Caronatopic #10

Ik ben nog nooit zó excited geweest om een prikafspraak te kunnen maken :tada:

6 likes

En we houden hoop voor 1989!!

14 likes

Ik ben al gevaccineerd maar voelt toch feestelijk dat mijn geboortejaar vandaag aan de beurt is :partying_face: Hopelijk komt 1989 ook nog aan de beurt, dan kan mn vriend ook een afspraak maken.

4 likes

ik vind het ZO spannend, stel dat ze wel ineens 1989 zeggen!!!

5 likes

Haha ja ik ben echt een beetje zenuwachtig. En ach anders morgen is ook goed natuurlijk!!

1 like

Ik hoop het ook en dan ben ik morgen aan de beurt. Ga ik huilen? Jazeker.

Heb hem net gehad! Ben heel blij, haha. Ze waren ook zo aardig. Ik was een beetje zenuwachtig en ze gingen me een beetje afleiden door over koetjes en kalfjes te praten en toen was het al gebeurd. Sowieso was iedereen heel aardig en behulpzaam.

14 likes

He verdorie zou toch jammer zijn

1 like

En dan voor 1990 maar de vrijlating van Mandela doen / afschaffing Apartheid?

‘Oh nee toch niet’

Ik neem aan dat jij ook aan de CureVac/Herald-studie meedoet. Ik ben de 28e weer langs geweest en toen hoopten ze vorige week of deze week te kunnen bellen met de resultaten (ook of je het vaccin hebt gehad/de placebo). Dus er zit zeker wel schot in, duurt alleen wel weer iets langer dan gehoopt. Ik zit iig aan m’n telefoon gekluisterd!

2 likes

wie is zij eigenlijk dat ze al deze inside intel heeft?
ik kan niet echt iets over haar vinden waarvan je denkt oja logisch

2 likes

Wat zijn jullie toch jong! :grinning:

10 likes

1988 mag (1989 :sob::sob::sob:)

8 likes

@grace !!

ik ga echt stuk om het gezellige smileygebruik van hugo

42 likes

In Australië hebben ze in 1 staat af en toe een lockdown (vaak Victoria, waar Melbourne ligt). Geen idee waarom steeds daar, maar goed. Nu was er weer een lockdown van twee weken. Maar mijn god die mensen doen zoooooo dramatisch, omdat dus de rest van het land dan geen lockdown heeft.

Echt heerlijk om dan Twitter te lezen met al die mensen die verdrinken in zelfmedelijden om hoe zwaar ze het hebben.

2 likes

Yessss mijn vriend heeft zijn afspraken staan. 23 juni de eerste prik :tada:

9 likes

Ik was gisteren bij Curevac voor m’n afsluitende bezoek, ze verwachten nu eind juni goedkeuring!

HAVE COMPASSION and don’t post a pic of yourself in a bar

Lololol

2 likes