Geen idee of dat policy is, bij mijn locatie was het in ieder geval wel de bedoeling.
Edit: bij de ggd dus
Conditie is nul. Spierkracht ook nul. Moet bij alles hijgen. Slaap bijna elke dag extra in de middag omdat ik geen energie heb/ ontzettend moe ben. Moet bij veel dingen tussendoor ook pauze nemen en bijkomen. Hoest nog steeds en heb nog steeds last van mān longen.
Mn moeder was gister op een andere locatie en daar moest t echt op. Wat gek dat t zo verschilt. Maar ga t toch vragen hoor. Vind t echt gewoon soort van eng en vind t al eng om in een ruimte met veel mensen te zijn (die 1.5m mag van mij blijven). Heb nooit iets geks gehad na een prik en als er echt wat is merk je dat toch wel of is er specifiek iets dan je lippen blauw worden ofzo.
Doe trouwens een nieuw jurkje aan denk. Komt dat jurkje ook nog eens ergens
Ja, dat moet in gang gezet worden. Hopelijk hoor ik daar snel wat van.
Vind het trouwens wel apart dat de ggd heel laconiek deed en alsof iedereen zo COVID had. Hoorde steeds meer verhalen van mensen die snel beter waren enz. Nu zeg jij dat het ook niet zo gaat bij iedereen. Eigen huisarts was ook niet te spreken over de ggd.
Ik snap ineens wel waarom zelfs de ggd arts mij advies gaf die tegen de 24 uur klachtenvrij en alles in ging.
Ik was in Weert voor mijn vaccinatie en daar moest je je mondkapje gewoon ophouden in de wachtruimte. Er liep wel iemand rond van het medisch team die echt iedereen goed in de gaten hield.
Morgen eindelijk mijn vaccinatie (!) maar ik vind het stiekem toch een beetje spannend. Ik ben bekend met heftige allergische reacties en nu hoorde ik vandaag dat een bekende van de week met de ambulance is opgehaald na vaccinatie ivm een allergische reactie⦠ik ben blij als de prik morgen in mijn arm zit!
Ik dacht: oh kwart voor 10, avondklok gaat alweer bijna in!
Het staat nog geprogrammeerd in mijn hoofd blijkbaar. Gek hoe snel dat toch went.
Ja. Hij zei dat ik gewoon moest testen volgende week ook al heb ik geen (nieuwe) klachten. Hij zei dat ik uit isolatie mocht ook al was ik niet klachten vrij. Terwijl de ggd heel hard roept dat je niet mag testen zonder klachten en alleen na 24 uur klachtenvrij uit isolatie mag.
Je kan het altijd vragen toch, maar zou mezelf nu niet gek maken als het niet het geval is. Uiteindelijk is een masker ook meer om anderen te beschermen had ik het idee, je krijgt er niet acuut zelf Corona van.
Wow wow, hier klopt echt helemaal niks van! Zou je me willen sturen welke praktijk dit is? Krijg het ook wel gegoogled denk ik. Niet oke.
@grace Meldpunt hiervoor = inspectie.
Hier hetzelfde, schoonbroertje werkte ergens bij klantenservice bij iets wat totaal niet met de ggd te maken had. Maar ineens kon hij daar tijdelijk aan de slag?
Hij heeft dus een paar weken mensen geadviseerd aan de telefoon die vragen hadden over de vaccins terwijl hij 0 medische achtergrond heeft. Hij had wel een bestand waar alles instond en kon ze doorverbinden naar iemand die er wel echt verstand van had maar ik vond het toch raar dat hij het eerste aanspreekpunt was voor mensen met vragen
Ik werk bij de vaccinatielijn en ik mag absoluut geen medische vragen beantwoorden en dit benoem ik ook elk gesprek expliciet, hebben mensen die wel dan moet ik ze doorverwijzen naar de medische lijn. Maar ja als daar dan ook allemaal mensen zonder medische kennis/achtergrond zittenā¦
Ze zijn zo vrolijk daar haha.
āWat super fijn dat je bent, bedankt daar voor.ā
Echt; net tell sell opgewekt maar dan oprecht. Maar gewoon het hele gesprek door haha.
Haha ja ik merk zelf ook dat als je (achter elkaar) hele vrolijke/gezellige mensen aan de telefoon hebt dat dat mij ook vrolijk maakt en ik dan veel meer plezier heb in het bellen!
Dit wisselt heel erg per persoon, maar ik denk dat je wel altijd gewoon kunt rijden. Toen mijn moeder en collegaās (20 mensen in totaal) werden gevaccineerd, kreeg ongeveer 2/3e last van bijwerkingen. De meesten in de loop van de avond, eentje al op weg naar huis (maar hij kon wel gewoon doorrijden), en een pas na 3 dagen.
Dit is natuurlijk maar een heel klein groepje, maar om je een idee te geven.
Haha ik deed net precies hetzelfde maar durf het ook niet. Zag dat ik evt dinsdag al terecht zou kunnen dus hoop maar dat mān brief echt snel komt.
Iemand die via de huisarts een uitnodiging heeft gehad en later nog van de ggd? Ik heb 2 weken geleden volgens mij die uitnodiging gehad, krijg vandaag mn prik. Maar er zit vandaag iets bij de post en op die envelop staat in deze envelop zit uw uitnodiging van uw coronavaccinatie? De envelop heeft echt zon overheids logotje.
Ooooh wacht ik weet t. Zou dit de grieppriklijst uitnodiging zijn. Dat zal t zijn
Maar is dat alleen bij die griep prik groep dan? Want mijn pa had een afspraak gemaakt, voor hij zān brief had (70+), en had dus ook geen brief mee⦠Maar die oogt met zn grijze halve kale hoofd wel risicogroep
Volgens mij wel, voor ouderen is je identiteitsbewijs goed genoeg want het gaat dan op basis van je geboortedatum dus dat zit dan wel goed. Medische indicatie is wat ingewikkelder en ze willen voorkomen dat niet-risicogroepen zich ook aanmelden, dat zei de vrouw van de GGD tegen me gisteren. Logisch ook natuurlijk.