Ik begrijp je helemaal hoor, ik ben naast mijn werk nog niet in andere winkels geweest sinds de winkelafspraken er zijn, want ik wil gewoon mijn tijd kunnen nemen om te winkelen. Maar het is gewoon irritant dat er dan aangebeld wordt bij mijn werk, ik vraag of ze een afspraak hebben en ik dan te horen krijg: “Nou ik ben deze week al meerdere keren binnengekomen zonder afspraak, dus ik wil nu weer naar binnen!!!” Als ik mensen binnenlaat zonder afspraak, geef ik wel altijd aan dat ze de volgende keer even moeten bellen van te voren of via internet een afspraak moeten maken, aangezien wij graag willen weten hoe druk het is op bepaalde tijden, zodat er dan een extra persoon bij de servicebalie kan staan, zodat ik niet de hele tijd heen en weer aan het rennen ben. En sommige klanten doen dat ook netjes hoor, maar het is gewoon lullig dat die dan wel de moeite doen en andere mensen lekker lui doen en meestal ook nog een kut opmerking naar mijn hoofd slingeren. “Haha je doet toch niet mee met deze onzin” “je bent wel streng hoor!!” “Bij naam winkel hoefde ik ook geen afspraak te maken hooooorrr”
Ik ben het helemaal met jou eens over een max aantal klanten per oppervlakte, maar zolang de winkelafspraken er nog zijn, wil ik niet zoveel frustraties op mijn werk hebben door dit soort mensen