Haha zeker weten dat ik onderliggende boosheid heb!
Als klachten veranderen of erger worden is het goed om nog eens te testen lijkt me
jawel he? voelt zo gek om resources te wasten want weet vrij zeker dat het gewoon nog steeds dat het de dagverblijftyfus is aangezien ik vrijwel nergens kom
maar zal een afspraak maken, thanks
Lief dat hij zo trots op de foto zit
Ik dacht dat iedereen (de laatste groep dus) in juli gewoon maar 1 prik krijgt (Janssen toch?), dat zou zoveel opschieten
Ik begin altijd zo te kokhalzen en alles bij de keelswab, de testvrouw was helemaal verbaasd want de neusswab is altijd prima. Maar zodra dat stokje voorbij mān lippen gaat trek ik mān tong terug en lijk ik half dood te gaan haha.
Ik ben ook rampzalig met de keelswab. Echt hoor doe mij 10x die neusswab ipv die keel. Had hier een tijd terug ook eens gedeeld dat ik de hand van de testafnemer uit reflex uit mijn mond had geslagen
Op facebook: Wel, niet, wel, niet⦠Nog steeds gebakken lucht in Den Haag. Daarom kiest 't Zusje zelf. Wij openen vanaf 5 mei onze terrassen!
Wat een chaos gaat dit worden jongens. Ik weet niet meer wat ik ervan moet vinden.
Als 't lekker weer is gaan mensen toch wel eten en drinken to go halen en daarna op een kluitje bij elkaar zitten om 't op te eten. Dus in dat geval kunnen ze wel beter de terrassen weer openen, om 't controleerbaar te houden.
Zie 't ook wel voor me dat straks de burgermeesters zelf gaan beslissen. Rotterdam open, Den Haag dicht etcā¦
Er zijn al super veel restaurants die dat hebben gepost, maar volgens mij doet het grootste deel het toch niet. Een restaurant in Eindhoven ging ook een dag open, toen kwam er 's avonds politie langs om aan te geven dat ze voor onbepaalde tijd moesten sluiten als ze de regels nogmaals zouden overtreden en toen zijn ze ook niet meer open geweest. .
Ja klopt, dat merk je nu al bij alle to go loketjes, vooral bij mooi weer hier. Ik vind het alleen wat dat horecazaken het nu zelf gaan afdwingen, hoewel ik dat ook wel weer begrijp want wat moeten ze anders⦠Wat een kronkel in mijn hoofd is dit
Dit deed ik bijna, ik wist mijn hand nog net te laten zakken. Ik zou willen dat ze een keuze gaven, en mijn neus zat toch vol snot dus dat zou toch genoeg moeten zijn?
Ik wilde bijna een dapperheidsdiploma ophalen.
Ja of zoān sabbelwatje dat ze bij de allerkleinsten doen. Echt geef mij dat ding ik sabbel zo lang als je wil, zolang dat ding maar niet mijn keel in hoeft hahahaha.
Ik vind de keelswab juist helemaal niet vervelend, maar de neusswab echt heeel erg naar. Dat voelt echt alsof ze met dat stokje tegelijkertijd in mijn neus, mijn keel en mijn hersenen lopen te roeren. Brrr
hahaha wat is dat toch met dat āzou goed kunnenā. Lijkt wel alsof ze ons steeds aan het teasen zijn tot de nieuwe hit van Baas M dropt
Het lijkt er nu toch wel echt op dat er vanaf de 28e geen avondklok meer is en terrassen open!
Vraag me wel af of ze die avondklok misschien niet gewoon per direct doen, lijkt me anders bijna niet meer te handhavenā¦
Het begint een beetje die sketch van Rundfunk te worden. Je hebt een voldoende. Oh nee, toch niet. Of wel? Oh nee, toch niet.
Ik moet zeggen dat ik het niet helemaal begrijp met de huidige besmettingscijfers, maar de ziekenhuisopnames schijnen stabiel (nog steeds veel te hoog) te zijn en daarom toch versoepelingen. Ik lees terrassen open tot 18.00 en 2 bezoekers.
Ik vraag me vooral af welke communicatie expert hun geadviseerd heeft om iedere keer concrete data te noemen en halve beloftes te doen. 9 van de 10 keer maken ze het niet waar en iedere keer dat dat weer gebeurt breekt het hun geloofwaardigheid af en geeft het alle viruswappies munitie om te zeggen dat de overheid toch niet te vertrouwen is. Ik snap echt niet waarom er nog geen helder licht is opgestaan die heeft gezegd hm misschien moeten we eens stoppen met concrete data te noemen en gewoon alleen te communiceren wat de eerstvolgende plannen zijn maar in het midden te laten wanneer dat gaat zijn.
Ik heb echt liever de winkels open dan de terrassen. En niet omdat ik zo nodig wil gaan āfun shoppenā maar omdat ik het zo onhandig vind dat als ik snel wat nodig heb (zoals tape dit weekend) ik het nergens kan kopen. Normaal liep ik dan even naar de hema of blokker maar nu moet ik eerst een afspraak maken i.p.v. even snel tussendoor. Voorlopig is het toch nog koud dus laat dat terras maar zitten. (Even heel egoĆÆstisch gekeken.) En die 2 bezoekers, dat vind ik ook wel prettig. Al zijn mijn ouders 1 keer illegaal op bezoek geweest met Pasen.