Klinkt wel logisch. Ik stap denk ik ook wel uit de trial als ik iets anders aangeboden krijg
Je zou ook vanavond opnieuw kunnen kijken, schijnt dat je dan vaak sneller terecht kunt omdat er dan slots vrijvallen.
Oh bij mij was het juist weer teruggegaan! Had ze anderhalve week geleden aan de telefoon, toen was het waarschijnlijk begin juli, nu zeiden ze eind juni
Haha nou, ze weten het misschien ook niet dan
Ja lijkt me ook lastig inschatten hoe snel er genoeg mensen covid gehad hebben, zeker nu steeds meer mensen gevaccineerd worden.
Ik ben zo iemand die al een vakantie geboekt heeft en ik ben uit 88 dus kon vandaag plannen. Nu was er alleen een mogelijkheid voor de 2e prik op het moment dat ik op vakantie ben en toen heb ik dus gebeld en nu krijg ik beide prikken vóór ik op vakantie ga. Die vrouw was ook echt heel aardig aan de telefoon, had ik niet helemaal verwacht omdat ze er natuurlijk niet zo blij mee zijn als iemand om zoiets onbelangrijks een afspraak wil wijzigen. Nu maar hopen dat ik geen klachten krijg na de prik, want 4 dagen na de 2e prik ga ik vliegen
En volgende week zaterdag de eerste prik al!
Ik volg wat draadjes op Twitter over dit onderwerp. Mij was verteld dat het in juni goedgekeurd zou worden dus wachtte ook in spanning af, want wil een vaccinatiebewijs (had de echte)
Nu las ik gisteren dat er in Duitsland bericht rond ging dat het pas augustus wordt.
Heb de mensen van het onderzoek gisteravond gemaild of zij meer weten. Normaliter krijg ik heel snel antwoord maar nu nog niets gehoord. Andere mensen ook gemaild, en ook niks gehoord.
Of ze maken nu een nieuwsbrief o.i.d. om iedereen te informeren?
Als het inderdaad zo is stap ik eruit en ga ik voor nóg een (reeds goedgekeurd) vaccin. Een arts had tegen 1 van de deelnemers gezegd dat als je het echte vaccin had je dan het beste kan kiezen voor 1 Pfizer vaccinatie. Maar wil daar ook even wat meer informatie over.
Hoop dat taggen zo lukt @WiekeL @Chuckie
Bericht van gisteren waarin augustus wordt genoemd: https://www.devdiscourse.com/article/health/1604726-eu-regulator-does-not-expect-approval-for-curevac-vaccine-before-august---source
Bericht die ik net op Twitter zag, daar wordt weer eind juni genoemd: https://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.tuebinger-corona-impfstoff-curevac-hofft-auf-zulassung-bis-ende-juni.404731ae-7c46-4cf2-9182-7c482b12c580.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1623242090
Dat heb ik vandaag, met mensen van 1988. Voor mijn gevoel zijn dat nog kinderen, voel me nu heel oud… En ben dat ook vergeleken met jullie allemaal.
Was een mooi voetbalfeestje toen. Was 19
Ik post het net, had jouw berichtje nog niet gezien.
Dit is de link van die website, zal het nog even in mijn berichtje zetten.
Ik heb dat toevallig van de week nagevraagd bij de GGD. Iedereen heeft recht op een vaccin dus je uitnodiging blijft gewoon geldig. Heb het gevraagd omdat ik in de Curevac trial zit, en ik nog niet weet wanneer ik vaccinatiebewijs ga krijgen. Dan ga ik dus alsnog voor Pfizer of Moderna.
Ik weet niet of dit al besproken is maar ik ben nu 2 weken volledig gevaccineerd en het staat nog steeds niet in mijn rivm. Ik ga toch maar eens bellen volgende week…
Jeetje… Het is best wel een chaos geworden zo met al die tegenstrijdige berichten… Valt mij tegen van de medische wereld met al hun reglementen om het zo secuur mogelijk te doen… Hopen inderdaad dat ze nu bezig zijn met duidelijkheid door mails op te stellen/het bellen in te plannen en daarom niet reageren.
Zo niet, ik zit niet zo met het vaccinatiebewijs, maar ik wil mijn ‘kans’ op een vaccin nu niet voorbij laten gaan (als in, later dan had gekund). Dus ik ga dan toch maar bellen om me te deblinderen volgende week en laten prikken als ik een placebo had. Mocht ik toch het vaccin hebben gehad (na de eerste alleen moeheid en na de 2e moeheid en spierklachten, dus ik denk placebo), dan ga ik wel ‘gewoon’ door.
Huh, bij ons zeiden ze tot 2 x toe dat ze nog niet in het systeem konden (11:28 en 11:35 gebeld).
Wat ik niet zo goed snap aan dit…
Als je gevaccineerd bent kun je toch nog steeds corona doorgeven? Dus dan heb je mensen op het evenement die wellicht gevaccineerd zijn maar nog wel het doorgeven en een andere groep die dmv een negatieve test is binnengekomen. Maar als je die twee groepen mixt is er toch nog steeds kans op besmetting?
Wow in Rusland zijn er kennelijk 6 op de 10 russen die geen vaccinatie willen. En wij maar klagen over de vaccinatiegraad hier
Wat gek! Misschien een andere regio? Ik belde om 28 en was om 30 door het keuzemenu heen.
Ja ik was er idd beide keren supersnel doorheen, maar ze konden het systeem nog niet in voor 88 zeiden ze. Echt gek. Hadden ook nog geen postcode doorgegeven ofzo.
Hoe werkt het inplannen eigenlijk?
Online of via de telefoon?
En geven ze je dan gewoon de eerstvolgende mogelijkheid en de daarbij horende 2e prik dag? Omdat ik hier soms lees dat het tijdens mensen hun vakantie gepland wordt, vroeg ik me af hoeveel je zelf te zeggen hebt.
En staat dan ook meteen al vast wel vaccin je krijgt?
Ik heb online gedaan, ik kreeg 3 verschillende data op 3 verschillende locaties, en de 2e afspraak zat daar gelijk bij in. Ik denk dat het wat flexibeler is als je belt.