens mij geen 1988 grrr

Nouja dan gewoon morgen 88 en 89 toch :grimacing:

4 likes

Haha ja zou ik ook prima vinden. Is onze hele vriendengroep meteen aan de beurt hoef ik niet een hele dag vaccinatiejaloezie te hebben :rofl::rofl:

1 like

Heb ik net meteen opgezocht hoeveel mensen er in 1987 geboren zijn? Zeker wel (187000)

3 likes

Jaaa 1987 hier! Can’t wait. Hopelijk vandaag dus! :heart_eyes:

2 likes

Krijg steeds sanseveria liedje in m’n hoofd bij jouw naam (terwijl ik naar m’n sanseveria voor 't raam kijk)

Ik voel helemaal spanning :sweat_smile: of ik lowlands kaarten moet fixen ofzo

2 likes

Nog 10 jaar👀

1 like

Ik zag gisteravond op mijn fitbit dat ik gister gewoon 38 actieve minuten had gehad. Dat was dus letterlijk de stress vanaf dat 1986 bekendgemaakt werd tot aan mijn bevestigde afspraak. Verder heb ik namelijk alleen maar gelegen/gezeten :joy:

30 likes
19 likes

Ik ga er echt vanuit dat 1991 ook deze week nog een afspraak kan maken. Ik kan niet wachten!

8 likes

Ik hoop zo dat ik (‘95) volgende week een afspraak kan maken! Het voelt als aftellen tot Kerstmis
afbeelding

18 likes

omg ik heb een van harte gevaccineerd glittergifje nodig in mijn leven

2 likes

Jullie al gelukt om afspraak te maken?

19 juni en 24 juli doordat iemand had gecancelled

8 likes

Ik heb gebeld, dan gaan ze ook voor je zoeken. Ik heb gezegd dat 't buiten m’n woonplaats mag want heb toch een auto

1 like

Ik las ergens dat het vaccin potentieel positieve gevolgen heeft als je long covid hebt :slight_smile: was wel een hele kleine studie

1 like

Ja! Via de website. Ik mag maandag :cheer:
Zit alleen nog even te wachten op de bevestigingsmail

Edit: omdat eerder iemand hier naar vroeg: mijn bevestigingsmail kwam ongeveer 40min later

2 likes

Wow helemaal snel! M’n vriend moet maandag en misschien dat ik meega (want bang) en er was geen plek maar door ggd vrouw zei dat ik 't altijd ter plekke kon proberen

1 like

Jij woont zeker in Veendam? Haha chill zo snel!

Nee haha, aan de andere kant van de Afsluitdijk. Mocht iemand (@DoeMaar ?) een stukje willen rijden dan wil ik in pb wel helpen met wat postcodes hier. Ik kreeg ook nog suggesties voor dinsdag en woensdag.

1 like