Caronatopic #10

God ben ik even blij dat ik daar weg ben :sob:

1 like

Mijn vader heeft al zijn eerste pfizer prik gekregen :partying_face:
Ik dacht dat hij het vaccin maar onzin zou vinden maar ben heel content dat hij toch gegaan is :blush:

13 likes

M’n fysiotherapeut is positief getest op Corona, nu moet ik dus ik quarantaine en mis ik m’n eerste werkdag bij m’n nieuwe baan. En mijn CV ketel is kapot dus geen verwarming en geen warm water de komende dagen :weary:

3 likes

Vandaag gevaccineerd!! Alleen last van mijn arm momenteel, hopelijk vallen de bijwerkingen mee

28 likes

Dit!

2 likes

Ow wat balen! Heeft iemand misschien een electrische kacheltje wat je kan lenen?

1 like

Oh no, dat vind ik zielig!! Kun je niet een monteur op afstand binnen laten komen? Dan maar veel onder een dekentje zitten, maar ik snap dat je je :tired_face::tired_face::tired_face: zo voelt.

1 like

Nee dat weet ik. Maar bedoelde meer of je na een week ofzo bv al een beetje bescherming hebt en na 2/3 weken op t maximale zit. Of gewoon niks. Ergens geloof ik wel in mijn logica. Niet dat ik wilde dingen ga doen maar dan heb je gewoon elke dag een stukje meer bescherming ofzo. Lijkt me een fijn idee.

1 like

Ik heb in het ziekenhuis best veel mensen gekregen die 1-2 weken geleden hun eerste vaccinatie hadden gehad, wel oudere mensen, maar dan ben je dus blijkbaar nog niet beschermd tegen ernstig beloop.

3 likes

De monteur is al een superlange tijd hier geweest maar het was blijkbaar zo gecompliceerd dat hij het niet kon fixen (toen hij hier was werd ik gebeld door de fysio). En wil nu natuurlijk pas iemand laten komen als ik negatief getest ben

MAAR ben gisteren verhuisd dus ga nu lekker uitpakken en heb dus denk ik 1 extra vrije dag (maandag) dus da’s wel Nice :sunglasses: thank God doet m’n internet het :joy:

En @Noodle goeie, volgens mij weet ik wel iemand die er een heeft! Al is het maar even om op te warmen haha

4 likes

Bedankt voor je uitleg! Het duurt dus echt even voor je lijf t weet. Dan hoop ik maar dan ik nog een paar weken geluk heb en t niet krijg.

1 like

Haha! Dat is ook wel eens leuk om te horen. Ik merk dat ik inmiddels wel een vooroordeel heb ontwikkeld over alle yogadocenten en aanverwanten maar dat is lang niet altijd terecht natuurlijk!

3 likes

Oja en alle schoonouders, tantes, ooms en buren

2 likes

Ik ben ook best blij, m’n vader en schoonmoeder hebben al 1 prik gehad en m’n moeder ('63) zal binnenkort ook wel mogen.
Dan zijn de belangrijkste en kwetsbaarste mensen in m’n leven beschermd.

7 likes

Echt hĂš. Ik vrees dat als mensen de realiteit nu nog niet hebben willen zien, dat ook niet meer gaat gebeuren. Helaas.

2 likes

Arghh mensen die dan de sterfte cijfers van 2018 tot 2021 delen, eerste 15 weken van een jaar. Dat de cijfers ongeveer gelijk zijn. Maar arghhh, in 2018 was er geen lockdown.
Mensen willen het niet snappen.

2 likes

https://www.ad.nl/show/ik-doe-niet-meer-mee-artiest-36-met-corona-in-ziekenhuis-zuurstof-was-op-het-randje~a79f2f12/

Ik ga hier 382018 karma punten op verliezen maar ik voelde dus iets van vreugde toen ik zit las. :eyes:

20 likes

Ik vind het wel opvallend dat dit de laatste weken steeds zo naar voren komt, terwijl er eigenlijk niet heel veel is gewijzigd in de leeftijdscategorieën die op de IC zijn opgenomen.

afbeelding

Informatie van het Coronadashboard.

6 likes

Ik word helemaal blij van je berichtje, zowel het goede nieuws over je schoonzus als het feit dat je zwanger bent en dat dat goed gaat :blush: (en ook de thuisbezorgd traktatie haha)

2 likes

Ik ben dus wel echt bang om corona te krijgen nav die berichtgeving over long covid en ziekenhuis opnames. Maar ik merk dat heel veel mensen in mijn omgeving nog nooit van bijv. long covid hebben gehoord. Of het interesseert ze niet, kan ook. Hoop echt dat we in juli onze eerste prik hebben gehad. Wij stellen onze kinderwens uit totdat we allebei gevaccineerd zijn, hoop dat we in het najaar wel kunnen beginnen :crossed_fingers: Maar voor nu is het belangrijkste om geen corona te krijgen, maak me best zorgen om een werkbezoek dat ik binnenkort heb met een collega die zich totaal niet aan de regels houdt :pensive:

4 likes