19 juni en 24 juli doordat iemand had gecancelled
Ik heb gebeld, dan gaan ze ook voor je zoeken. Ik heb gezegd dat 't buiten mān woonplaats mag want heb toch een auto
Ik las ergens dat het vaccin potentieel positieve gevolgen heeft als je long covid hebt was wel een hele kleine studie
Ja! Via de website. Ik mag maandag
Zit alleen nog even te wachten op de bevestigingsmail
Edit: omdat eerder iemand hier naar vroeg: mijn bevestigingsmail kwam ongeveer 40min later
Wow helemaal snel! Mān vriend moet maandag en misschien dat ik meega (want bang) en er was geen plek maar door ggd vrouw zei dat ik 't altijd ter plekke kon proberen
Jij woont zeker in Veendam? Haha chill zo snel!
Nee haha, aan de andere kant van de Afsluitdijk. Mocht iemand (@DoeMaar ?) een stukje willen rijden dan wil ik in pb wel helpen met wat postcodes hier. Ik kreeg ook nog suggesties voor dinsdag en woensdag.
Ben ik dan⦠toch geen kind van mijn ouders?
ik heb gisteren mijn afspraken ingepland, mijn vriendin mocht vandaag en we hebben telefonisch gevraagd of ze toevallig tegelijk met mij ingepland kon worden. En dat ging, superfijn! Nu zijn we tegelijk volledig beschermd, een heerlijk vooruitzicht!
Ik mag nu volgende week zaterdag dus ook relatief snel (en twintig minuten rijden) en mān tweede krijg ik op de dag dat onze vakantie begint, goed begin wel
dit moet toch ook wel de date van het decennium zijn denk ik zo.
Rare vriendin wil toch niet t vaccin. Heb nog een vriendin die m niet wel en die zie ik nog wel af en toe. Maar bij rare vriendin heb ik echt zoiets van nee.
Merk dat ik t contrast van hoe graag mensen t hier willen en mn omgeving zo groot af en toe. En lastig. Vooral als t argument is vrije keuze. Nee de wereld gaat naar de tyfus en we dragen allemaal ons steentje bij door ons met een āengā vaccin te laten prikken.
Een vriendin begon opeens over dat er niks bekend is over de lange termijneffecten op de vruchtbaarheid van vrouwen.
Mijn hoofd meteen: ok. It was nice knowing you.
Mijn vriend belde net en kan as zondag al terecht! Zo chill. Nu heb ik alleen ook hoop dat ik deze week kan bellen en ook zo snel terecht kan ('90). Ben hier veel te hyper over
Een vriendin heeft dit ook. En die doet verder alles gewoon netjes en verder niet gek ofzo. Dus op een of ander manier kan ik daar beter mee omgaan omdat die ook dit jaar zwanger wil worden (proberen). Al denk ik nu juist neem m wel want straks krijg je t wel hoogzwanger met alle mogelijke narigheid. Want de maatregelen zijn weg maar zij is dan niet beschermd.
Maar de ander loopt ook met dr mondkapje onder dr neus en vind t allemaal onzin. Dus daar heb ik echt heel veel moeite mee.
Ik durf het eigenlijk niet eens aan vrienden te vragen of ze hem nemen, bang voor het antwoord. Wil eigenlijk voorlopig zo min mogelijk contact met mensen die bewust niet gevaccineerd willen worden, maar in de praktijk is dat best rot als een groot gedeelte van je vrienden niet gevaccineerd wil worden. Maanden geleden riepen ze allemaal dat ze het tegen die tijd wel zien, nu zijn ze bijna aan de beurt. Hoorde toen ook argumenten over die rare langetermijn effecten die niet eens waar zijn. Echt wie verspreid die onzin? Er is gewoon niet tegenin te gaan en dan heb ik nog best hoogopgeleide vrienden, die vaak bekend zijn met wetenschappelijke artikelen etc.
We kunnen wel een clubje beginnen. Gezocht: gevaccineerde vrienden
Ik heb heel veel twijfelaars en een aantal vrienden die zoiets hebben van joe, prik maar. En we overwegen nu met die groep op vakantie te gaan zodra hij er bij iedereen in zit zou wel echt tof zijn.