Caronatopic #10

Ik heb vandaag mijn uitnodiging voor de reservelijst gekregen :tada::tada: Donderdag is het zover.

Ik had trouwens 3u de tijd om te reageren.

15 likes

Doe gewoon weer 2 jaartallen per dag!! :unamused:

8 likes

En 1989? :smirk:

5 likes

Fingers crossed :crossed_fingers:t2:

6 likes

2 jaartallen per dag alsjeblieft!! Ik begin echt ongeduldig te worden (‘92).

12 likes

Ik vind het echt irritant dat dit nieuws steeds getweet wordt door Hugo en Kirsten
Is maar waar je je aan kunt ergeren maar goed :joy:

7 likes

Zo beter.

5 likes

Wil je dit in een spoiler zetten, dankjewel.

4 likes

Medicatie: geen probleem. Tandartsbezoek: ook geen probleem.

4 likes

donderdag 100% :smiley: :smiley:

1 like

Ik krijg 28 juli de 2e prik, Frankrijk wil dat je minimaal 14 dagen geleden geprikt bent. Wij gaan op 7 augustus daarheen :expressionless: zal dan denk ik ook een negatieve test moeten overleggen.

Is er hier iemand die gevaccineerd is, maar ook in de afgelopen 6 maanden daarvoor positief getest is?

Ik had in maart een positieve test (1 dag niet zo lekker) en mijn jaartal is bijna aan de beurt, ben echt benieuwd of je dan dus wel gewoon een afspraak kan maken… Hoop het.
Las dat je er wel voor mag kiezen om 2 vaccinatie te nemen, maar dat 1 ook prima is. Zijn daar ook al ervaringsdeskundigen van hier haha? Ik neig zelf naar gewoon 2, maar is niet echt onderbouwd.

Ik denk dat dit een beetje HIV 2.0 wordt. Komt het uit een lab? Komt het omdat een mens seks heeft gehad met een aap/een vleermuis heeft gelikt? Komt het door de illuminati? We zullen het niet weten

2 likes

Ja. Je maakt gewoon de afspraken en zegt bij de eerste afspraak dat je al Corona hebt gehad en halen ze de 2e afspraak eruit.

1 like

Ik zou denken dat dit geen invloed heeft maar ben geen arts. Voor de zekerheid je huisarts bellen voor advies :slight_smile:

1 like

afbeelding

5 likes

het is zo fijn he dat iedereen hier nu ook gevaccineerd wordt, dat er echt weer een lichtpuntje aan het einde van de tunnel komt

14 likes

Als ik zelf aangeef het te willen weten (en dus stop met de trial). In de praktijk is dat waarschijnlijk op het moment dat ik vanuit de overheid een goedgekeurd vaccin krijg aangeboden. Ik hoopte dat dit vaccin goedgekeurd zou zijn tegen de tijd dat ik aan de beurt was, maar ik hoor er weinig meer over

2 likes

Hoe zit dat eigenlijk als je een prullenbak vaccin krijgt, of sowieso een vaccin eerder dan dat je uitgenodigd word (ziekenhuis ofzo). Maak je dan meteen een afspraak voor een tweede prik of moet je dan hopen dat er rond die tijd weer een vaccin over is?

1 like

Als je je afspraak online maakt moet je de vraag “ben je in het verleden positief getest op Corona” beantwoorden. Als je daar “ja” op zegt, wordt er ook maar één afspraak voor je ingepland (je kiest ook maar een datum). De mensen die “nee” antwoorden krijgen meteen twee data. Dus als je er graag twee wil (is niet nodig, maar jouw keuze) dan moet je die vraag met nee beantwoorden en krijg je twee vaccinaties.

4 likes