Natuurlijk is t heel positief dat die mensen niet meer doodgaan. Maar er gaan alsnog 20 mensen per dag. En waarschijnlijk jongere mensen. Als de besmettingen omlaag zouden gaan dan zou dit minder worden. Ipv nu maar hopen dat de vaccins gaan werken had er gewoon iets anders gedaan worden. Veel mensen vinden dat we een strenge lockdown hadden maar sinds de scholen weer open zijn gegaan en t winkelen op afspraak viel dat natuurlijk reuze mee. Vind t gewoon echt bizar dat we met bijna dezelfde aantallen als in december open gaan, terwijl we toen dichtgingen. Terwijl de ziekenhuizen toen nog een stuk leger waren.
Ik hoop met alles dat ze gelijk hebben en we inderdaad bijna de piek hebben gehad maar mn gevoel zegt gewoon dit is niet goed.
Plus ic en doden is niet t enige wat je wil vermijden. Mn moeder was bij de fysio en die zei dat ze heel veel jonge mensen met long covid zien. Dat wil je toch ook vermijden?

ze moet er wel voor met de trein wat ik wel een beetje jammer vind. Maar dan is ze wel voor dr vakantie 2x geprikt (ja sorry). Ze is nog 2 dagen eerder aan de beurt ook. Dus hoop niet dat ze bijwerkingen krijgt dan durf ik niet meer