Ik hoop het ook en dan ben ik morgen aan de beurt. Ga ik huilen? Jazeker.
Heb hem net gehad! Ben heel blij, haha. Ze waren ook zo aardig. Ik was een beetje zenuwachtig en ze gingen me een beetje afleiden door over koetjes en kalfjes te praten en toen was het al gebeurd. Sowieso was iedereen heel aardig en behulpzaam.
En dan voor 1990 maar de vrijlating van Mandela doen / afschaffing Apartheid?
‘Oh nee toch niet’
Ik neem aan dat jij ook aan de CureVac/Herald-studie meedoet. Ik ben de 28e weer langs geweest en toen hoopten ze vorige week of deze week te kunnen bellen met de resultaten (ook of je het vaccin hebt gehad/de placebo). Dus er zit zeker wel schot in, duurt alleen wel weer iets langer dan gehoopt. Ik zit iig aan m’n telefoon gekluisterd!
wie is zij eigenlijk dat ze al deze inside intel heeft?
ik kan niet echt iets over haar vinden waarvan je denkt oja logisch
Wat zijn jullie toch jong!
1988 mag (1989 )
In Australië hebben ze in 1 staat af en toe een lockdown (vaak Victoria, waar Melbourne ligt). Geen idee waarom steeds daar, maar goed. Nu was er weer een lockdown van twee weken. Maar mijn god die mensen doen zoooooo dramatisch, omdat dus de rest van het land dan geen lockdown heeft.
Echt heerlijk om dan Twitter te lezen met al die mensen die verdrinken in zelfmedelijden om hoe zwaar ze het hebben.
Yessss mijn vriend heeft zijn afspraken staan. 23 juni de eerste prik
Ik was gisteren bij Curevac voor m’n afsluitende bezoek, ze verwachten nu eind juni goedkeuring!
HAVE COMPASSION and don’t post a pic of yourself in a bar
Lololol
En dan moet ik nog wachten tot eind jaren 90 aan de beurt is
Maar ik kom tenminste nog uit de jaren 90, vind het echt bizar dat er mensen uit het jaar 2003 straks ook opgeroepen worden omdat die blijkbaar ook al 18 zijn/worden
Cries in 3 maanden avondklok
Ik vroeg me af bij de landen die op geel zijn, geldt er dan geen quarantaine advies als je terug komt?
Ik dacht dat dat vorig jaar geadviseerd werd om na thuiskomst uit een geel land alsnog in quarantaine te gaan? Maar ik weet het dus niet meer.
Ik vraag dit omdat ik 28 augustus mijn trouwfeest heb en oa mijn getuigen 27 augustus terug komen van vakantie.
We hebben besloten dat we gewoon de RIVM regels gaan volgen dus als ze er niet bij kunnen zijn dan is dat zo (het formele deel is al geweest).
En ja we weten uiteraard niet of regels die nu gelden in augustus ook gelden, en een land kan op oranje gaan terwijl je er bent, maar dat is een risico dat we graag nemen.
Ik zit in een soortgelijke situatie. In mei een positieve test gehad, 2 dagen lichtjes verkouden gevoeld. “Voor de zekerheid” toch maar een 2e prik ingepland, want stel dat ik door die lichte klachten ook maar weinig antistoffen heb aangemaakt. Maar ik twijfel. En ik denk eigenlijk dat niemand kan vertellen waar je/we goed aan doet. De officiele lijn is dat 1 prik voldoende is, en dat kan ik me ook helemaal voorstellen als je lijf goed in actie is gekomen door een coronabesmetting. Maar ik, en jij dus ook, hebben helemaal niet zo’n heftige reactie gehad.
Ik heb ondertussen de 1e prik al gehad, en afgezien van een beetje een stijve arm heb ik daar geen last van gehad. Mijn afweersysteem ging in ieder geval dus ook niet over z’n toeren door een tweede kennismaking met corona binnen een ruime maand.
Yes eindelijk 1988! 29 juni en 3 augustus. Helemaal blij haha