Caronatopic #10

En terecht, snap ook niet dat mensen zo extreem teleurgesteld zijn hahah, dit was toch te verwachten…

4 likes

Ik snap jou ook helemaal. Ik woon in het centrum van een stad en loop langs veel winkels wanneer ik naar de supermarkt ga. Ik zie dan echt veel lege winkels met leuke dingen in de etalage. Normaal zal ik dan naar binnen gaan, maar nu loop ik dan door.
Ik vind het wel echt jammer, het is namelijk niet dat ik altijd op de drukke momenten naar de winkel ga. Ik weet wat de rustige momenten zijn en ga dan altijd(ook al voor Corona).

1 like

Ook in Lichtenvoorde gaat het fieldlab event niet door :grinning::grinning:

7 likes

Me achter m’n laptop
afbeelding

Ik faalde net en toen werd het per ongeluk deze gif haha

afbeelding

maar zo zit ik er eigenlijk ook wel bij

36 likes

Je zou maar voor meer dan 1000 euro een kaartje gekocht hebben :rofl:

8 likes

Bij ons waren er vandaag 3 van de 7 bovenbouwleerkrachten aanwezig, in 2 klassen een invaller en de overige 2 waren naar huis gestuurd. En dat was nog maar alleen in de bovenbouw. Morgen begint de eindtoets, het zal mij benieuwen. :joy:

Verder maakt het overheidsbesluit me ook echt boos. Maak de kloof tussen arm en rijk lekker nog groter dan ie al is.

Ik kijk nu het nos journaal en die verslaggever staat daar op het terrein van ‘ja nu zijn ze aan het afbreken’ en zie je van die wagens.
Zo knullig en dom dit :sob:

1 like

O ja, misschien iets van een eh ja ik weet niet, routekaart ofzo? :bulb:

Die we dan vervolgens weer collectief kunnen vergeten :woman_shrugging:

2 likes

Bedankt voor de tip! Meteen doorgestuurd naar m’n moeder.

Edit: ze heeft een afspraak voor volgende week :partying_face:

6 likes

Ik heb nog wel een leuk idee voor een Fieldlab evenement dat wél op maatschappelijke steun kan rekenen: vaccinatiefest. Laat je vaccineren en krijg een gratis shotje na afloop :sunny:

38 likes

hier wil ik best een paar tientjes voor neerleggen

misschien nog wel meer

1 like

Thanks, ga deze site in de gaten houden. Mn moeder is van 1955 dus bijna :scream:

3 likes

Helaas, nog een positief kind in m’n klas. Dus quarantaine tot donderdag en nu missen ze de cito eindtoets :disappointed_relieved: ik mag wel gewoon werken omdat ik ze niet meer gezien heb sinds dinsdag en negatief getest ben. Dus morgen weer in een andere klas, als inval. Grrrrr wat een rotzooi

1 like

Shots get one free, get one free
1+1 bonus, hamster die shotsssss

2 likes

Mijn vader uit 59 is afgelopen zaterdag geweest (Noord-Holland), dus wie weet mag ze binnenkort al!

4 likes

Maar je moeder is dan toch via de huisarts al aan de beurt? Oh ben niet de enige die dat zegt. Zou anders even op de site van de huisarts kijken. Hier was het afgelopen zondag een deel en 2 mei een deel. Alleen die van 2 mei hebben nog geen brief gehad.

2 likes

Ik word er echt chagrijnig van dat mijn ouders geen mondkapje opdoen als de kapper komt??? Ik was als eerste en had m gewoon op (en de kapper ook), m’n moeder vroeg het wel en toen deed de kapper van ‘ja mag maar hoeft niet’ en aangezien ze volledig gevaccineerd is vond ze 't wel goed zo en mijn vader heeft er niet eens naar gevraagd :upside_down_face:

1 like

Hier gister ook bij het hipster tentje op de hoek. Iedereen zat gewoon op de tafels die standaard buiten stond.
Ik moest mijn vuilniszak weg gooien (container staat er naast) en ik ben maar over de weg gaan lopen aangezien de stoep vol stond met mensen die gezellig aan het borrelen waren.

2 likes

Hahaha vreselijk :joy: ik snap het ook echt niet. Ik koop dan liever lekkere hapjes en snacks voor thuis en ga er thuis comfortabel van genieten dan zo half bakken op straat.

2 likes

Oh ik vind het buiten eten en drinken juist heel leuk. Ik heb m’n eigen huis wel genoeg gezien en nu het lekker weer is kan ik met een drankje en wat lekkers bij t water of in t park zitten.

6 likes