Ik heb ze vrijdag gebeld om een test in te plannen omdat mijn huisgenoot positief was en ze konden me gewoon doorzetten naar mijn lokale ggd en toen mocht ik alle vragen stellen die ik had, dus ik zou gewoon zelf bellen als je echt niet kan wachten. Qua waarschuwen zou ik iedereen appen die je vrij, za, zo, ma en di hebt gezien
Ja dat heb ik sowieso al gedaan natuurlijk en dat zijn er niet veel maar bijv het terras waar ik op heb gezeten dit weekend. Was met veel afstand natuurlijk maar toch maar bellen of niet? Dat soort vragen. Maar thanks dan ga ik bellen
Ja ik zou gewoon dat restaurant ook bellen. Je weet natuurlijk niet 100% zeker of je wel/niet besmettelijk was maar dat weet niemandā¦
Sinds mijn positieve test heb ik denk ik met twee mensen in mijn leven al de banden ongeveer verbroken. š„² de dingen die mensen soms zeggen, echt je haalt het niet voor mogelijk
Nou echt. Ik sprak een collega van me, iemand die ik altijd voor goed doordacht en verstandig had gehouden. Zegt ze opeens dat ze het vaccin niet wil. Oā¦keeā¦
Ja mensen komen nu echt met meningen die echt ZO niet relevant en onzinnig zijn. Over het afscheid van mijn opa die komt te overlijden. āJa ik heb daar een mening over, je leeft maar een keer, ga gewoon naar opa die gaat toch wel dood, mondkapje op en gaanā
Oh BEDANKT dat jij almachtige persoon dat goed keurt, jouw mening verandert de zaak, daar zaten we net op te wachten bedankt nu ga ik direct
klaplul
Op fb āalweer overwerken, want positief geteste collegaās. Mensen stop toch met testen!ā
O is dat de oplossing
Dan gun ik je ook wel wat corona hoor als je zulke dingen post
Leuke teller van de vaccinaties
Wat fijn!! Volgens mij ben jij echt aan het buffelen en dan is zoān resultaat wel echt top! Betekent dat ook iets minder stress/drukte of niet? Succes in ieder geval de komende tijd!
Ik dacht even dat het zoān pop-up was met U BENT DE 1.000.000STE BEZOEKER KLIK HIER OM UW BANKGEGEVENS IN TE VULLEN
Hahaha ja en als je al je gegevens invult kun je een vaccin winnen
In dat geval⦠brb even alles invullen
Dit zei een patiĆ«nt gister nog tegen me, met partner doodziek in het ziekenhuis naast elkaar zuurstof tanken, ik doe er alles aan maar het gaat nog niet echt beter, zegt die patiĆ«nt ātja, soms denk ik wel eens, als we gewoon niet waren gaan testen, dan hadden we nu hier niet gelegenā¦ā
WAT? HOE KUN JE DIT NU IN JOUW POSITIE DENKEN?
Hoe dan
Denk je dan ook dat als je niet ontdekt dat je een tumor hebt dat die stopt met groeien ofzo? Hoe werken deze breinen?
Het enige wat ik hierop kan denken / zou kunnen antwoorden is:
Nee Gerda ,dan had je idd niet hier gelegen, maar misschien ergens op /onder de grond alā¦
Ik ben negatief en mag uit quarantaine. Pff wat fijn
Dat het dan niet anders was gelopen en dat wij er in het ziekenhuis wel achter waren gekomen, maar het maakte niet echt indruk had ik het idee.
Pfff ik wil ook mān uitslag was gisteren super rustig bij die test straat dus ik dacht dat ik hem wel snel zou hebben. Wil niet nog meer dagen van mān eerste werkweek bij nieuwe baan missen
Hier in Tilburg krijg je hem binnen 2-3 uurtjes gelukkig al
Ohhh zo schnellll! Super chill
Normaal heb ik prioriteit maar deze keer niet gedaan omdat ik vandaag de hele dag toch vrij ben. Hopelijk snel