Ik mis een beetje de avondklok. Het was wel altijd een gezellig gevoel buiten als je 21.30 buiten was en je zag wel mensen haastig doen en tegen elkaar zeggen snel he, doe je best om op tijd te komen
Ik ben echt bang dat dit een nieuwe variant is die onze kant op gaat komen
Vandaag gevaccineerd met Janssen.
Meer mensen? En wat zijn de ervaringen met bijwerkingen?
Jezus hee, niet te bevatten hoeveel dit is op 1 dag en met alle problemen in de ziekenhuizen daar, word helemaal naar als ik denk aan de situatie daar en hoeveel mensen daar heel erg aan het lijden zijn
Ja bellen helaas en dan zoeken ze ook wel ver buiten de regio nog, maar nog geen succes dus haha. Hoop dat er heel snel meer komen ja!
Volgens mij heeft mān moeder hiervan geprofiteerd. Ik klaag niet
Mooi haha, ik had hem ook doorgestuurd naar mān moeder maar ze kon er niet in helaas
Ja ik! Op de dag zelf werd ik in de avond heel erg moe, kon echt niet meer wakker blijven. Die nacht heb ik koorts gehad en ik had het zo warm maar toch zo koud. In de ochtend voelde ik mezelf alsof ik een nachtje doorgehaald had. Na 2 paracetamol was alles over en heb ik nergens meer last van gehad.
Mijn collegaās hebben ook allemaal Janssen gehad en hadden ongeveer hetzelfde. Een enkeling had nog hoofdpijn erbij maar na 12 uur was alles over bij iedereen.
Mijn huisgenoot heeft een positieve sneltest⦠fuck
Ik ben echt een sukkel. Ik was er gister echt van overtuigd dat ik corona had want ik voelde me super beroerd. Last van mān holtes en mijn ogen en helemaal suf, zelfs mān bril voelde kut op mijn neus, maar lenzen zaten ook kut. Maar ik had dit een tijdje eerder ook al.
Kom ik er nu achter dat het waarschijnlijk gewoon komt door een neusspray die ik al een hele tijd geleden voorgeschreven heb gekregen.
Ik zocht gisteren naar de bijwerkingen en super veel mensen die dit ook hebben haha. En ik maar denken dat hoofdpijn in de bijsluiter gewoon hoofdpijn (als meer op je hoofd) is.
Dus ik een keer naar buiten ā neusspray want verstopte neus ā bijwerkingen ā ik 1 dag later: kut ik heb nu echt corona want ik was buiten en nu dit
Haha ja ik ging de bijwerkingen van die neusspray lezen (hoofdpijn, geĆÆrriteerde of droge neus en keel), net de dingen waar ik āt voor pak :ā)
Ik heb weer een kriebel in mān keel nu. Maar dat heb ik meestalās avonds en als ik net wakker word, al mān keren dat ik een test afspraak maakte was ik ook al van de klachten af net nadat ik geweest was
Denk dat t een manier is om me vaker schoon te laten maken. Ugh
Ja ik heb ook de keren dat ik een afspraak maakte dat het die dag ineens weg was!
En die bijwerkingen zijn idd volgens mij waarvoor de meeste mensen zoān spray gebruiken haha. Ik dacht ook even van okĆ© is dit dan Ć©chte hooikoorts? Dus ik ook juist de spray gebruiken weer, want ik kan me voorstellen dat heftigere hooikoorts zo aanvoelt (plus ik heb niet eens hooikoorts dus?!)
Een beetje voorhoofdsholteontsteking.
En ik vind de geĆÆrriteerde neus/keel in de bijsluiter echt nog beter klinken dan dat haha š„²
Ja ik heb dus blijkbaar ook geen hooikoorts maar mocht de spray blijven gebruiken en antihistamine slikken, zal wel weer allergisch zijn voor iets waar niet op geprikt is. Of huisstofmijt of mān kat (ok die optie komt nu pas in me op )
Mān oom en tante van in de 70 met corona zijn nog steeds niet echt ziek geworden
Ik heb een totaal onbelangrijke vraag; maar weet iemand of ik op een gegeven moment zou kunnen aangeven dat ik een bepaald vaccin zou willen? Ik heb een nogal grote naaldenfobie, maar vind t wel belangrijk om gevaccineerd te worden. Zou ik bijvoorbeeld bij het maken van een afspraak kunnen aangeven dat ik prima iets langer zou willen wachten als ik dan Janssen krijg(en dus maar 1x hoef)?
Ah ja, dat vreesde ik al. Dankjewel voor je antwoord. Ik ga duimen dat ik geluk heb en anders gewoon even doorbijten.
Dankjewel, dat is inderdaad een goede tip!
Ik zou trouwens nooit de vaccinatie overslaan. En ik snap ook waarom het niet kan.
Ik zat alleen bij een eerste groep die destijds ingeƫnt werd tegen hpv(mijn ouders hebben die prikken zelf moeten aftikken) en daar ging een hoop mis, dus daarom een angst ontwikkeld.
Fijn een update over haar. Nog wel een zorgelijke situatie als ik het zo lees. Hoop dat ze snel de bocht maakt naar de goede kant.
Mijn schoonmoeder (BE) nam ooit medicatie voor een hoge bloeddruk dus zij staat op de lijst⦠beetje raar dit systeem. Mega lullig zeg die huisarts? Mensen willen toch duidelijkheid. En als ze gek worden van de telefoontjes moeten ze een bericht op hun site oid plaatsen.
Ik krijg begin juni mn 2e spuit maar heb voorrang als verpleegkundige. Wel azā¦
Shit, mān oma heeft corona. Ze had de eerste prik al gehad en zou volgende week de tweede krijgen.
Ben ook wel een beetje kwaad op mn familie. Er zijn zoveel mensen geweest daar. En elke keer maar zeggen āja kan wel, ze heeft al een vaccinā. Vorige week zat ze ook al āsoort van in quarantaineā omdat er familie positief was getest. Maarja ze was niet gebeld door de GGD omdat diegene haar niet opgegeven had daar (wel 1,5 meter afstand, maar wel lang binnen gezeten met elkaar). Daar kan ze volgensmij niet besmet door zijn geraakt qua tijd, maar geen idee hoe dan nu wel. En nu is mān moeder ook nog binnen geweest deze week terwijl oma al klachten had. Dus wij kunnen waarschijnlijk ook weer in quarantaine, ook echt zin in na die vorige keer 14 dagen. Zou wel heel kut zijn als wij het ook weer krijgen na 2 maanden.
Ik heb net mijn eerste prik gehad!
Hopelijk valt het mee met de bijwerkingen, want ik heb al spierpijn van sporten en ben vanochtend ongesteld geworden waar ik vaak last van heb š„² ik hoef gelukkig dit weekend niet te werken dus dat scheelt