Van een correspondent in UK. Veel belovend!Interessante cijfers over Indiase Delta-variant van het virus in de UK
— Tim de Wit (@timdewit) June 7, 2021
Van de 12.383 besmettingen:
- belandden er 126 in het ziekenhuis
- 83 van hen waren niet gevaccineerd
- 28 hadden één vaccinatie
- 3 ziekenhuisopnames hadden twee vaccinaties
Oh, wow! Dat is fijn nieuws, ik kom net een jaar daarna. Ken trouwens niemand die al is opgeroepen via qvax maar er is dus hoop .
Van wat ik hoor in mijn omgeving en lees op Twitter komt het soms net iets sneller op myhealthviewer dan in de ebox, maar dat zou vrij gelijk moeten lopen hoor .
Ook wel goed voor de beeldvorming, de echte complotdenkers overtuig je er niet mee maar dat er zoveel mensen in de rij staan doet denk ik wel iets met de twijfelaars.
Ook @nox maar je andere bericht over de
Uk, echt fijn nieuws ook. Staat echt in zo’n schril contrast met januari toen het er echt slecht uitzag
Vind dit ook gewoon fijn om te zien, je hoort op het internet zoveel complotten en twijfel (doe ik zelf niet) maar die zijn zo vocaal soms, dat je toch ook af en toe vergeet dat er 100’erden mensen staan te dringen om die prik
Ja ik zag net het item op RTL, en al die jonge mensen die in de rij staan en tegen de journalisten zeggen dat ze gewoon zsm gevaccineerd willen worden is echt
Hoe gaat het eigenlijk met het vaccineren in België, lopen ze daar een beetje gelijk qua geboortejaren met NL?
Ik zag hierboven dat mensen via de q-vax uit ‘91 nu aan de beurt zijn, maar dat is de reserve lijst toch? Of ook de normale volgorde?
Lees hier in dit topic van alles over Nederlanders bij wie het heel hard gaat maar eigenlijk bijna niks over onze zuiderburen
Mijn vriend was vrijdagochtend om 11 uur geprikt en begon tegen 18 uur ziek te worden. Hij was zondagmiddag weer helemaal beter (maar hij was ook echt heel ziek)
Volgens mij hebben ze een aantal weken vertraging vanwege uitvallen van het Janssen vaccin voor mensen onder de 41 jaar. (Ik begreep dat mijn broertje uit '84 eerste een van deze weken aan de beurt zou zijn maar dat hij nog niks gehoord had.) Lijkt erop dat het in Nederland, in ieder geval als het gaat om afspraken maken, sneller is.
Ik lees op twitter nu dat 1987 er waarschijnlijk aankomt maar volgens mij geen 1988 grrr
Nouja dan gewoon morgen 88 en 89 toch
Haha ja zou ik ook prima vinden. Is onze hele vriendengroep meteen aan de beurt hoef ik niet een hele dag vaccinatiejaloezie te hebben
Heb ik net meteen opgezocht hoeveel mensen er in 1987 geboren zijn? Zeker wel (187000)
Jaaa 1987 hier! Can’t wait. Hopelijk vandaag dus!
Krijg steeds sanseveria liedje in m’n hoofd bij jouw naam (terwijl ik naar m’n sanseveria voor 't raam kijk)
Ik voel helemaal spanning of ik lowlands kaarten moet fixen ofzo
Nog 10 jaar👀
Ik zag gisteravond op mijn fitbit dat ik gister gewoon 38 actieve minuten had gehad. Dat was dus letterlijk de stress vanaf dat 1986 bekendgemaakt werd tot aan mijn bevestigde afspraak. Verder heb ik namelijk alleen maar gelegen/gezeten
Ik ga er echt vanuit dat 1991 ook deze week nog een afspraak kan maken. Ik kan niet wachten!
Ik hoop zo dat ik (‘95) volgende week een afspraak kan maken! Het voelt als aftellen tot Kerstmis
omg ik heb een van harte gevaccineerd glittergifje nodig in mijn leven
Jullie al gelukt om afspraak te maken?