Wat snel gegaan zeg! Goed in de gaten blijven houden op evt terugval.
Ik word zo verdrietig van de negatieve reacties onder deze video, echt hoe krijg je het uit je vingers. Ik ben blij dat de meeste mensen uit mijn omgeving mijn long covid serieus nemen en er rekening mee houden. Ik hoop dat Marjolein deze reacties niet leest, want ik vind het echt verschrikkelijk voor haar.
Nou je hebt mensen er bij zitten die al bibberend met een jas aan onder een doorweekte parasol zitten want ze moeten op het terras
Ah gos deze arme mensen hebben gewoon thuis geen koffie!
Ja heerlijk!!
Maar echt wel sneu idd voor de horeca ondernemers⊠want zo kost het 10x zoveel energie, moeite en geld en levert het misschien niet eens wat op
Ah jongens de mensen met medische indicatie onder de 60 mogen vanaf donderdag inplannen!
Het is bij mij een beetje een twijfelgeval of ik daaronder val, moet de huisarts nog even zover krijgen dat ik ook op de lijst mag (andere mensen met mijn aandoening mogen wel namelijk maar ik krijg op de een of andere manier ook nooit een uitnodiging voor de griepprik) maar het schiet echt op!!
Oooh ik ben ZO KWAAD. De huisgenoot van mijn date is met een vriendengroep van 20 man een feestje gaan vieren waarvan achteraf meerderen corona bleken te hebben EN HIJ HEEFT ZICH TOEN NIET LATEN TESTEN.
Nu hoorde ik net dat mijn date corona heeft. Dus meteen een een test gepland voor vandaag en eind deze week weer. Ik zou eindelijk mijn therapeut weer zien vanmiddag (een afspraak die ik heeeel hard nodig had) en nu kan ik pas half juni terecht. Ik kook van woede hoe fucking moeilijk is het om te testen?!!
Mijn date appt me nog met âik zou als ik jou was even een zelftestje doenâ. Een zelftestje?!!! Ik heb het nog net niet direct uit gemaakt maar ik overweeg het nog
Ik denk dat je wat relatieadvies van @Soy.peor nodig hebt
Was jouw date ook niet zoân jeroen met een grote vriendengroep van mannen die dan altijd alles samen moesten doen? Hij maakt zichzelf in ieder geval niet aantrekkelijker
Ja dat was hij ook. Dus het is niet alleen een vriendengroep maar ook nog eens een vriendengroep met blijkbaar allemaal klaplullen. Ik mag het niet zeggen maar ik hoop dat ze flink ziek worden met hun achterlijke feesten de hele tijd
Oh yes hier val ik onder. Ga vanaf donderdag als een hyena onder mân brievenbus liggen!
Zou fijn zijn als het voor jou ook geldt!
@Cozycute ja doe het snel. Als het nog in de date fase is kom je er sneller vanaf.
(Ik dacht eerst dat ik iets verkeerds had gedaan toen ik hier werd getagt)
Het is wel in de erg serieus/bijna relatie datefase maar ik sluit niet uit dat ik het inderdaad ga doen
Is het therapie dat evt. ook op afstand zou kunnen? Dan zou je misschien kunnen vragen om te videobellen en hoef je niet zo lang te wachten. Het is niet ideaal, maar wel iets
Nee, helaas doet zij dat niet Dat had wel heel fijn geweest. Dus ik hoop maar dat ik in elk geval negatief ben zodat ik dan wel langs kan komen
Die red flags stapelen zich wel op of niet
Er hebben zich inderdaad op vrij korte termijn een aantal situaties voorgedaan die niet zo passen in mijn ideaalbeeld
Ja gelijk ( Weet npg steeds niet wat het nou was hahaha)
Ik heb net gebeld en ik sta er idd niet op en ze kon er niks meer aan doen⊠vond ze wel heel erg maarja daar heb ik niks aan.
Zei wel van, en als ik nou online zonder brief een afspraak maak? En toen mocht ik dat met toestemming van haar wel proberen want dit was hun fout.
God, fingers crossed maar dit zal wel bij veel mensen zo gaan denk ik idd. Dat net dat vinkje niet aanstaat.
Mân moeder (1960) kreeg vandaag dâr prikafspraak binnen, we hadden 't nog niet verwacht dus kei blij. Mân vader krijgt half mei zân tweede en mân moeder dezelfde dag dâr eerste
Ik was gister met een vriendin en ik vertelde haar dat ik dat weekend preventief een zelftest had gedaan (afstand bleef gehouden maar het sloot dan gevoelsmatig iets meer uit). En toen vertelde ze dat zij ook een zelftest had gedaan nadat haar boksleraar positief getest had. Want ze had zelf even een inschatting gemaakt en ze had geen klachten dus ze hoefde niet naar de ggd.
Ben er echt chagrijnig om want zij is de enige vriendin met wie ik regelmatig afspreek. Maar ze denkt dat ze immuun is ofzo omdat toen haar vriend het had zij het niet gekregen heeft.
(sorry voor het kapen van je verhaal). Superstom van beide!!