29-ers zijn ook nog jong toch?
Zie onderstaand nieuwsbericht!
Ze zijn vandaag pas begonnen met versturen van de brieven dus denk dat je een weekje te vroeg bent met de poll.
Ik word 34 dus ik vind van wel.
M’n vriend wordt 48 dus die zat echt “ik ben niet jong en gezond ”
Ja moderna of Pfizer krijgt die (ik verwacht moderna haha)! Hij is trouwens 38.
Dankjewel nog voor je berichtje, de vaccinatie zit erin en alles ging goed!
Vind het zo fijn om te lezen dat steeds meer mensen hier ook gevaccineerd worden. Zo’n contrast met mn omgeving. Heb vriendinnen die het niet vertrouwen ivm vruchtbaarheid. Verder zijn ze gelukkig geen coronawappie en ben ik vooral blij dat ik t grotere plaatje zie. Want naast dat ik een jaar lang een halve angststoornis heb gehad, zie ik ook in dat die vaccinatie gewoon nodig is om de wereld weer normaal te krijgen. Ik heb ook mn twijfels, al is dat een groot woord, maar wat is t alternatief? Nog 2 van deze jaren? En mochten we toch allemaal gek zijn en nu ingespoten zijn met wat dan ook en zijn we over 3 jaar dood, ook prima want in zo’n wereld wil je ook niet leven toch.
en stiekem vind ik iedereen die m niet wil egoistisch (mensen met heftige reacties op vaccinaties of andere redenen waarom ze t niet mogen uitgezonderd natuurlijk). En dom. Want je zal maar een van de ongelukkigen zijn die long covid krijgt. Maar nee ze zijn jong en gezond en staan al een jaar voor de klas zonder dus zal wel goedkomen.
Ik was vandaag op m’n nieuwe werkplek en m’n hele team krijgt hem deze week, en ik krijg hem waarschijnlijk dus ook alsnog! Is geen crisis team overigens…
Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Mijn vader zou 2 weken geleden gevaccineerd worden met Astra Zeneca door zijn huisarts. Die ochtend kwamen ze erachter dat mijn moeder corona heeft, waardoor hij in quarantaine moest en zijn afspraak niet door kon gaan. Hij heeft direct meerdere keren de huisarts gebeld voor een nieuwe afspraak maar die was niet bereikbaar omdat hij op vakantie was en nu kreeg hij hem deze week wel te pakken en zegt de huisarts doodleuk dat hij niet weet wanneer mijn vader nu zijn vaccin kan krijgen en dat het best wel eens lang kan duren. Vaccineren via de GGD mag niet omdat mijn vader in de 60-65 groep valt, maar er moet toch iets mogelijk zijn?
Mijn vader heeft longkanker gehad en er zit nog steeds een tumor in zijn longen dus ik wil niet weten wat er gebeurt als hij corona krijgt. Ondertussen ligt mijn moeder al 2 weken ziek op bed met een longontsteking en kan hij alleen maar vanaf de gang met haar communiceren. Ik voel me zo machteloos.
Wat een goede tip, dankjewel! Dit gaan we meteen proberen
Heb je hier een linkje van toevallig? Ik ben benieuwd!
Ziekenhuizen willen ook vaccineren, half miljoen prikken per week gepland - https://nos.nl/l/2379635
GGD die ik aan de telefoon had zei van niet. Ik testte dinsdag positief en dacht dat ik het in het weekend had opgelopen, zij zei dat dat zeer onwaarschijnlijk was en dat het waarschijnlijk al van een week eerder is geweest. Maar uitsluiten zou ik het nooit
De man op de bank: weet je wat nou het meest kut is ban zo’n prik?
Ik: nou?
Hij: ja die pleister.
Ik laat m nog effe zitten tot morgen, kan m’n zoon zich verwonderen er over . Alles met pleisters en dokters is super cool, dus dan ben ik vast ook ineens super cool
Afspraak gemaakt voor dinsdag!
Whaaaaaaaaaa
Ik zie in de post-nl app dat mijn man en ik beide een oproep voor vaccinatie krijgen!!!
Dat had ik voor mij niet verwacht.
Maar heel blij!
Een familielid van mij is op maandag/dinsdag besmet geraakt en testte idd donderdag positief. Klachten begonnen woensdagavond.
Jaaaa wat goed. Mijn vriend zei vanochtend “Er komt een brief voor jou van de Rijksoverheid!!!” Hij bleek helaas blauw te zijn… 🥲
@Shadina het versturen van de uitnodigen vindt door het RIVM plaats. Huisartspraktijken hebben alleen de lijst met mensen die in aanmerking komen voor de griepprik door hoeven te geven. Zij weten dus inderdaad niet wie wanneer de uitnodiging krijgt.
Gisteren ook eindelijk gevaccineerd Zou sowieso ergens in deze weken een oproep krijgen (werk in een ziekenhuis) maar er was gisteren wat Moderna over dus ik had mazzel.
Wel intense spierpijn in die arm nu, maar verder, so far so good!
Ik was als begeleider mee met mijn vader voor de prik gisteren. Bij het wachten na de prik konden we koffie pakken. Dat beviel mijn vader wel. Ik zeg nou mooi dan kun je daar een maand op gaan verheugen, dan mag je weer.
Oh wat een gemeen geintje