Caronatopic #10

Oh nee, ik wil ook niet zeiken op de politie hoor, ik denk dat die het al kut genoeg hebben, en zij doen ook gewoon wat hun opgedragen wordt, natuurlijk.

Jawel, is alleen niet verplicht

Zou goed kunnen, hier was het ook raak met oog op voetbal gezeik. Duizenden mensen om de bus uit te zwaaien. Doe ff normaalllll.

Maar goed, faith in humanity > lost.

1 like

Site nu even onbereikbaar door drukte. Gaat goed dus!

2 likes

Wij waren twee weken geleden ook op een vakantiepark en toen viel mij dit ook al op

Ik heb net ook getekend! Ben benieuwd

1 like

Wij nu ook. Zie vooral opvallend veel vriendengroepen op dit Landal gezinspark :grimacing:. Die tot diep in de nacht doorgaan (hoor de techno tijdens het geven van borstvoeding nu).

Reeds meer dan 115K ondertekeningen! Echt top dit. Gisteravond toen ik keek waren het er 78K. Hoop dat het nog massaal gedeeld wordt en het feest wordt geannuleerd.

9 likes

Website van de petitie loopt vast bij mij. Benieuwd of het wat uithaalt en of HDJ nog een reactie geeft.

1 like

Ik ga stiekem de avondklok wel missen als die weg is :sweat_smile: Ik vind nu het zelf op tijd thuis moeten zijn irritant, maar de rust op straat is zooo lekker geen dronken schreeuwende mensen, geen mensen die snachts besluiten belletje te trekken en dat soort dingen.

13 likes

Voor iedereen die baalt van het straks weer ā€˜moeten’ (niks moet): ik zag gister een tiktok van iemand die gewoon niet ging zeggen wanneer hij gevaccineerd is zodat hij nog even een excuus heeft om niet te komen

11 likes

Ooh heerlijk lijkt mij dat! Ik geef je groot gelijk!

Zijn er hier mensen die Corona hebben gehad, waarbij de klachten zo lang duurde dat je je nogmaals moet laten testen?

Ik moet een test doen en als ie negatief is mag ik de wereld weer in ondanks de klachten. Vind het ergens ook een beetje vreemd klinken.

Nou heb nu ook meds gehad. Dokter zei dat ik hiermee na het weekend beter moest zijn. Maar merk nog niks. Vraag me nu dus af ik ooit uit isolatie mag. Mag ik je even pben?

Ben benieuwd wat het kabinet gaat doen

Jahoe! Ik werk in de gehandicaptenzorg en mijn AstraZeneca vaccin was geannuleerd. Nu kreeg ik net een sms bericht van de GGD dat ik nu in aanmerking kom voor het Pfizer vaccin en direct een afspraak gemaakt, over 3 weken de 1e! Ik had hier meerdere berichten gelezen van mensen die ook in deze sector werkzaam zijn en aan het wachten zijn, hopelijk zijn jullie ook gauw aan de beurt. :grinning_face_with_smiling_eyes:

49 likes

Collegas van mij krijgen ook pfizer inderdaad! Super fijn.

1 like

Noouuuu mn man heeft dus wel een sms gehad, ik niet? Zelfde onderneming/uitnodiging…

Hoe oud zijn jullie? (@June88), zou het onder de 30 anders zijn? (Man is 31, ik 26…)

Ik hoop echt dat de GGZ ook snel aan de beurt is nu wat betreft vaccineren :crossed_fingers:

2 likes

Dinsdag

1 like